Přejít na obsah

1.4 16V klepe


xman

Doporučené příspěvky

To je fakt, taky mam BBY, asi uz to neresim. Motor slape jak hodinky, spotreba benzinu skvela, olej nezere, tak to uz neresim...

Taky mám BBY a nic neřeším. Motor - švýcarský hodinky hned po startu. Olej Castrol SLX a pohoda, klídek, tabáček

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je fakt, taky mam BBY, asi uz to neresim. Motor slape jak hodinky, spotreba benzinu skvela, olej nezere, tak to uz neresim...

Kiez by sa toto dalo povedat o motoroch AUB :smich:

tym su povestne, co narobis. ja som uprednostnil aua pred aub. nechcelo sa mi riskovat .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobne nevim jaky typ mam jestli aua nebo aub nebo jiny, ale klape mi to kdyz je mraz moc pod nulou ale jen cca 5 vterin a pak klape jak hodinky. Jediny zvuk co nevimco znamena je nejaky takovy zvuj jako holiciho strojku podautem. Jde to vice slyset na prave strane auta, ale fakt nevim co to je, ale asi je to OK protoze to je slyset porad. mozna palivove cerpadlo, nevim. R.V.mam 2006

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobne nevim jaky typ mam jestli aua nebo aub nebo jiny, ale klape mi to kdyz je mraz moc pod nulou ale jen cca 5 vterin a pak klape jak hodinky. Jediny zvuk co nevimco znamena je nejaky takovy zvuj jako holiciho strojku podautem. Jde to vice slyset na prave strane auta, ale fakt nevim co to je, ale asi je to OK protoze to je slyset porad. mozna palivove cerpadlo, nevim. R.V.mam 2006

tusim od marca 2002 je seria bby. takze ak mas 2006 tak mas motor bby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je fakt, taky mam BBY, asi uz to neresim. Motor slape jak hodinky, spotreba benzinu skvela, olej nezere, tak to uz neresim...

Taky mám BBY a nic neřeším. Motor - švýcarský hodinky hned po startu. Olej Castrol SLX a pohoda, klídek, tabáček

Pako: Kolik najeto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pako: Kolik najeto?

60 tis.

Co já to sleduji, tak mě to začalo klepat v cca 55 tkm, ale jak už jsem psal, uvidím co se stane po výměně oleje.

Dnes po výměně oleje a klepe stále. Uvažuji, že navštívím servis, ať si to poslechne citlivé ucho odborníka. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pako: Kolik najeto?

60 tis.

Co já to sleduji, tak mě to začalo klepat v cca 55 tkm, ale jak už jsem psal, uvidím co se stane po výměně oleje.

Dnes po výměně oleje a klepe stále. Uvažuji, že navštívím servis, ať si to poslechne citlivé ucho odborníka. ;)

jasne ucho odbornika :D usetrim ti 500 korun a poviem ti ich vetu: ja nic nepocujem, to ne normalne, to je kontrukcny zamer.............. :p

p.s.: to tak ma byt :)

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem byl s autem za známým ve škodovce. Poslechl si, slyšel a říkal, že to vypadá na rozvody, konkrétně na ložisko některé kladky. Mám přijít v pátek, říkal, že rozhodí rozvody a uvidí. Nechám zrovna udělat i servisní prohlídku, ať je to v cajku. Zvídavá otázka byla, jestli by to nemohl být vyšmajdaný píst, klika, nebo podobný mechanický problém, říkal, že u tohoto motoru (1.4 16v 55kW) ještě tento problém nikdy neměli a potvrdil, že to na to nevypadá. Pak dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pava: mne zas znamy mechanik ked som mu povedal ze mam problem s autom tak mi povedal ze mam prijst a ked otvoril kapotu tak prve slova boli jezisi tento motor najdebilnejsi aky existuje. ked som sa ho pytal ci je nejaky problemovy tak povedal ze nie ale zaludny ze dost casto sa u toho vyskytuju take blbosti ktore sa tazsie zistuju :))) dalsi mi povedal ze vo fabii su vsetky motory v pohode okrem HTP. tak si vyber kazdy co jemu sa pozdava.

daj vediet co to bolo. som zvedavy ci naozaj su to tie rozvody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem měl auto v servisu na kontrole rozvodu, které alespoň u mě údajně klepání způsobují. V servise komplet sundaly kryt rozvodů, provedly kontrolu všech kladek, řemene a funkci rozvodu. Vše v nejlepším pořádku pouze spodní klapka, která napíná hlávní řemen je prý za studena hlučnější, byť je bez vůle. Je prý na hliníkovém držáku po kterém se ten hluk dobře šíří. Bylo mi doporučeno nechat to tak a měnit v 90 tkm, bez problému rozvod vydrží. Pokud bych trval na výměně té kladky bylo by nejlepší rozvody vyměnit komplet, ale bylo by to zbytečné. Takže závěr :prc: na to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

No musim rict ze se mi ted podarilo natankovat na nejake staricke Bezine a pozoroval jsem daleko silnejsi klapani po ranu, nez jindy. Kdyz se dari a je akce treba u Essa tak tankuji jen tam, nebo OMV popr. Shell. Uprimne ale na to klapani prdim, stejne, co stim nadelame??? Nic :o))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No musim rict ze se mi ted podarilo natankovat na nejake staricke Bezine a pozoroval jsem daleko silnejsi klapani po ranu, nez jindy. Kdyz se dari a je akce treba u Essa tak tankuji jen tam, nebo OMV popr. Shell. Uprimne ale na to klapani prdim, stejne, co stim nadelame??? Nic :o))

Taky na to prdím, ale neskutečně mě to zároveň s**e. ZZkusím taky natankovat jinde, jestli se to změní. Moc tomu, ale nedávám, zatím stále Shell V-Power, což je asi to nejlepší, co u nás jde koupit. Ale zkusit to můžu. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja mam sluzebaka, tak to moc neresim, ikdyz u nas ve firme panuje nalada ze o auti se starame jako o vlastni a sef nam v tom duveruje a nastesti neresi soukrome jizdy, zkracene nepotrebuji vlastni auto. Je fakt ze v auti travim cely den, tak se o nej staram jak o vlastni, lepe se pak pracuje! Budu to pozorovat a pak napisu. Zatim mam vypozorovano,ze to dela predevsim kdyz je chladno a ted jak uz je celkem teplo, tak to delalo jak rikam, kdyz jsem mel benzin z hodne stare benziny, kde urcite neodkaluji nadrze a maji maly obrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělá vždy u studeného motoru, jedno jestli je venku mráz, nebo teplo, prostě studený motor klepe.Klepání se ještě někdy ozve ve fázi záhřívání, když např. čekám před barákem na manželku. Když je to teplé, tak nic. Po výměně oleje, mám pocit, že to klepe hlasitěji, za tepla je naopak motor tišší. Fakt nevím, co si mám o tom myslet.

Zajímal by mě názor nějakého motoráře, který fakt ví, co to dělá, nebo způsobuje.

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi bylo jednim znalym technicky zdatnym clovekem receno, ze tyto 16V motory maji hydraulicky stavitelne nejake stavitka, ktere vymezuji vule ve ventilech, nebo tak neco, nedokazu to popsat presne,no a ty vule se pry vymezi po te co se do obehu tech stavitech dostane olej z motoru, ale to nejakou dobu trva a to pry je ta doba kdy to v podstate jde kov na kov, resp. je to ice mastne,ale malo. Mito dela jen kdyz je dost zima teplotypod 4 stupne a jeste kdyz je vlhko, ale to jen muj subjektivni dojem s tou vlhkosti. Je fakt ze HTP je mene hlucne,ale jamam zase lepsi zvuk a vubec to jede lepe :o)))!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi bylo jednim znalym technicky zdatnym clovekem receno, ze tyto 16V motory maji hydraulicky stavitelne nejake stavitka, ktere vymezuji vule ve ventilech, nebo tak neco, nedokazu to popsat presne,no a ty vule se pry vymezi po te co se do obehu tech stavitech dostane olej z motoru, ale to nejakou dobu trva a to pry je ta doba kdy to v podstate jde kov na kov, resp. je to ice mastne,ale malo.

Hydraulicke vymezovace vule ventilu ma 95% novych motoru. Jen pro informaci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...