Jump to content

dodge

Uživatel
  • Content Count

    208
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

30 Excellent

About dodge

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 10/28/1953

Recent Profile Visitors

1,210 profile views
  1. dodge

    Fabia III Facelift

    Nojo, byly doby, kdy se na auto čekalo 10 - 15 roků, někdo na ty doby se slzou v oku vzpomíná, jak tehdy bylo lépe a krásně se žilo.
  2. dodge

    Fotogalerie

  3. dodge

    Fotogalerie

    https://www.skodahome.cz/2019/03/11/skoda-kamiq-prvni-mestske-suv-znacky/?
  4. A o aktuálnosti WV mapových podkladů raději pomlčet, silnice která byla před pěti lety zrušena je stále na "nejnovějších" mapových podkladech, místo ní byla přes třemi lety otevřena jiná v nové trase, a ta tam ještě není.
  5. dodge

    Jak rozeznám Fabii II od III?

    Známá odpověď na otázku: "Jaké máte auto?" - Je červené a je to kombi.
  6. Tohle přece umí každý, řeč byla o spojování více částí na kartě.
  7. dodge

    Manualna klimatizacia - samozapinanie

    Posledním modelem vozu Škoda, kde byla použita spojka na kompresoru klimatizace a docházelo k fyzickému odpojení kompresoru, byla OI. Kvůli potížím se životností spojky je nádon kompresoru klimatizace nyní přippojen trvale, a jeho výkon se řídí změnou zdvihu pístů.
  8. dodge

    Start - Stop system

    Odpovím stejně Udělal někdo věrohohodnou studii o pozitivním a negativním přínosu SS. Dej odkaz.
  9. dodge

    Start - Stop system

    Motorizace je stejna ne? To sotva.
  10. dodge

    Start - Stop system

    K čemu jsou nám, majitelům FIII, dobré zkušenosti majitele Yeti s provozem jeho vozu?
  11. dodge

    Benzin N95 vs N98

    Aditivivaný 100 oktanový benzín vyrábí pro střední Evropu ÖMV, prodáván je pod různými názvy.
  12. dodge

    Motor 1.0 TSI chrastí

    Řadový tříválec Tenhle typ motoru poslední dobu zažívá velký rozmach, i když se v minulosti nejednou ukázal být ne zrovna optimálním. Proč? I to lze vyčíst z přehledu jeho výhod a nevýhod. Tříválec má více společného s řadovým šestiválcem než se čtyřválcem, a to proto, že jeho kliková hřídel není plochá, tedy rozdělena po 180° jako u řadového čtyřválce, ale je rozdělena po 120° jako u řadového šestiválce, alespoň v drtivé většině případů. Je to tedy spíše půlka šestiválce než tři čtvrtiny čtyřválce, jak někteří říkávají. Má své výhody, zejména menší velikost, menší hmotnost a menší vnitřní tření. Jeho objem je také menší než u čtyřválce, který třeba nahradí. A bude mít menší spotřebu paliva při nízké zátěži, tedy i tu normovanou, o kterou v případě tříválců jde obvykle nejvíce. Ovšem, nevýhody tu jsou také a je jich více, jak ukazuje praxe. Celý motor bude podélně vibrovat, protože na jedné straně je vždycky větší síla směrem nahoru a na druhé je menší síla dolů. To znamená potřebu protizávaží na klikové hřídeli, která je tak těžší. Motor tak jde pomaleji do otáček, zdá se línější, i když jeho lehkost slibuje opak. Také v nižších otáčkách budou vibrace silnější, protože zážeh nastane jen v každých 240° rotace klikové hřídele, na rozdíl od 180° čtyřválce.
  13. dodge

    Motor 1.0 TSI chrastí

    To je běžná vlastnost tříválců, u Wartburga taky pěkně chrastil,díky použití jehlových ložisek.
  14. Místo CR 2025 je lepší použít CR 2032 s větší kapacitou, vyměňovat preventivně po asi 10 měsících, používat značkové čerstvé baterie a ne noname ze supermarketu nebo nápadně zlevněné značkové (důvodem ke zlevnění bývá stáří baterie) potom mema problema.
  15. dodge

    Motor 1.0 TSI

    Pokud diskutuješ na odborném fóru a je ti tak nějak u pr..le exaktní odborné názvosloví, mají tvoje příspěvky hodnotu hodpodských blábolů.
×