Přejít na obsah

Závada start stop


jooe1

Doporučené příspěvky

1 hour ago, Bubuxin1 said:

Zmieril som napätie , je tam 14V na voľnobehu na cervenomodrom dratu. Skúsil som aj tak že odpojil som od -polu ten konektor auto som naštartoval a výsledok to isté hlásenie porucha štart stop. Takže neviem ci ten štvorec by bol chybný čo oni hovorili

Octavii neznám.  Podle toho, co píšeš, je napájení ŘJ akumulátoru v pořádku.  Ještě může být přerušený ten datový drát někde, nebo nějak poškozený ten konektor.  Pokud jsou dráty i kontakty v pořádku, může to být ta samotná řídící jednotka.  Každopádně by bylo dobré napřed zjistit, co přesně hlásí diagnostika - jestli to tu ŘJ vůbec nevidí nebo je tam nějaký jiný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj všichni,

 

omlouvám se, že zakládám další Topic na Start-stop a jeho závadu, nicméně jsem nenašel, že by někomu přestal fungovat bez ikonky žhavící spirály.

Pár dní nazpátek mi z ničeho nic vyskočila chyba Závada:Start-stop. S danou chybou se neobjeví žádná jiná ikona, pouze v infotainmentu pod stavem auta je vidět šedivý motor s danou chybou. Auto je garážované, takže nehrozí, že by kuna překousala kabely - kontroloval jsem. Auto jsem kontroloval diagnostikou (žádná profi, ale čekám, že chybu by to mohlo přečíst) a no faulty codes. 

Baterka je stará cca půl roku, ale nutno podotknout, že nebyla nakonfigurovaná. Jedná se o 1:1 výměnu, tzn. stejný výrobce i všechny hodnoty.

Start-stop se rozhodne zafungovat tak 1 z 7-10 nastartování, nepociťuju žádný pokles výkonu ani nic podobného.

Říkal jsem si, že by bylo něco s baterkou, proto otestuji ještě původní baterku, kterou dobiji, ale fungovala, jen měla menší kapacitu.

Když nastartuji - pokaždé auto ukazuje informace typu Pokyn: komfortní vnitřní teplota nebyla dosaženo/vyřaďte rychlostní stupeň a až když je vše splněno, tak buď hodí závada: start-stop a nebo je že start-stop dostupný.

 

Nenapadá Vás, co by to mohlo být, když diagnostika neukáže žádný DTC a krom Závada: Start-Stop se nic jiného neobjeví?

 

Předem díky,

V.

Editováno: , autor: Vasa_Lenny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

 

děkuju Pawouki za spojení vláken. Každopádně, ODBeleven ukázalo na chybu snímače neutrálu - Dá se nějakým způsobem k němu dostat bez toho, aniž by bylo potřeba více rozebírat v okolí motoru, přip. nemáte někdo fotky s jeho umístěním?

 

Předem děkuji.

 

Díky,

V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo to původně v TOPICu, jak jsem základal, ale Pawouk to spojil s tímto topicem dohromady.

Je to Oct 3 před FL 1.6 TDI 81kw 2016/4. Převodovka je 5. stupňový manuál MQ250.

No, koupil jsem senzor neutrálu, že ho vyměním a zjistil jsem, že je utržený 1 ze 3 kabelů, které vedou do svorkovnice.

Co je za Vás nejlepším řešením na spojení kabelu - zaletovat?

 

Díky,

V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak i když došlo k výměně senzoru i napojení kabéláže, stále hlásí závadu.

Všimnul jsem si přes obdeleven, že napětí sensoru je statických 5V i když hranice je něco mezi 1.3 - 2.6.

Přijde mi, že to ten senzor vůbec nezapne. Kabeláž je 1:1, takže tam není žádný problém.

Vymazání chyb ani nic jiného nepomůže. Diagnostika hlásí P15A100 a P15A000 - po výměně se to změnilo z sporadické na statickou.

Už začínám být docela zoufalý, že to narvu do nějakýho autorizovanýho servisu..

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...