Přejít na obsah

Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter


Doporučené příspěvky

Ahojte. Nechcete sem niekto hodiť odkaz na bezpečnú kópiu LP? V lete som si oveľa mierumilovnejšou misiou zaviroval mobil, tak by som to nerad absolvoval znova (btw AVAST v mobile vás naozaj pred ničím neuchráni a ani nenájde tú aplikáciu čo napríklad neustále otvára spam a porno stránky)

Na stránke LP zas vyskakuje WEB štít, ale predpokladám že len sprostá závisť ;-)

Apropos vidím že som tu dlho nebol (odkedy mi carista sprznil infotainment) ... v čom je rozdiel APK a APKS ?

Editováno: , autor: kluvi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten origo web LP mi práve nadával antivir...tak som si nebol istý či to niekto nepoladil aj im...

Infotainment? No o niekolkých nadšených použitiach rôznych beta verzií mi z menu zmizli položky ktoré tam pôvodne iste boli. A to neviem o tých ktoré som si nevšimol. Takže teraz idú ovládať len cez LP ale nie cez ovládací panel. Už presne neviem čo to bolo ale ak by si moc hcel, tak to dohľadám. Bolo to niečo ako blikanie blinkrov na spätných zrkadlách pri zamykaní alebodačopodobné. A jediná možnosť ako to zistiť je preflashovať to, čo stojí peniaze a k tomu nieje isté či to čo mi tam nahraje bude to čo tam bolo resp malo byť.

Editováno: , autor: kluvi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

staci sa opytat niekoho kto ma tvoj typ a rocnik ... ale v infotaimente som ja nikdy nemal blikanie blinkr na spatnych...

 

je pravda ze ked som zapol nejake zvuk nastavenie tak uz nemma 5 typov ekvalizer ale 4 + zvlast subwower ...

ale mi to viac vyhovuje ... tak som to ani neskusal dat spat

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám obavy že existuje toľko kombinácií, že nezistím čo presne tam má byť....

Už som to našiel. Nedá sa nastaviť sklopenie zrkadiel pri zamknutí. Pôvodne to šlo, teraz nie, ale ide to cez Caristu. Auto je pravdepodobne v MAX konfigurácii, pôvodný majiteľ tam pravdepodobne zatrhol všetko čo šlo...(všetci asistenti, ACC, kúrenie, vyhrievanie, jediné čo tam asi nieje sú el sedačky a strešné okno).

 

20190108_083048_aBC.jpg

20190219_174708_aBC.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15 hours ago, ericky said:

Ahojte, rad by som sa opytal ci je mozne cez obd s aplikaciou carista alebo podobnou aktivovat smartlink. Dik za odpoved. 

 

Da sa to ked patchnes jednotku. Samozrejme to nejde len tak cez OBD a Caristu, musis mat na to potrebny SW.

Ale viem to spravit.

Editováno: , autor: wlado93
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, díky všem za příspěvky v tomto tématu, super zdroj informací.

Podařilo se mi nastavit na Superbu III:

- trvalá deaktivace start/stop metodou A

- rozsvícení zadních světel při DRL

- vypnutí předních světel DRL při přepínači v poloze 0

 

A teď mám dva dotazy. Na kolik nastavujete zadní světla při DRL? Já jsem dal prozatím 80%.

Zadní LED světla (proužky) co jsou na víku kufru mi svítí o poznání méně než ty krajní. Dá se to nějak poladit aby to svítilo stejnou intenzitou? V Caristě jsem to nikde nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 7. 10. 2020 na 12:55, jackdaws napsal:

Islo niekomu z vas deaktivovať start/stop na modely 2020 resp. vyroba 2019 ???

 

zatial mam info ze napr vyrobene 04/2019 ide deaktivovať a vyrobene po 08/2019 nejde deaktťivat ziadnou metodou

info z Caristy - po kauze diesel gate zmenené niečo čo nevedia zmenit ....

Ja mám 07/2019 a nejde deaktivovat cez Caristu Start&Stop

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

nemohu souhlasit. Je to právě obráceně:

- u auta v záruce není dobré vyřadit pomocí Caristy s/s systém - vždyť toho si v servisu hned všimnou a máš to jako neautorizovaný zásah v záruce

- vytáhnutí konektoru u plusu baterie způsobí při prvním zastavení hlášku o poruše s/s systému a pak už je klid, žádná další hláška

- vytáhnutí konektoru u plusu baterie naopak prodlouží životnost baterie - jakékoli jiné tvrzení je zavádějící a mylné

Vysvětlení:

po vytažení konektoru se autobaterie začne nabíjet normálně (tak, jak jsme léta všichni zvyklí) - a nefunguje s/s systém

se zasunutým konektorem dochází k přebíjení autobaterie (a jejímu ničení), když jedeme z kopce a naopak k nenabíjení, když je auto pod plynem.

Samozřejmě platí to, co je zde uvedeno milionkrát, nabíjí se jen na 80 procent kapacity, aby byl prostor na dobíjení vysokým napětím.

Důkaz:

zabudoval jsem do auta voltmetr (přesně nastavený a ocejchovaný) a vidím, jak se palubní napětí mění podle jednotlivých jízdních režimů.

Vypnutí s/s systému tlačitkem na palubní desce (nebo nejakou vloženou inteligentbí "krabičkou") nemá žádný vliv na dobíjení baterie - pořád je dobíjena tím šíleným způsobem, který ji ničí.

Vypnutí s/s systému u plus konektoru autobaterie způsobí "normální" dobíjení baterie.

Vypnutí s/s systému Caristou jsem nezkoušel (auto je záruce), ale předpokládám, že dobíjení bude taky probíhat "normálně".

 

Než jedu do servisu, cca 2 - 3 dny předem, zasunu konektor a je vše OK. Servis nic neví. :-)

 

 

 

IMG_20200412_103308.jpg

Editováno: , autor: Anaf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...