Přejít na obsah

Jagg22

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Jagg22

  1. Já tam vidím jen jeden těsnící kroužek (modry), mám vyhřívanou pouze hadičku, ale nevím rozměr toho kroužku. Nema někdo odkaz na těsnící kroužek, nechce se mi dávat 5000 za kabel a další za práci když je to taková blbost za pár korun.
  2. Ahoj Sehnal jsi tu koncovku někde? Dekuji
  3. Mohu se zeptat kde jsi sehnal jen tu koncovku? Mě to tam teče taky, celé jsem to rozdělal, ale nemohu najít pouze tu spojku, pouze celou hadici, ale tam je problém hlavně s tou prací.
  4. Zdravím, jaký byl výsledek vymeny světel, má také ty světla bez těch malých zrcátek a přemýšlel jsem o výměně, ale nevím jestli není potřeba dodělat nějakou kabeláž, když teď mi sviti pouze venkovni část světel? Dekuji
  5. Zdravím Mam stejný problém, zabalenou chladici kapalinu. Bohužel jsem na to přišel tím, že mi přestala topit octavia 3 na pravé straně, teplý vzduch jde pouze na straně řidiče. Má nějaký význam použít nějaký proplachovy přípravek vícekrát za sebou, nebo aplikovat jednou, pokud to nepomůže je nutná výměna tělesa topeni? Chladici kapalinu mám cca 1,5 roku, po nehodě mi dávali ve Skodovce novou. Je možné že se na to vztahuje zaruka? Děkuji
  6. Můžu se zeptat, je v tom kódování někde nastavení například sahary, jestli kdyz připojím přives, tak aby sahara spinala třeba už v 95 stupních místo ve 100, nebo aby se pustila na vyšší otáčky (teda aspoň myslím, že se sahara točí na různé otáčky podle zatížení nebo teploty. Protože na první pohled tam vidím spoustu asistentů, ale mě by zajímalo co vše je obsazeno z pohledu chlazení, jestli je to možné z toho vyčíst. Dekuju
  7. Zatím mi to žádnou výstrahu neukazovalo, jen mi vyleze teplota nahoru. Přijde mi ale že když jedu do kopce, tak ten chladic nevychladi a potom jde teplota nahoru. Kdyby se ta teplota zvedala jen s karavanem, tak bych tomu nevěnoval takovou pozornost, ale že se teplota zvedá i při běžné jízdě mi nepřijde normální. Porovnávam to s octavkou, kde i když jedu opravdu ostře, tak se se teplota nepohne ani o stupeň (měřeno giagnostikou)
  8. Dva chladiče tam již mám, řekl bych že se oba dávají u všech 2.0 tdi, protože mám úplně stejně chladice i u octavky, která má stejný motor. Mě se u toho superba dostane teplota nad 100 i při normální jízdě bez karavanu, to je divný.
  9. Přeci by to měli mít vymyšlené, když bylo možné objednat auto nové s taznym a dle technicaku 2200kg, to je ještě o dost víc než tahám já.
  10. Píšu další info o opravě Proběhla instalace nové sahary (originál škoda 400W), výsledek téměř totožný, auto se s karavanem v kopci hřeje. Zapůjčil jsem si levnou diagnostiku, která ukazuje přesnou teplotu vody. Zjistil jsem že při trochu ostřejší jízdě je teplota až 105 stupňů (palubní ukazatel ukazuje stále 90) Mam ještě Octavii 3 110kw, totožný motor, taky se teplota nepohne ani o stupeň i když jedu hodně ostře. Dále jsem si vzpomněl na kamaráda, který má úplně totožneho superba, stejný motor 4x4, domluvil jsem si že se svezu a pomocí diagnostiky zkusím svižně jízdu, výsledek byl úplně stejný jako u mého Superba, nebyl problém se s teplotou vody dostat přes 100 stupňů (ukazatel jako u mého stále na 90) Předpokládám tedy že je u této verze prostě poddimenzovano chlazení. Ještě mě napadá namontovat větší chladic který jsem našel na netu šířka 32mm (originál 24mm) ale je to nějaká replika, v originále jsou největší 24mm. Není tak někdo kdo by mi zjistil není možné v originále sehnat větší chladic na tohoto superba 3, 2.0 tdi 110kw 4x4, manual Dekuji
  11. Mohu se zeptat jestli s S3 tahate nějaký těžký přives, já mám problém s chlazením, namontovat jsem tažné, namontovat silnější saharu ale když tahnu karavan 1500aakg se mi to hřeje při jízdě do kopce. Proto hledám někoho kdo má stejnou zkušenost. Co všechno jste měnil při instalaci tazneho? Dekuji
  12. Dekuju za typ, půjdu to vyzkouset. S tou vodní pumpou mi to v servise taky říkali, ale auto se chová bez karavanu úplně normálně, teplota je celou dobu na 90, teplota se zveda pouze v kopci s tím karavanem.
  13. Děkuji za informaci. Mohu se zeptat jestli by jsi mi to nenakodoval, jsem už z toho dost naštvaný, ani autorizovanem, servise nevědí co přesně mají udělat, vyměnil jsem saharu (originál skoda) za silnější 400w, ale bohužel výsledek je hodně podobný. Vyměnil bych klidně ještě i ten chladic ale nikde jsem se o tom nedocetl, jaký typ by tam měl být. Někdo tady psal že by se měly ještě odmontovat zaluzie, ale nevím jestli mohou mít takový vliv, když jsem na ně koukal jsou v podstatě pořád otevřené, pouze chvíli po nastartování a po vypnutí motoru jsou zavřené, takže fungují asi správně. Může mít to kódování takový vliv na výsledný efekt, spoléhal jsem na tu saharu. Případně není někdo z okolí Pardubic kdo by mi to nakodoval, nemal ale problém si kamkoliv přijet. Dekuji
  14. Zdravím Mam na Vas dotaz ohledně chlazeni. Mam stejnou motorizaci superb 3 2.0tdi 110kw 4x4 manual. Nechal jsem si dodelat tažné, včetně vymeny sahary (originál skoda 400w,původně 300w), nicméně při tahání karavanu cca 1500kg se motor v kopci hřeje) Mohu poprosit o info jestli jste něco takového take zaregistroval? Dekuji
  15. Právě že to mám na karavan, tak bych potřeboval aby se to chladivo, jak ma. Zkoušel jsem poptat i neautorizovaný servis ale tomu se nepodařilo najít jaké díly a by se měli vyměnit. Je tady v tohle fóru tabulka kde je napsáno, že by se měl vyměnit pouze ventilátor. Kdyby měl někdo přístup k výpisu náhradních dílů, pomohlo by mi to. Superb 2016 2.0tdi 110kw 4x4 VIN: TMBLH7NPXG7031245
×
×
  • Vytvořit nový...