Publikováno Březen 27, 201015 r 19557 - motor klapky saciho potrubi (V157): preruseni / zkrat na kostru P3101 - 000 - - info o závadě: Otáčky: 0 /min Kroutící moment: 0.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 11.93 V Provozní stav: 00000100 Kroutící moment: 0.0 Nm Kroutící moment: 107.4 Nm 19559 - motor klapky saciho potrubi (V157): vadny P3103 - 000 - - info o závadě: Otáčky: 0 /min Kroutící moment: 0.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 11.93 V Provozní stav: 00000100 Kroutící moment: 0.0 Nm Kroutící moment: 107.4 Nm stale mi vypisuje tuto chybu, už som vymenil dve klapky (nebolo nové!!), ak boli obidve zlé tak náhoda, ale myslím že chyba bude niekde inde. PORAĎTE. Díky OCTAVIA II, 77 KW, 1.9 tdi
Leden 29, 201114 r takže mám octaviu II 1,9 tdi pd 77kW rv 2005 a najazdenych 159 tis., po vypnutí motoru asi za jednu dve sekundy mi tak v nom nieco zblnkne taky zvuk neviem presne opisat, kamarat vravel ze by som mal nieco robit so skrtiacou klapkou ze to bude ono, stalo sa to tu uz niekomu?
Leden 24, 201312 r skontroluj poistky v motorovom priestore,vedľa akumulátora...mala by to byť červená poistka 10Ampérová
Prosinec 12, 201311 r Ahoj, potřebuji poradit s problémem. Motor BXE, motor zhasíná, poškubavá, VAG ukázal vadu škrtící klapky - je tam 4pin - po namontování nové klapky stejný problém, odhalili jsme s mechanikem, že poslední dvojčíslí na nové klapce je jiné, než na staré, klapku se správným dvojčíslím na konci údajně pouze od škodovky za 11.000,-. Máte nějaké rady? Díky za odpověď.
Prosinec 24, 201311 r Podla mna problem co mas so skrtiacou klapkou vobec nesuvisi. Aj ked je ta klapka KO (tj vnutri vylamane zuby a je permanentne otvorena) tak ti maximalne motor zhasina trocha hlucnejsie a zatrasie to. Sam som klapku menil (na BKD). Ak ti navyse to iste robi aj s druhou novou klapkou tak 100% je problem inde. Kludne klapku mozes aj odpojit a skusit to tak, bude to rovnake.
Červenec 30, 201510 r Prosim na octavii 2 na jaky pozici je ta pojistka Upraveno Červenec 30, 201510 r od janci 26
Listopad 21, 20159 r Zdravím. Nevím jestli mi někdo poradí, ale mám problém u své ctavie II 1,9 TDI s klapkou sání. Problém se vyskytne pouze při dešti, kdy auto začne cukat a při volnoběhu chcípne. Zkoušel jsem při volnoběhu zalít kabeláž a svorky vodou a nic se neobjevilo. Výpis z Vag: 012545 - motor klapky saciho potrubi (V157): preruseni / zkrat na kostru P3101 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 194 Kilometry: 170666 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 10:50:14 info o závadě: Otáčky: 1092 /min Rychlost: 7.0 km/h Výkon/klapka: 27.1 % Napětí: 14.29 V Provozní stav: 00101100 Kroutící moment: 170.8 Nm Kroutící moment: 114.7 Nm012547 - motor klapky saciho potrubi (V157): vadny P3103 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 24 Kilometry: 170666 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 10:50:37 info o závadě: Otáčky: 1806 /min Rychlost: 44.0 km/h Výkon/klapka: 86.7 % Napětí: 14.36 V Provozní stav: 00101000 Kroutící moment: 253.8 Nm Kroutící moment: 275.7 Nm
Leden 10, 20169 r ahoj, mám podobný problém - VAG mi vypisuje závadu 012546 - motor klapky sacího potrubí (V157): žádný signál zkoušel jsem klapku demontovat, vyčistit, vrátit zpátky a závada stále přetrvává. Pojistka 10A v motorovém prostoru OK, namontoval jsem i jinou klapku, která fungovala dobře a závada stále je. Mám podezření na závadu v kabeláži, ale nevím jak ji zkontrolovat. Dáte mi někdo tip. jak pokračovat dále? Je to O II, 1,9 TDI PD, 77 kW, BXE, MR 2006
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.