Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Začal jsem mít problémy s LPG. Popíši jak se to projevovalo. Po studeném startu a následně po přepnutí na LPG, jsem jel např. 3km, pak jsem zastavil na 10 min. Po opětovném nastartování už to na plyn nepřepne, začne to pištět a blikají obě kontrolky. Nejde to ani stlačením zrušit. Musím chcípnout motor, znovu natočit a udělá to znovu. Někdy se povede třebas na popáté přepnout na plyn, většinou ale ne. Tak jedu třebas 5km, tam to stojí třebas 15 min a potom už to jede normálně, anebo také ne.

To Lpg je tam namontované již v r.2006 a najeto má asi 150.000 km.

Tak jsem se rozhodl, že vyčistím ten elektroventil na reduktoru a také ten filtr kapalné fáze. V tom filtru byla asi tak kávová lžička takové šedé jakoby moučky, Tak to jsem vyfoukal. Při opětné montáži ale nevím jak má být správně otočen ten filtr s tou těsnící gumičkou dovnitř, nebo ven, neoznačil jsem si to.

Po demontáži té cívky ventilu, a vlastního ventilu, jsem zjistil, že se v tom ventilu pístek s tím pérkem pohybuje volně, tak jsem to opět dal zpět. Zkusil jsem přivedením 12V, zdali cvaká, ale nic. Když jsem ten ventil asi o 2 závity povolil, tak to cvakalo. Tak teď nevím co s tím dále, na plyn už to nepřepne vůbec. Ještě mě napadlo, jestli nezáleží také na + a -, prohodit dráty.

  • 2 týdny později...

nenapsal jsi jaký máš systém a reduktor,ale podle popisu závady máš nejspíš reduktor ALASKA,problém ti udělal rafinát z LPG,záleží co tankuješ. Nabobtnala ti gumička v jadýrku.

  • Autor

Děkuji za odpověď, vím, že ten ventil je Valtek a víc nic, snad asi polský systém.  Ale z nějakého důvodu už je po problému. Tu cívku od toho ventilu jsem měl také venku, proměřil Ohmicky má asi 11 Ohmů, což je prý normální, tak jsem jí namontoval zpět, s tím, že budu tedy jezdit nějakou dobu na benzin, než pojedu po svátcích do servisu. A ono to začalo fungovat normálně, přepíná to jak má. Nevím tedy proč, ale jsem rád. Jenom si myslím, že ten filtr kapalné fáze jsem po vyčištění asi otočil obráceně. Tak až bude trochu počasí, tak ho přehodím, protože takhle asi část prochází bez filtrace, a to se mi nelíbí, i když by se to mělo přefiltrovat v plynné části, ale ta by se asi brzy zanesla.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak už to zase blbne. Jednou se to přepíná úplně perfektně, někdy si to vzpomene a nechce přepnout. Příklad: Dnes jsem jel 60km v pohodě na Lpg, zastavil jsem u pumpy natankovat a po odjezdu od pumpy už to nechtělo na plyn přepnout ani náhodou a začalo to pištět. Pětkrát jsem chcípl motor a zkoušel znovu a nic. Tak jsem jel asi 10km na benzin, tam jsem stál asi 2 hodiny. Přišel jsem k tomu s obavami, co se bude dít a jelo to a přeplo na plyn zcela v pohodě. Tak vůbec nevím co s tím. Napadá mě jedině vyměnit filtr na plynné části, jestli není nějaký zanešený, protože někdo někde psal, že to většinou dělá, když je malý tlak plynu. Předpokládám tedy u vstřiků.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.