cosmicboy Vloženo 12. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2015 Dovolte dotaz k výměně výfuku... Včera jsem zkoumal podvozek a přijde mi, že originál z výroby je výfuk jen 2-dílný - zadní díl s extra dlouhou trubkou a prostřední díl, který v jednom kuse pokračuje přes vlnovec až k motoru. A mezi nimi je spojka, utažená 2 vratovými šrouby. Když ale zkoumám na netu možné díly na výměnu, všude narážím na to, že je výfuk 3-dílný - zadní díl, spojovací trubka a přední díl. A k tomu spojky, které vypadají úplně jinak (taková "polo-U", mám je i na F1). Prozradíte mi, jak to je tedy při výměně, co koupit? Na mě to působí tak, že originál je ze 2 dílů a jedné spojky, neoriginál je pak ze 3 dílů a dvou spojek. Nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2015 originál je stredný a zadný diel v celku ..pri výmene sa to musí urezať a použiť spona Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosmicboy Vloženo 12. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2015 Aha, takže se nepletu :-). A když přijde čas na výměnu, tak i v origo servise dají 3-dílný výfuk? Nějak nerozumím tomu proč... Kvůli montáži/demontáži? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2015 robí sa to kvôli lepšej výmene ..inak by musela ísť dolu zad.náprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 15. Květen 2016 Sdílet Vloženo 15. Květen 2016 (editace) A jakou má životnost originální výfuk? Sem se zaposlouchal do zvuku co se z něj line a při lehkým krátkodobým protůrování slyšim takový bublavý dunivý zvuky. Neni sice nějak zvlášť zvenku zrezlej, ale prostě se mi to nelíbí. Takový zvuky ale silnější mi dělalo starý auto když sem měl vejfuk děravej. Právě že mam najeto jen 24000 a auto mam od nova 2,5roku. Motor CGPA Editováno: 15. Květen 2016, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 15. Květen 2016 Sdílet Vloženo 15. Květen 2016 No 2,5roku a 24tis je na originální výfuk je teda hodně málo! Píšeš,že ses zaposlouchal. A co tak se ohnout a trošku mrknout ze spod??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Květen 2016 Sdílet Vloženo 15. Květen 2016 na životnost má podstatný vliv délka tras, pokud se jezdí jen krátké trasy, nestačí se kondenzát studeného motoru odpařit, zůstane ve výfuku a ten uhnije zevnitř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 15. Květen 2016 Sdílet Vloženo 15. Květen 2016 (editace) Denně 2x15km. Ale je pravda, že dřív než sem zaslech o tom kondenzátu tak sem to auto nechával tak prvního půl roku po nastartování nejdřív brblat tak 5 minut a pak až vyjel. Teď poslední rok už to nedělám. Jenom když je auto fakt hodně omrzlý tak než oškrabu led a nebo ometu sníh tak to necham běžet. Editováno: 15. Květen 2016, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 15. Květen 2016 Sdílet Vloženo 15. Květen 2016 Malta má určitě pravdu,ale máme v rodině 2 fabky z origo výfukama,které jezdí denně polovic km 2x6 a jsou 6let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.