Přejít na obsah

Klapka sání / škrtící


jarob

Doporučené příspěvky

19557 - motor klapky saciho potrubi (V157): preruseni / zkrat na kostru

P3101 - 000 - -

info o závadě:

Otáčky: 0 /min

Kroutící moment: 0.0 Nm

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 0.0 %

Napětí: 11.93 V

Provozní stav: 00000100

Kroutící moment: 0.0 Nm

Kroutící moment: 107.4 Nm

19559 - motor klapky saciho potrubi (V157): vadny

P3103 - 000 - -

info o závadě:

Otáčky: 0 /min

Kroutící moment: 0.0 Nm

Rychlost: 0.0 km/h

Výkon/klapka: 0.0 %

Napětí: 11.93 V

Provozní stav: 00000100

Kroutící moment: 0.0 Nm

Kroutící moment: 107.4 Nm

stale mi vypisuje tuto chybu, už som vymenil dve klapky (nebolo nové!!), ak boli obidve zlé tak náhoda, ale myslím že chyba bude niekde inde. PORAĎTE. Díky

OCTAVIA II, 77 KW, 1.9 tdi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

takže mám octaviu II 1,9 tdi pd 77kW rv 2005 a najazdenych 159 tis., po vypnutí motoru asi za jednu dve sekundy mi tak v nom nieco zblnkne taky zvuk neviem presne opisat, kamarat vravel ze by som mal nieco robit so skrtiacou klapkou ze to bude ono, stalo sa to tu uz niekomu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 10 měsíců později...

Ahoj, potřebuji poradit s problémem. Motor BXE, motor zhasíná, poškubavá, VAG ukázal vadu škrtící klapky - je tam 4pin - po namontování nové klapky stejný problém, odhalili jsme s mechanikem, že poslední dvojčíslí na nové klapce je jiné, než na staré, klapku se správným dvojčíslím na konci údajně pouze od škodovky za 11.000,-. Máte nějaké rady? Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Podla mna problem co mas so skrtiacou klapkou vobec nesuvisi. Aj ked je ta klapka KO (tj vnutri vylamane zuby a je permanentne otvorena) tak ti maximalne motor zhasina trocha hlucnejsie a zatrasie to. Sam som klapku menil (na BKD).

Ak ti navyse to iste robi aj s druhou novou klapkou tak 100% je problem inde. Kludne klapku mozes aj odpojit a skusit to tak, bude to rovnake.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 měsíce později...

Zdravím. Nevím jestli mi někdo poradí, ale mám problém u své ctavie II 1,9 TDI s klapkou sání. Problém se vyskytne pouze při dešti, kdy auto začne cukat a při volnoběhu chcípne. Zkoušel jsem při volnoběhu zalít kabeláž a svorky vodou a nic se neobjevilo. Výpis z Vag:

 

012545 - motor klapky saciho potrubi (V157): preruseni / zkrat na kostru
               P3101 - 000 -  - - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 194
                    Kilometry: 170666 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 10:50:14

             info o závadě:
                    Otáčky: 1092 /min
                    Rychlost: 7.0 km/h
                    Výkon/klapka: 27.1 %
                    Napětí: 14.29 V
                    Provozní stav: 00101100
                    Kroutící moment: 170.8 Nm
                    Kroutící moment: 114.7 Nm

012547 - motor klapky saciho potrubi (V157): vadny
               P3103 - 000 -  - - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 24
                    Kilometry: 170666 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 10:50:37

             info o závadě:
                    Otáčky: 1806 /min
                    Rychlost: 44.0 km/h
                    Výkon/klapka: 86.7 %
                    Napětí: 14.36 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Kroutící moment: 253.8 Nm
                    Kroutící moment: 275.7 Nm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

ahoj,

 

mám podobný problém - VAG mi vypisuje závadu 

 

012546 - motor klapky sacího potrubí (V157): žádný signál

 

zkoušel jsem klapku demontovat, vyčistit, vrátit zpátky a závada stále přetrvává. Pojistka 10A v motorovém prostoru OK, namontoval jsem i jinou klapku, která fungovala dobře a závada stále je. Mám podezření na závadu v kabeláži, ale nevím jak ji zkontrolovat. Dáte mi někdo tip. jak pokračovat dále?

Je to O II, 1,9 TDI PD, 77 kW, BXE, MR 2006

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Klapka sání / škrtící

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...