p2p Vloženo 21. Červen 2021 Sdílet Vloženo 21. Červen 2021 A to neoriginalni tazne mas spravne nakodovane... Jedou ti sahary kdyz pripojis vlek atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jagg22 Vloženo 21. Červen 2021 Sdílet Vloženo 21. Červen 2021 (editace) Tak to bohužel nevím, mohu to nějak vyzkoušet? Zkoušel jsem volat do autorizaku Škoda, v jednom mi řekli výměnu sahary a v druhém výměny komplet chladičů a sahary cca 50tis. Údajně je to problém pouze u této motorizace 2.0tdi 110kw ve spojení s 4x4. Editováno: 21. Červen 2021, autor: Jagg22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajky Vloženo 22. Červen 2021 Sdílet Vloženo 22. Červen 2021 Pred casom tu niekto postol prehlad motorizacii a kombinacii,co vsetko treba vymenit pri instalacii tazneho.Skus pohladat,bol to origo papier zo Skody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajky Vloženo 22. Červen 2021 Sdílet Vloženo 22. Červen 2021 V 9. 1. 2018 na 8:26, Petr4488 napsal: Posilam model 2018 , puvodni uz jsem nenasel. Takze tam muze byt odlisnost. Uz som to nasiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jagg22 Vloženo 22. Červen 2021 Sdílet Vloženo 22. Červen 2021 Dekuju za info. Bohužel podle téhle tabulky by na mého Superba nemělo být možné tazne montovat. 2.0tdi 110kw 4x4. V technicaku má zapsán prives 2200kg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajky Vloženo 22. Červen 2021 Sdílet Vloženo 22. Červen 2021 Oficialne originalne tazne ako domontovane tak asi by nemalo,dovod som vsak nezistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jagg22 Vloženo 4. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2021 V 17. 1. 2019 na 11:03, Aerosa napsal: Tak uz mam dodelane originalni vyklopne tazne. S chladicem dle faktury nic nedelali (2.0tdi 110kw). Cena cca 30 000Kc. Mohl by jste mi poslat, co vše Vam při instalaci tajného instalovali? Nechal jsem si namontovat tazne v neautorizovanem servise, a teď se mi hřeje motor když tahnu karavan 1500kg. 2.0tdi, 110kw. Tahat nějaké těžší věci? Pokud ano, teplota se Vám nezveda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 4. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2021 Já mám origo z fabriky, certifikované na 2,2t, tahám přívěs 1800kg a nic se mi nehřeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 4. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2021 Urcite to nemas spravne nakodovane... Auto nema paru, ze taha prives... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jagg22 Vloženo 4. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2021 před 20 minutami, waikiki napsal: Já mám origo z fabriky, certifikované na 2,2t, tahám přívěs 1800kg a nic se mi nehřeje. A mohl by jste se podívat, co vše Vam měnili, jestli, jen ventilator, nebo i chladice? Děkuji za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 4. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2021 Jsem psal, že mám origo z fabriky, napsal jsem to asi blbě, zkrátka s tím sjelo z linky. Ale dodělával jsem si na O3 RS benzín, nic jsem neměnil, jen dodělal a nakódoval a také se nic nehřálo. Jak psal kolega v předchozím příspěvku, kouknul bych na kódování, zda je tam vše, jak má být. Může to třeba zapínat ventilátory dříve a nedovolí se tomu přehřívat. To může být jen kódováním. Zkusil bych třeba nechat udělat kódování ve škoda servisu, pokud je tam originál jednotka a elektrika. Pokud ne, může být problém, že si jednotky spolu nepovídají a bude se to hřát. Pak by to možná šlo vyřešit nějakým spínacím relé na ventilátory, ale je to takové bastlení. Každopádně, kdo to montoval, ať to uschopní, když ne ať si to vyndá a vrátí peníze. Hotovo. Proč se s tím máš zabývat ty? Na železe tolik nezáleží, ale elektriku bych tam dal jen originál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 4. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2021 Byla tu tabulka kde je ze to jeho motorizace neumoznuje mit tazny tak ze ve skodovce mu to tezko nastavim. Tam zadaj jeho vinko a tim to skonci protoze jim to rekne ze tak tazmy neni mozny 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jagg22 Vloženo 4. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2021 Já mám v technichaku predvyplneno tazne 2200kg/750kg. Tak je možné to tam namontovat, volal jsem do 3 autorizovaných servisů a výsledek je zcela odlišný 1. Dle VIN nelze namontovat (ale dle technického průkazu to jde, nevím kde se stala chyba, když jsem to říkalo telefonu, tak říkal že je to zvláštní) 2. Lze namontovat, ale je nutná vymeny ventilatoru (cca 25000kc) 3. Lze namontovat, nutná výměna ventilatoru a ještě nějakých chladičů (cca 50000) Tak nevím z čeho si mám vybrat když ve třech autorizovaných servisech mají 3 odlišné nabídky. Nemá někdo osobní zkušenost s dodatečnou montáži? 25 nebo 50 tisíc me přijde velký rozdíl v ceně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 4. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2021 Kodovani tazneho... Minimalne bych udelal motor kvuli saharam, jestli to je neorigo... V original servisu to nechteji delat... Sezen si nejakeho kodovace pobliz tveho bydliste a nakoduje ti to podle toho co tam mas... 19 Gateway, povolit Trailer 69 01 Motor, Oprávnění k přístupu: 27971, BYTE 05, Nastavit bit 4 03 ABS brzdy, Oprávnění k přístupu: 24990, Adaptace IDE04774 „Vehicle and trailer stabilizacion aktiv“ 10 Asist park./řízení, Oprávnění k přístupu: 71679, BYTE 03, Nastavit bit 0-1 - „Trailer hitch installed manuály or eletrically“ 13 Regulace odstupu, pro SW číslo dílu 5Q0 až do indexu F včetně · Oprávnění k přístupu: 14117 - BYTE 02 - Nastavit bit 3, Nastavit bit 3 - „Control module for trailer Recognition installed“ (pro čísla dílů SW 2Q0, 3Q0 a 5Q0 z indexu G) · Oprávnění k přístupu: 20103 - BYTE 03 - Nastavit bit 3, Nastavit bit 3 - „Control module for trailer Recognition installed“ 3C Změna jízdního pruhu, (pro SW číslo dílu 5Q0) · BYTE 02 - Nastavit bit 4-7 - "20 ECU for draw bar,with ECU for draw bar“ (pro čísla dílů SW 2Q0 a 3Q0) · BYTE 00 - Nastavit bit 4-7 - „10 ECU for draw bar,with ECU for draw bar". 6C Zadní kamera, BYTE 4 Nastavit bit 0 -„Equipment_ahk,installed (verbaut )" 6D Zadní víko, BYTE 01 Nastavit bit 7 - „Prives osazen Anhänger,0=nicht verbaut / 1=verbaut“ A5 Přední snímač asistenta jízdy, (pro SW číslo dílu 5Q0) · BYTE 16 - Nastavit bit 0-7 - "01 trailer_control_module,installed (pro SW číslo dílu 3Q0) · BYTE 11 - Nastavit bit 0 - „AAG,0=not_coded / 1=coded" (pro SW číslo dílu 2Q0) · BYTE 05 - Nastavit bit 4 - „AAG,0=not_coded / 1=coded" 09 Centrální elektrika, Oprávnění k přístupu: 31347, Adaptace, „ENG122979-ENG141968-Networking-Anhaengeranschlussgeraet,installed“ 69 Trailer · BYTE 01 - Nastavit bit 0-3 – „01 Diagnostika linky do zásuvky, aktivní". · BYTE 03 - Nastavit bit 0-3 - "01 Výstup svorky 30 (zásuvka pin 9), aktivni". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 4. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2021 před 33 minutami, Jagg22 napsal: Tak nevím z čeho si mám vybrat když ve třech autorizovaných servisech mají 3 odlišné nabídky. Stáří auta? Na AS bych se nefixoval, ti jen rejžují. Chtělo by to solidního mechanika, tažné třeba SVC nebo podobné a možná by se nemuselo nic dalšího měnit. Asi to chceš na karavany atd. čili 13 polovou zásuvku. Tam už by to chtělo asi tu saharu + chladič, ale v nezávislém servise na tom budeš s cenou furt líp. Pokud je to na odvoz odpadu 4x za rok, chladič bych neřešil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajky Vloženo 4. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2021 Neviem ci je to len domnienka,ale auta 4*4 ktore z vyroby nemaju pripravu na tazne mozu mat tuto vec obmedzenu kvoli nadrzi na adblue a ulozeniu nadrze.To mi pride ako jeden z moznych dovodov,preco to nejde,a mozno je za tym este cast kabelaze ktora je robena asi inak.mozno to niekto potvrdi.Pred casom som sa presne toto pytal,ci uz to niekto bez problemov absolvoval,mam jedneho Supa 4*4 ale zatial bez tazneho 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jagg22 Vloženo 4. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2021 Právě že to mám na karavan, tak bych potřeboval aby se to chladivo, jak ma. Zkoušel jsem poptat i neautorizovaný servis ale tomu se nepodařilo najít jaké díly a by se měli vyměnit. Je tady v tohle fóru tabulka kde je napsáno, že by se měl vyměnit pouze ventilátor. Kdyby měl někdo přístup k výpisu náhradních dílů, pomohlo by mi to. Superb 2016 2.0tdi 110kw 4x4 VIN: TMBLH7NPXG7031245 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 5. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2021 Jagg22 v ty tabulce je u 2.0 tdi 110kw 4x4 ze dodatecna montaz neni mozna. Tak ze asi koukas na spatnej radek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jagg22 Vloženo 1. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2021 V 16. 10. 2020 na 14:38, stillion napsal: Dobrý den, pánové, na 2.0 TDI 110kW, 4x4 manuál bez přípravy jsme dodělali odnímatelné tažné zařízení Westfalia s elektroinstalací, která by měla umět odpojovat PDC (https://www.tazne.cz/typova-elektropripojka-skoda-superb-2015-13pin-erich-jaeger-p61774/). Nicméně se tak neděje, Při zapojení přívěsu se nezobrazuje ikonka vleku za autem a čidla se neodpojí. V kodování auta je všechno nastavené. Nesetkal jste se s tím někdo nebo nějaké doporučení? Díky Zdravím Mam na Vas dotaz ohledně chlazeni. Mam stejnou motorizaci superb 3 2.0tdi 110kw 4x4 manual. Nechal jsem si dodelat tažné, včetně vymeny sahary (originál skoda 400w,původně 300w), nicméně při tahání karavanu cca 1500kg se motor v kopci hřeje) Mohu poprosit o info jestli jste něco takového take zaregistroval? Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jagg22 Vloženo 1. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2021 V 4. 7. 2021 na 20:28, p2p napsal: Kodovani tazneho... Minimalne bych udelal motor kvuli saharam, jestli to je neorigo... V original servisu to nechteji delat... Sezen si nejakeho kodovace pobliz tveho bydliste a nakoduje ti to podle toho co tam mas... 19 Gateway, povolit Trailer 69 01 Motor, Oprávnění k přístupu: 27971, BYTE 05, Nastavit bit 4 03 ABS brzdy, Oprávnění k přístupu: 24990, Adaptace IDE04774 „Vehicle and trailer stabilizacion aktiv“ 10 Asist park./řízení, Oprávnění k přístupu: 71679, BYTE 03, Nastavit bit 0-1 - „Trailer hitch installed manuály or eletrically“ 13 Regulace odstupu, pro SW číslo dílu 5Q0 až do indexu F včetně · Oprávnění k přístupu: 14117 - BYTE 02 - Nastavit bit 3, Nastavit bit 3 - „Control module for trailer Recognition installed“ (pro čísla dílů SW 2Q0, 3Q0 a 5Q0 z indexu G) · Oprávnění k přístupu: 20103 - BYTE 03 - Nastavit bit 3, Nastavit bit 3 - „Control module for trailer Recognition installed“ 3C Změna jízdního pruhu, (pro SW číslo dílu 5Q0) · BYTE 02 - Nastavit bit 4-7 - "20 ECU for draw bar,with ECU for draw bar“ (pro čísla dílů SW 2Q0 a 3Q0) · BYTE 00 - Nastavit bit 4-7 - „10 ECU for draw bar,with ECU for draw bar". 6C Zadní kamera, BYTE 4 Nastavit bit 0 -„Equipment_ahk,installed (verbaut )" 6D Zadní víko, BYTE 01 Nastavit bit 7 - „Prives osazen Anhänger,0=nicht verbaut / 1=verbaut“ A5 Přední snímač asistenta jízdy, (pro SW číslo dílu 5Q0) · BYTE 16 - Nastavit bit 0-7 - "01 trailer_control_module,installed (pro SW číslo dílu 3Q0) · BYTE 11 - Nastavit bit 0 - „AAG,0=not_coded / 1=coded" (pro SW číslo dílu 2Q0) · BYTE 05 - Nastavit bit 4 - „AAG,0=not_coded / 1=coded" 09 Centrální elektrika, Oprávnění k přístupu: 31347, Adaptace, „ENG122979-ENG141968-Networking-Anhaengeranschlussgeraet,installed“ 69 Trailer · BYTE 01 - Nastavit bit 0-3 – „01 Diagnostika linky do zásuvky, aktivní". · BYTE 03 - Nastavit bit 0-3 - "01 Výstup svorky 30 (zásuvka pin 9), aktivni". Děkuji za informaci. Mohu se zeptat jestli by jsi mi to nenakodoval, jsem už z toho dost naštvaný, ani autorizovanem, servise nevědí co přesně mají udělat, vyměnil jsem saharu (originál skoda) za silnější 400w, ale bohužel výsledek je hodně podobný. Vyměnil bych klidně ještě i ten chladic ale nikde jsem se o tom nedocetl, jaký typ by tam měl být. Někdo tady psal že by se měly ještě odmontovat zaluzie, ale nevím jestli mohou mít takový vliv, když jsem na ně koukal jsou v podstatě pořád otevřené, pouze chvíli po nastartování a po vypnutí motoru jsou zavřené, takže fungují asi správně. Může mít to kódování takový vliv na výsledný efekt, spoléhal jsem na tu saharu. Případně není někdo z okolí Pardubic kdo by mi to nakodoval, nemal ale problém si kamkoliv přijet. Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajky Vloženo 1. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2021 Vyskusaj este jednoduchy test.Nastartuj studeny motor-zaluzie su zatvorene.Pripoj k taznemu prives(staci aj nosic na bicykle,aby bolo nieco v elektrickej zasuvke.Zaluzie by sa mali okamzite otvorit. Ja mam vsak este jedno podozrenie-podla mna ti viazne vodná pumpa.To elektricke ovladanie v urcitych rocnikoch mava problemy.Uviazne v polohe prekrytych lopatiek a motor sa hreje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jagg22 Vloženo 1. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2021 Dekuju za typ, půjdu to vyzkouset. S tou vodní pumpou mi to v servise taky říkali, ale auto se chová bez karavanu úplně normálně, teplota je celou dobu na 90, teplota se zveda pouze v kopci s tím karavanem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajky Vloženo 1. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2021 Ak mas auto pred rokom vyroby 2017 resp modelovy rocnik 2018,vymenil by som ju asi preventivne za tu s lepsou konstrukciou.Nemusi byt totiz zaseknuta v polohe plne zakryta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jagg22 Vloženo 1. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2021 V 16. 10. 2020 na 14:38, stillion napsal: Dobrý den, pánové, na 2.0 TDI 110kW, 4x4 manuál bez přípravy jsme dodělali odnímatelné tažné zařízení Westfalia s elektroinstalací, která by měla umět odpojovat PDC (https://www.tazne.cz/typova-elektropripojka-skoda-superb-2015-13pin-erich-jaeger-p61774/). Nicméně se tak neděje, Při zapojení přívěsu se nezobrazuje ikonka vleku za autem a čidla se neodpojí. V kodování auta je všechno nastavené. Nesetkal jste se s tím někdo nebo nějaké doporučení? Díky Mohu se zeptat jestli s S3 tahate nějaký těžký přives, já mám problém s chlazením, namontovat jsem tažné, namontovat silnější saharu ale když tahnu karavan 1500aakg se mi to hřeje při jízdě do kopce. Proto hledám někoho kdo má stejnou zkušenost. Co všechno jste měnil při instalaci tazneho? Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajky Vloženo 1. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2021 Nemam sice taku motorizaciu ako ty-mam 1,8TSi 132kw manual,ale saharu som nemenil(i ked podla tej tabulky by mala byt vymenena) a aj napriek tomu som tahal bez problemov aj tazsi prives-zhruba 1,2 tony.Podla mna ak sa Ti otvaraju zaluzie,tak problem bude v chladiacom systeme-vodna pumpa,pridavne cerpadlo alebo komora termostatu.Na diagnostike Ti nehlasi ziadnu taku zavadu? Ze sa auto hreje do kopca sa Ti ako prejavuje?Na kolko vystupi teplota? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.