Publikováno Říjen 3, 20159 r Dobíjel někdo autobaterii ve Fabii III nabíječkou CTEK MXS 5.0 ? Já se o to pokoušel, avšak po několika sekundách od zapojení do sítě padala nabíječka do chybového hlášení ( rozsvítila se červená kontrolka ). Připojení nabíječky bylo dle návodu, minus na kostřící bod. Má někdo podobnou zkušenost ? Díky za radu.
Říjen 3, 20159 r A vybral sis nastavení agm na nabíječce? Podle mě ne Upraveno Říjen 3, 20159 r od kokta7
Říjen 3, 20159 r Osobne sa mi nechce verit ze by fabia mala AGM bateriu...ale mozem sa mylit. a jakou myslíš :D dyt tam máš start/stop kravinu k ničemu. dnes se to rve do všeho, tak pak je jasný proč ti to nenabíjelo.... Upraveno Říjen 3, 20159 r od kokta7
Říjen 4, 20159 r Proč ne, vždyť ta je také určena pro použití ve vozech se systémem S/S. Spíš je zajímavé, že se pokouší dobíjet baterku u nového vozu.
Říjen 5, 20159 r Zajímavé je, že tam dávají EFB baterie. Všude na Internetu se dočítám, že pro auta se Start/Stop systémem a zároveň s rekuperací brzdné energie (což předpokládám Fabia III má) se používájí výhradně AGM baterie.
Říjen 5, 20159 r Na nabijecce zvol variantu se snehovou vlockou. Tento rezim se pouziva pro nabijeni pri nizkych teplotach nebo pro vykonne akumulatory AGM (to jsem se docet v manualu - mam tu samou nab.) Pak napis, jak jsi dopadl :-)
Říjen 5, 20159 r Hledal jsem na netu a u Varta je to tak že by měla být AGM, na MOLL(co mám) je AGM pro START/STOP a mnoho el zařízení a EFB START/STOP a více el zařízení. Napíšu do ŠA dotaz.
Říjen 6, 20159 r Autor Díky za radu ROWZ . Zachoval jsem se dle tvé rady a vše je O.K. Pro Pawouka na jeho dotaz : poslední dobou jsem měl více krátkých jízd, do cca 14 km, přičemž při každé jízdě asi 6 startů. Proto jsem preventivně chtěl akumulátor dobít.
Říjen 6, 20159 r Podle mě celkem zbytečné, já jsem jezdil FII 1.2 TSI denně krátké trasy s daleko více starty a i po pěti letech tohoto provozu baterka stále funguje.
Říjen 23, 20159 r Odpověď ze škoda auto na dotaz na baterii. Aktuální trend v automobilovém průmyslu je použití baterií s technologií AGM i EFB pro vozy se systémem start/stop. Obě technologie baterií jsou tedy přípustné a přímo určené pro vozy se systémem start/stop a jejich technické parametry splňují požadavky na použití ve vozech se systémem start/stop. Volba mezi technologií AGM a EFB je určována jak technickými, tak ekonomickými parametry a je závislá na konkrétní strategii a technických požadavcích automobilového výrobce. Na základě výsledků zkoušek současné generace baterií EFB (Gen.1) dle standardů koncernu VW je baterie EFB schopna plnit požadavky na použití ve vozech se systémem start/stop s většinou benzínových motorů. Zároveň je použití EFB baterie v porovnání s AGM baterií více ekonomické, což má za následek pozitivní dopad pro koncového zákazníka. Strategie značky Škoda, zvolená na základě pozitivních výsledků zkoušek jednotlivých typů a velikostí baterií ve vozech bez / se systémem start/stop je použití: 1) konvenčních baterií pro většinu vozů bez systému start/stop 2) EFB baterií pro vozy s benzínovými motory a systémem start/stop 3) AGM baterií pro vozy se systémem start/stop s dieselovými motory Jak je již uvedeno výše, při vhodné volbě typu a velikosti baterie dle standardů VW je zaručena plná funkčnost systémů vozu s jednotlivými typy baterií a tím také plná funkčnost a dostupnost systému start/stop. Na základě shora uvedeného stanoviska Vám k položenému dotazu sdělujeme, že nespatřujeme žádný důvod k provedení výměny baterie ve Vašem vozidle.
Listopad 17, 20159 r V tomto testu se uvádí použití Baterie AGM pro auta se start/stop systémem a rekuperací brzdné energie a Baterie EFB pro auta se start/stop systémem, ale bez rekuperace brzdné energie Pro Fabii s relativně malými zážehovými motory s nižšími nároky na startovací proudy než vznětové motory zřejmě vyhovuje EFB baterie i když má F III rekuperaci brzdné energie. http://autembezpecne.cz/cz/s40/Testy/c1475-Testy-doplnku/n2782-Test-porovnal-akumulatory-pro-bezna-auta-ale-i-do-vozu-se-start-stop-systemem Upraveno Listopad 18, 20159 r od dodge
Listopad 18, 20159 r Právě tohle jsem jim psal a to byla jejich odpověď. Tohle dělení má Varta ale Moll baterie dělí jak píše Škoda. Ono si také chce ujasnit co je vlastně ta rekuperace v pojetí ŠA. Dle dostupných podkladů auto a nabíjení baterie funguje jak postaru klasicky. Tedy motor pohání alternátor, ten živí auto a nabíjí baterii. Výkon úměrný otáčkám. Zbytek je SW který řídí nabíjení. A rekuperace je pak při akceleraci odlehčením alternátoru a elektrika auta pak jede na baterii, to je pár koníků navíc. Při vypnutí SS pak je baterie nabíjena stále a nepomáhá. Jak je vlastní SW nastaven, tedy kdy, v jakém režimu, otáčkách to pomáhá anebo nabíjí ví jen programátoři. Správná rekuperace má v každém kole generátor, který při brždění pomáhají brzdit a vyrábí přitom el. energii do zvláštní baterie a ta pohání další elektromotor. To je ale Formule 1
Listopad 27, 20159 r A už je to venku. VW přiznalo, že některá auta s rekuperaci od 22 týdne mají sw problém s nabíjením baterii .
Prosinec 16, 20159 r Ahoj,jsem na tohle laik ale je možný aby byla po 14 dnech staní mrtvá baterka?Mam tam GPS a ta snad takový odběr nemá.
Prosinec 16, 20159 r 14 dni je uz dost. nezije tam jen ta gps. i samotne auto potrebuje furt neco. alarm,zamky atd. baterie ma i samovybijeni. V nedeli sem volal asistenci. Nastartoval mi to pres kabely. a pres noc v garazi nabito normalni starou nabijeckou primo v aute.
Prosinec 16, 20159 r Hm, ja to mel letos 3x odstaveny na cely 1 mesic a baterka se nevybila. Nastartoval jsem okamzite a odjel... Ale bylo to v lete, resp. kveten, srpen a rijen - v zime se to muze chovat jinak. V zasuvce jsem teda zadny pristroj zapnuty nemel. Upraveno Prosinec 16, 20159 r od epo
Prosinec 16, 20159 r V letě jsem tenhle problém taky neměl.Prodejce mi řekl at to jednou týdně dám na nabíječku a problém vyřešen .Že je to tou GPS.
Prosinec 16, 20159 r myslím že i GPS by měla dodržovat nějakou energetickou štábní kulturu. Čí to je zařízení? Nedá se to reklamovat?
Prosinec 16, 20159 r Nech změřit klidový odběr, možná v autě něco "neusíná". Také může být chyba v baterce
Prosinec 17, 20159 r Některé auta s SS mají vadnou jednotku pro dobíjení. Navštivte servis... Upraveno Prosinec 17, 20159 r od DIAGNOSTIK
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.