Publikováno Listopad 17, 20159 r Dostal jsem auto na kanál pro NA a vyfotil podvozek. No laku tam moc není, jakékoliv kryty co má F1 i F2 tam nejsou. Konkurence je na tom podobně. Upraveno Leden 22, 20205 r od Jan R.
Listopad 18, 20159 r pekne tak aspon na hb dali no to šetrenie hruza lebo vyzerá že na motore zospodu su nejaké káble počitam že to je asi čidlo teploty oleja ale neviem na 100%a ked na to bude špliechat voda tak dakujem pekne
Listopad 18, 20159 r ptal bych se kolegy Martikk - viz. http://forum.skodahome.cz/topic/132754-pokladnička-v-novém-fabia-iii-kombi-style-tsi-81kw/?p=2092967
Prosinec 16, 20159 r Dá se někde koupit ten plast pod motor? Viz. http://forum.skodahome.cz/topic/131632-hatchback-vs-combi/?p=2114217 Zas to resime na peti mistech...
Prosinec 16, 20159 r Autor Na jaře taky pořídím, nestojí moc, mám ho kde namontovat a to čidlo na vaně přežije i cestu na chatu a Mácháč .
Červenec 28, 20169 r Mna skor znepokojuje ta zacinajuca korozia na vyfukovom systeme. Neviem, kolko ma najazdene tvoja Fabia, Jan R., ale moja mala zacinajucuc koroziu na vyfuku uz po cca 6 mesiacoch, 5000km a max. 2 mesacneho provozu pocas zimy(posobenie soli, kamienky...). Je to normalne na pol roka starom aute?Ved aj Dacia Logan je na tom lepsie... Ked som to prvy raz videl, ked som sa zohol pod auto , bol som zhrozeny. A vraj VW group ma najlespiu antikoroznu upravu
Červenec 29, 20169 r tomasdu: Je to normalni. Vyfuk Fabie neni z nerezu a proto se zahy objevi POVRCHOVA koroze, coz je naprosto normalni. Na zivotnost to nema vliv. Stejne to bylo na FI me zeny a vyfuk vydrzel 8 let, coz je velmi slusne. Jedna vec je optika, druha pak skutecna zivotnost. Vyfuk skutecne neni dil, u ktereho by mel byt kladen duraz na vzhled.
Červenec 29, 20169 r V 18.11.2015 at 22:54, los pakos napsal: HB je má protože na verzi Combi někde šetřit museli Tak tim to opravdu nebude...
Červenec 29, 20169 r před 9 hodinami, Maverick napsal: tomasdu: Je to normalni. Vyfuk Fabie neni z nerezu a proto se zahy objevi POVRCHOVA koroze, coz je naprosto normalni. Na zivotnost to nema vliv. Stejne to bylo na FI me zeny a vyfuk vydrzel 8 let, coz je velmi slusne. Jedna vec je optika, druha pak skutecna zivotnost. Vyfuk skutecne neni dil, u ktereho by mel byt kladen duraz na vzhled. Přesně tak - není to titanový Akrapovič, tak se nedá čekat že bude pořád krásný jako z fabriky... Někdy mě fakt udivuje, co vše se tu řeší.
Červenec 29, 20169 r Autor Když jsem to fotil já, auto bylo staré 4dny, v neděli ho blejsknu, jak vypadá po 8 měsících a 14300km. Ale na té F2 jsem ho měl 6let a 114tkm, nevypadal vábně, ale naprosto bez poškození. Mj, máma má F1 sedan 2002 a 80tkm a výfuky původní ( vlastně kromě oleje, 1 LP ložiska, brzdovky, fridexu a spodních silenbloků na ještě hliníkové př.nápravě je na autě původní vše) Na škole letitý mistr každému radil-udělejte si do tlumičů dirky 3-4mm. Mám to na všech autech a při jízdách po městě to určitě pomůže.
Červenec 31, 20169 r Maverick diky, trochu si ma ukludnil, prislo mi nenormalne, aby tak rychl cokolvek korodovalo na novom aute. najma ked som si potom zacal vsimat vyfuky inych aut a vacsinou som nic take nepozoroval... hned ako to bude mozne,pridam foto
Srpen 27, 20169 r Autor Kdyby někdo chtěl vidět, jak to vypadá po sundání PZ podběhu. Je vidět nádobka na aktivní uhlí, tankovací, odvzdušňovací a přepadová hadice. Barva jim také už nezbyla
Srpen 27, 20169 r V 31. 7. 2016 at 10:16, tomasdu napsal: Maverick diky, trochu si ma ukludnil, prislo mi nenormalne, aby tak rychl cokolvek korodovalo na novom aute. najma ked som si potom zacal vsimat vyfuky inych aut a vacsinou som nic take nepozoroval... hned ako to bude mozne,pridam foto čím tě uklidnil? že to rezaví škodovce a jiným autům né? A na 13let staré fabii, to vypadá líp než na dva roky staré?
Září 3, 20168 r Tiež nieje garážované ako garážované. Pridám moju skúsenosť viac ročnú a na viac autách. Tiež som garážoval až som sa na to vykašlal a postavil prístrešok a zavetril 2 strany. Vysvetlenie v garáži nieje dostatočné vetranie a auto v zime bolo pekne roztopené ale stále vlhké a soľ z posypu krásne konala svoje dielo ďalej. V prístrešku je síce zamrznuté ale soľ toľko nepôsobí a autu to viac prospieva, je na vzduchu tak rýchlejšie aj uschne. Toľko moja skúsenosť. Upraveno Září 3, 20168 r od Eric_
Září 3, 20168 r Autor Jj právě, mokré auto do garáže ne. Ale u toho sedana viz. výše stál v té samé garáži 8 let, u druhé generace 8 let asi nevydrží. Pokud má někdo doma také nějaké Fab. od novoty ať se taky pochlubí.
Září 3, 20168 r Moje bývalá 13 letá F1 garážovaná, bohužel fotky už nemůžu poskytnout, naprosto bez problémů. Celoroční provoz, najeto 120 000 garáž uzavřená mírně temperovaná v zimě, vše bez koroze, karoserie, podvozek, dokonce originální výfuk. Auto v zimě mokré, nebo se zbytky sněhu, hned do garáže a žádný problém, byla ve výborném stavu. Sám jsem zvědav na současnou F3, jak na tom bude za pár let.
Září 4, 20168 r V 3. 9. 2016 at 15:12, Jan R. napsal: Další - tety F2 Combi TSI, 3/2011, najeto 30383km, auto celou dobu garážováno No bože. Tak je povrchově orezlý výfuk. Pokud vám tohle vadí, Akrapovič pro vás má řešení.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.