jarob Vloženo 27. Březen 2010 Vloženo 27. Březen 2010 19557 - motor klapky saciho potrubi (V157): preruseni / zkrat na kostru P3101 - 000 - - info o závadě: Otáčky: 0 /min Kroutící moment: 0.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 11.93 V Provozní stav: 00000100 Kroutící moment: 0.0 Nm Kroutící moment: 107.4 Nm 19559 - motor klapky saciho potrubi (V157): vadny P3103 - 000 - - info o závadě: Otáčky: 0 /min Kroutící moment: 0.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 11.93 V Provozní stav: 00000100 Kroutící moment: 0.0 Nm Kroutící moment: 107.4 Nm stale mi vypisuje tuto chybu, už som vymenil dve klapky (nebolo nové!!), ak boli obidve zlé tak náhoda, ale myslím že chyba bude niekde inde. PORAĎTE. Díky OCTAVIA II, 77 KW, 1.9 tdi Citovat
Diamant Vloženo 28. Březen 2010 Vloženo 28. Březen 2010 Ja by som skontroloval a premeral aj kabeláž, či nie je niekde poškodená. Citovat
zd3nc00 Vloženo 29. leden 2011 Vloženo 29. leden 2011 takže mám octaviu II 1,9 tdi pd 77kW rv 2005 a najazdenych 159 tis., po vypnutí motoru asi za jednu dve sekundy mi tak v nom nieco zblnkne taky zvuk neviem presne opisat, kamarat vravel ze by som mal nieco robit so skrtiacou klapkou ze to bude ono, stalo sa to tu uz niekomu? Citovat
paldous Vloženo 29. leden 2011 Vloženo 29. leden 2011 to je ok, to se cisti oteviraci ventil EGR, to je nastavene v softu Citovat
kortyzon Vloženo 24. leden 2013 Vloženo 24. leden 2013 ta klapka by mela mit pry vlastni pojistku ale nevim kde taky mam podobny problem Citovat
libero Vloženo 24. leden 2013 Vloženo 24. leden 2013 skontroluj poistky v motorovom priestore,vedľa akumulátora...mala by to byť červená poistka 10Ampérová Citovat
kortyzon Vloženo 24. leden 2013 Vloženo 24. leden 2013 kde sou tyhle pojistky u fabie? U baterky nic neni Citovat
libero Vloženo 25. leden 2013 Vloženo 25. leden 2013 toto je sekcia pre OII,tak preto som písal kde sú... Citovat
Wikidy Vloženo 12. Prosinec 2013 Vloženo 12. Prosinec 2013 Ahoj, potřebuji poradit s problémem. Motor BXE, motor zhasíná, poškubavá, VAG ukázal vadu škrtící klapky - je tam 4pin - po namontování nové klapky stejný problém, odhalili jsme s mechanikem, že poslední dvojčíslí na nové klapce je jiné, než na staré, klapku se správným dvojčíslím na konci údajně pouze od škodovky za 11.000,-. Máte nějaké rady? Díky za odpověď. Citovat
sector Vloženo 24. Prosinec 2013 Vloženo 24. Prosinec 2013 Podla mna problem co mas so skrtiacou klapkou vobec nesuvisi. Aj ked je ta klapka KO (tj vnutri vylamane zuby a je permanentne otvorena) tak ti maximalne motor zhasina trocha hlucnejsie a zatrasie to. Sam som klapku menil (na BKD). Ak ti navyse to iste robi aj s druhou novou klapkou tak 100% je problem inde. Kludne klapku mozes aj odpojit a skusit to tak, bude to rovnake. Citovat
janci 26 Vloženo 30. Červenec 2015 Vloženo 30. Červenec 2015 (editace) Prosim na octavii 2 na jaky pozici je ta pojistka Editováno: 30. Červenec 2015, autor: janci 26 Citovat
xrajmonm Vloženo 21. Listopad 2015 Vloženo 21. Listopad 2015 Zdravím. Nevím jestli mi někdo poradí, ale mám problém u své ctavie II 1,9 TDI s klapkou sání. Problém se vyskytne pouze při dešti, kdy auto začne cukat a při volnoběhu chcípne. Zkoušel jsem při volnoběhu zalít kabeláž a svorky vodou a nic se neobjevilo. Výpis z Vag: 012545 - motor klapky saciho potrubi (V157): preruseni / zkrat na kostru P3101 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 194 Kilometry: 170666 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 10:50:14 info o závadě: Otáčky: 1092 /min Rychlost: 7.0 km/h Výkon/klapka: 27.1 % Napětí: 14.29 V Provozní stav: 00101100 Kroutící moment: 170.8 Nm Kroutící moment: 114.7 Nm012547 - motor klapky saciho potrubi (V157): vadny P3103 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 24 Kilometry: 170666 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 10:50:37 info o závadě: Otáčky: 1806 /min Rychlost: 44.0 km/h Výkon/klapka: 86.7 % Napětí: 14.36 V Provozní stav: 00101000 Kroutící moment: 253.8 Nm Kroutící moment: 275.7 Nm Citovat
LucasCZE Vloženo 21. Listopad 2015 Vloženo 21. Listopad 2015 Zkousels zalit i RJ motoru pod torpedem? Tady je schema zapojeni... 1 Citovat
xrajmonm Vloženo 21. Listopad 2015 Vloženo 21. Listopad 2015 Diky to jsem chtel zkusit, akorat si musim poridit stahovak na sterace Citovat
Romie Vloženo 10. leden 2016 Vloženo 10. leden 2016 ahoj, mám podobný problém - VAG mi vypisuje závadu 012546 - motor klapky sacího potrubí (V157): žádný signál zkoušel jsem klapku demontovat, vyčistit, vrátit zpátky a závada stále přetrvává. Pojistka 10A v motorovém prostoru OK, namontoval jsem i jinou klapku, která fungovala dobře a závada stále je. Mám podezření na závadu v kabeláži, ale nevím jak ji zkontrolovat. Dáte mi někdo tip. jak pokračovat dále? Je to O II, 1,9 TDI PD, 77 kW, BXE, MR 2006 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.