carda Vloženo 11. Září 2015 Sdílet Vloženo 11. Září 2015 zdravím kluci,Mám problém s fabii 1.2 HTP .Ráno jsem nastartoval normálně bez problému ,ujel 50m naložil bágly a znovu už jsem nenastartovl.Motor jen sem tam trochu škitne a to je vše Vag píše: Addresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování Objednací číslo řídící jednoky: 03E 906 033 A Systém a/nebo verze: 1,2l/4V SIMOS3 00HS5329 Kódování: 00021 Číslo dílny: WSC 28177 Další informace: TMBJY46Y833809279 SKZ7Z0C1958425 VCID: 1E35E61D9A3B30EE891-5156 3 závad nalezeno. 16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva P0172 - 35-10 - system prilis bohaty - Sporadická 17811 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - regulacni odchylka P1403 - 35-10 - - Sporadická 16490 - snimac nasavaneho/barometrickeho tlaku vzduchu (G71/F96) P0106 - 35-10 - neverohodny signal - Sporadická Vytáhul sem svíčky ty jsou mokré,vyměna svíček a to samé. Neví někdo na co podívat Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomi737 Vloženo 12. Září 2015 Sdílet Vloženo 12. Září 2015 Ja to vidím na elektrickú závadu. Systém spätného vedenia výfukových plynov, snímač nasávaného tlaku vzduchu a snímač polohy vačkového hriadeľa sú napájané napätím +5V z RJ motora. Skús skontrolovať to napätie odpojením jedného zo snímačov pri zapnutom zapaľovaní. EGR ventil má +5V na pine č. 2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Září 2015 Sdílet Vloženo 21. Září 2015 tak jak to dopadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 21. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2015 Taky mě zajímá,jak to dopadlo a hlavně v čem byl problém.Spousta lidí tady chce poradit s problémem,ale pak už nenapíší,zda a jak ten problém odstranili.Vždyť by to pomohlo mnoha fabiatikům s podobným problémem.A pro to vlastně tyto fóra jsou.Nebo se mýlím??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2015 Nemýliš,ale takých tu je hafom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chytrak Vloženo 11. leden 2016 Sdílet Vloženo 11. leden 2016 (editace) Zdravím vás pánové. Než napíši svůj dotaz, rád bych vám poděkoval za vaše postřehy, které mi již několikrát pomohly. nyní k mému problému, s kterým doufám, že mi dokážete poradit. Vůz je Fabia I, 43 kw, HTP. 2003, kombi. el. přední okna. Zapomněl jsem v zapalovači zapnuté vyhřívání sedadla a baterka se absolutně vybila. Nešel ani centrál. Baterku jsme částečně dobili kabely a následně celou pomocí nabíječky. Povedlo se nastartovat, ale jakmile jsem po pěti kilometrech zastavil, už jsem se znovu nerozjel. Po odpojení a zapojení baterky vše opět naskočilo. Svítí červeně kontrolka "problém s dobíjením" a kontrolka motoru. Pokud se mi podařilo nastartovat (po odpojení a opětovném zapojení baterie), kontrolky zhasly. Napadlo mě, že to mohl být alternátor, ale baterka se celá nevybila a přesto to nenaskočilo. Po otočení klíčku má auto snahu (něco se děje), ale nenaskočí. Jakmile klíčkem auto zamknu cca po 15s zapípá, jak kdyby se zapnul alarm, ale světla nezablikají (po použití dálkového ovladače vždy zablikala). Můžete mi prosím poradit? Editováno: 11. leden 2016, autor: Chytrak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomi737 Vloženo 11. leden 2016 Sdílet Vloženo 11. leden 2016 Vieš to pripojiť na VAG? Celkom by ma zaujímalo, čo vypíše diagnostika... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 11. leden 2016 Sdílet Vloženo 11. leden 2016 (editace) Každopádně bych nabyl pořádně baterku! To bys mrkal,co dokáže dělat slabá baterie. Např.nejede servo, kontrolky v budících svítí jak na vánoce,motor v nouzovém režímu a jiné. Určitě dej dopořádku baterku a když,tak pak ten Vag. Editováno: 11. leden 2016, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. leden 2016 Sdílet Vloženo 12. leden 2016 jj, též bych řekl nedostatečně dobitá baterie, nebo už je prostě K.O., tím totálním vybitím možná dostala poslední ránu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chytrak Vloženo 12. leden 2016 Sdílet Vloženo 12. leden 2016 Děkuji moc za vaše rady. Baterku jsem nechal nabít. Šla jen někde na 90 % a víc ani ťuk. Po zapojení auto naskočilo, ale jakmile jsem jej vypl a zamkl (pípnul alarm), už to znovu nenaskočilo. Byla snaha o natočení, ale motor nenaskočil (hádám imobilizér). Napadlo mě, že to může dělat autoalarm (mam keetec ts 8000). Vyměnil jsem baterku v ovladači a vše běželo v pohodě. Co se ale nezměnilo je, že mi při otočení klíčku do pozice, kdy jde radio, ale ještě nestartuji (omlouvám se za popis, jsem amatér) svítí kontrolka dobíjení a motoru. Jak nastartuji, obě kontrolky zhasnou. Mam to řešit, když zhasnou po nastartování? Nemám možnost VAG, ale určitě se budu snažit ho co nejdříve zajistit. Bojim se, že bude chyba někde v elektru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. leden 2016 Sdílet Vloženo 12. leden 2016 svítit před nastartováním musí, to je kontrola že ti kontrolky fungují, v okamžiku startu, kdy motor potažmo altík začne dobíjet a není problém s altíkem, musí kontrolka zhasnout, zrovna tak kontrolka motoru "chceck", pokud není v ŘJ zapsaná natrvalo nějaká chyba, měla by ti po startu zhasnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chytrak Vloženo 12. leden 2016 Sdílet Vloženo 12. leden 2016 Jasný, tak pak je vše v pořádku. Děkuji moc za rady. Toto fórum nemá chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.