Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

To že nový R nebude je dnes víc a víc jasnější...no ale co místo něj až přijde za cca 1-2 roky čas na výměnu?...

Rapid...

FIII...

Golf new...

Golf Sportsvan...

Caddy...

Nad jinou značkou než koncern nepřemýšlím...

A co vy...?

Vloženo

Taky to bude s největší pravděpodobností Golf Sportsvan. Mě za tem můj pětiletý roomster (podle tebe krám) nabízeli ve Volkswagenu 170.000Kč, když vezmu Sportsvana. Cenově to je jiná liga, ale variabilita sedaček je horší jak u tebou zmiňovaného krámu.

Kdyby dnes ještě dělali rooma tak si jdu hned pro něj. Bohužel.

Vloženo (editace)

Pak nechápu proč sis ho pořizoval...já má třetího a neměnil bych...

 

A ještě jsem zvědav zda Škoda udělá z krátké FIII něco jako malý Sportsvan...zvíšeného...proběhla nějaká spekulace že snad...ale po dýzlgejt...

Editováno: , autor: martt
Vloženo (editace)

Síla okamžiku, výhodnost ceny, či co já vím...... Chybama se člověk učí. Ale on ještě poslouží na ježdění kolem komína, odveze bordel z baráku na sběrný dvůr atd. 

Editováno: , autor: Voice
Vloženo

pokud budu nahrazovat Fábuli, tak bych asi s největší pravděpodobností pořídil taky druhého lehce jetého R. Mám HTP, takže výkonu nazbyt vůbec, ale pro to moje přibližování a s LPG za rozumný peníz, rozhodně spokojenost

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tak bych to momentálně viděl na roční Golf 1.2TSI 77Kw alespoň v Comfortline (cca 350tis)...jo bude o cca 50 tis.dražší než Rapid (cca 300tis) ale bude to auto "téměř" o třídu víš...

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Nevím, mně přišel Golf Plus (nově "sportovní van") malej - oproti klasickému hatchbacku jsem neviděl velkou přidanou hodnotu. Na novou verzi se pudu podívat, protože za pár měsíců snad rozlouskneme, jestli bude potřeba druhé auto nebo ne. Na tu roli by určitě stačil a je vcelku za "obdobné" peníze (rozuměj ne dvakrát dražší". Ale jestli "sportovní van" neudělal velký pokrok, tak si to jako hlavní auto do rodiny kvůli kufru moc nedokážu představit.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

David C3 - mám to už roky vyzkoušený...proč to měnit? Škodovky se mi neserou, velmi slušné spotřeby, mám vyřešený servis, slušný ceny...a asi mě nejvíc medí, že si na ně COKOLI seženu...nevím jak u citrónů :kol-28:

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Když to vezmu za sebe, tak Berlingo není řešením hned z několika důvodů:

- Bezpečnost (mám boční i hlavové airbagy) - Euro NCAP dospělý 94 vs. 56 %, děti 82 vs. 74 %, přičemž bezpečnost dětí mohu u Roomstera ještě zvýšit vyhozením prostřední sedačky a posunutím krajních k sobě, dál ode dveří.

- Panorama, bez které už si žádné další auto neumím představit - zatímco Roomster má velké nepřerušované sklo umožňující skvělý výhled, Berlingo má 4 malá okna poskytující světlo, avšak o výhledu se nedá moc mluvit (viz http://i25.photobucket.com/albums/c70/Jonny5ive/Roomster/P1020619.jpg vs. http://4.bp.blogspot.com/_RwTlT1U9_S8/THY8sXxeLpI/AAAAAAAAALM/nnQZ21pb_fg/s1600/Citroen-Berlingo_Multispace_2009_800x600_wallpaper_17.jpg).

- Jízdní vlastnosti - Roomster je sice kostitřas, ale se 17" Sportmaxxy ho mohu poslat do jakékoliv zatáčky na suchu i na mokru způsobem a rychlostí, které jsou u Berlinga vyloučené.

 

Pro toho, kdo si Roomstera oblíbil, náhrada opravdu není jednoduchá. V řadě ohledů je to unikátní auto, které sice vypadá dodávkovitě, ale dodávka to prostě není a nedá se jí nahradit. Golf Sportsvan je sice větší a podstatně dražší, ale z omezených možností náhrady asi jedna z nejlepších. V každém případě bude náhrada Roomsteru vždy o kompromisech - buď bude něco chybět, nebo to bude stát něco navíc. :(

Vloženo

mino2: Vida, na toho jsem ani nepomyslel, přitom je to stejná třída velikostí i cenou. Jak je to u Fiatu 500L s výškou nad hlavou a maximální polohou vysunutí opěrky? V Roomsteru vzadu odvezu dva 2m čahouny (vyzkoušeno :)). Jinak koukám, že variabilita zadku je slušná. Jak je to s přístupem na dětské sedačky? Roomster je v tomto ohledu díky vysokým dveřím dost dobrý.

 

Panorama je, koukám, otevírací s motorovou roletkou, což znamená s velkou pravděpodobností nižší vnitřní výšku čalounění stropu a určitě snížení tuhosti karoserie, střední příčku rušící výhled a samozřejmě možnost vrzání, skřípání a poruchy, stejně jako u Sportsvanu nebo u Škodovky Yetiho a všeho výš. Škoda, že výrobci nenabízejí variantně otevírací i pevnou panoramu. :(

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...