Publikováno Leden 4, 20169 r Zdravim, nevíte někdo, kde se nachází senzor vlhkosti u Climatronicu a jakým způsobem to celé funguje? Nějaké čidlo vyhodnotí určité procento vlhkosti v interiéru a zapne klimu (resp. chlazení) aby "odsálo" vlhkost? Je to při provozu klimy v režimu "Auto" k odmlžení skel dostatečně funkční? Jak tak čekám až mi rapidka vyrobí tak si pročítám manuál, ale o tomhle jsem tam nenašel ani slovo. Stejně tak jako tady na fóru. Upraveno Leden 4, 20169 r od speKtis
Leden 5, 20169 r Kde je to čidlo nevím, ale hádám že za tou mřížkou vedle tlačítek. Odmlžování funguje dobře, samozřejmě když nasedneš do auta a máš to zamlžený hodně tak je lepší si to odmlžit tím tlačítkem max.
Leden 5, 20169 r Autor To je senzor teploty ne? Že by to bylo v jednom? Čekal bych ho spíš někde v blízkosti čelního skla..
Leden 5, 20169 r hmm tiez si myslim ze ta vlhkost bude v mrieskach pri tlacidlach climatroniku, ja mam rapida MR2015 a vidim len vonkajsiu teplotu, takze to podla mna to senzor teploty v aute nebude.
Leden 5, 20169 r Autor Tak teplotu v autě ani neuvidíš, to by mělo být jen pro climatronic, aby se podle toho šteloval.
Leden 5, 20169 r To je senzor teploty ne? Že by to bylo v jednom? Čekal bych ho spíš někde v blízkosti čelního skla.. Čekal bych ho tam kde to pro kontruktéra bude nejjednodušší proto to odhaduju na panel klimatizace. Ale samozřejmě se můžu plést. Ono měřit teplotu v kabině je trochu složité... protože se bude dost podstatně lišit v závislosti na tom kde tu teplotu budeš měřit. Navíc v zimě climatronic víc topí k nohám a v létě chladí víc prostor hlavy.
Leden 5, 20169 r Autor Já climatronic neměl ani ve starý octě, nemám s tím zkušenost. Jestli auto vytopí / vychladí a sám bez mého zásahu za jízdy udržuje okna nezamlžená, tak není co řešit. Jenže já jsem takovej rypák, že musim u všeho vědět kde to je a jak to funguje Jenže tohle asi neví nikdo
Leden 5, 20169 r Během jízdy se starám jen o nastavení teploty a funkci auto nevypínám nikdy. Pak je v autě nejlépe, nic se nerosí a pokud se tak stane tak to profouknu tím tlačítkem max. Naopak mám dnes velkej problém jezdit v autech s hloupou klimatizací. Nikdy nedosáhnu tepelného komfortu na té úrovni jaké v mých autech kde mám automatiku. A pokud se mi to podaří tak je to vykoupené naustálým přepínáním a hraním si s ovládacími prvky a stejně to přepínám až ve chvíli kdy cítím diskomfort. Automatika to dělá sama a většinou ještě dřív než cítím nějaký problém...
Leden 5, 20169 r Autor V kartě mam právě napsáno "Climatronic s kombifiltrem a senzorem vlhkosti" Je fakt že auto se teprv bude vyrábět a je to MR2016, tak nevim jestli to bylo i u starších, nenašel jsem to nikde. Upraveno Leden 5, 20169 r od speKtis
Leden 5, 20169 r Tak to tam někde bude. Našel jsem jeho umístění u OIII: "10.3.2 Senzor vlhkosti vzduchu v interiéru vozu. Senzor vlhkosti je umístěn v držáku vnitřního zpětného zrcátka. Kromě vlhkosti vzduchu v interiéru je také měřena teplota čelního skla, aby mohl být stanoven rosný bod - teplota při které začne vlhkost na skle kondenzovat. Climatronik v automatickém režimu směruje potřebné množství vzduchu na čelní sklo, aby se nerosilo. Pomocí zapínání kompresoru dokáže také regulovat podíl vlhkosti vzduchu a tím udržovat příjemné klima ve voze." Tak hledejte.
Leden 5, 20169 r Autor Já nemam kde hledat, ale předpokládám že to bude řešené stejně Díky moc za ochotu "Zapínání kompresoru" je asi myšleno zapínání klimošky z důvodu odstranění vlhkosti z interiéru že.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.