Jump to content

Anaf

Uživatel
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

About Anaf

  • Rank
    Nováček
  1. Ahoj, mám takový návrh. Co kdybychom využili Tvé současné situace, kdy se toto resetování projevuje několikrát denně, k malému testu. Můžeš dnes nabít akumulátor a zítra vyzkoušet, zda-li se toto resetování opět projeví? Mám totiž svoji teorii, že se toto resetování děje jen při slabém akumulátoru (resp. akumulátoru, který má to nejlepší již za sebou a má vyšší vnitřní odpor, který způsobí krátkodobý pokles napětí v řídící jednotce a reset pamětí). A právě kombinace horšího aku s jeho částečným vybitím může způsobovat tyto problémy. Mám software již opravený, problémy ustaly, ale nicméně se mi to ještě jednou stalo, když akumulátor byl trochu vybitý (hrál jsem si s Caristou).
  2. Pokud mě paměť neklame, tak ověření přes ELM327 Identifier vypadá jinak. Projdi si vlákno, (1. strana) - těch obrázků, jak má vypadat ověření je tu mnoho, 1.4b má být červeně (unsupported 7)
  3. ne, u i u beta 17 je aktivace HHC, ale moje auto reaguje výše popsaným způsobem a nevím si s tím rady :-( Díky za rady.
  4. Ahoj, mám dotaz na Vás zkušenější: Octavia 3, 2018, facelift, Ambition plus, Swing nejde mi dokódovat asistent rozjezdu do kopce (HHC) přes Caristu (4.1 beta 17 píše mi: "The vehicle is rejeting the new setting value. It's possible that this setting is not supported by your vehicle or that it must first be enabled via a different setting." Čili, odmítá nastavení, není podporováno, musí být nejprve povoleno jinak, ale jak? Máte to někdo přes Caristu dokódováno? Díky za radu :-) Nebo musí být brzdná soustava na HHC nějak předpřipravena? Já myslel, že se jen využije ABS funkce.
  5. při spouštění Caristy si vypínej data a wifi, pak tě to nebude otravovat :-)
  6. beta verzi a Lucky Patcher najdeš tady v tomto vláknu :-)
  7. Ahoj, možná záleží na verzi Caristy; já mám, tuším, beta 15 a jede mi to - byť jsem s tím trochu "bojoval". mám: Left cornering light (using fog light) ... ON Left cornering light (using fog light) (experimental) ... ON Right cornering light (using fog light) ... ON Right cornering light (using fog light) (experimental) ... ON Cornering light activation .... Steering wheel is turned/blinker on (method B) Cornering light activation (step1 of 3) ... Enabled Cornering light activation (step2 of 3) ... Enabled Cornering light activation (step3 of 3) ... Enabled
  8. Dobrý večer, pánové, hluboká poklona, vše OK, bylo to opravdu starou verzí LP. Ještě jednou díky za rychlou radu :-)
  9. Diky, toto zitra vyzkousim. Dobry napad. Napíšu, jak jsem dopadl.
  10. Ahoj, prosím zkušenější o radu. Podle 1. stránky toho vlákna jsem nainstaloval Caristu (už nevím verzi) a Lucky Patcher a udělal jsem crack Caristy vše proběhlo podle obrázku. Mám Xiaomi mobil a tak jsem provedl i doporučení pro tyto mobily z 1. stránky. Bluetooth adaptor krásně komunikoval s Caristou, zkušebně jsem změnil blikání blinkrů na 4x a cornering. Lucky Patcher krásně naskočil a "zaplatil" a Carista nahrála změny do jednotky (Octavia 3 2018 facelift). Jenže změny se neprovedly!! Když jsem zkusil vyčíst změny, tak v jednotce jsou nahrány ale nefunkční. Proto jsem vše odinstaloval a znovu vše nainstaloval ale jinou verzi Caristy (vyzkoušel jsem postupně všechny a nic) A nyní ten problém: když má dojít k odemčení Caristy, tak to píše, že není spojení a Lucky Patcher už nenaskočí. Vyzkoušel jsem i mobil Samsung a výsledek je pořád stejný. Lucky Patcheru v nastavení všechno povoluji (viz. 1. strana) Dle obr. nahoře to má pačnout Pattern N1 a Pattern N2 a mně to pačne u obou mobilů vždy jen Pattern N1- už to nepačne Pattern N2. Zkoušel jsem i nainstalovat jen Caristu,crk, a nainstalovat Lucky Patcher a nekrekovat Caristu a taky nic. Já už prostě nevím. Někde něco dělám špatně a nevidím to. Zkoušel jsem i fóra jiných značek, ale bez výsledku. Jediný úspěch je s free verzí Caristy 3.8. beta 10 - tady se mi podařilo vypnout denní světla po zatažení ruční brzdy, což je super. Se všemi ostatními verzemi je výše popsaný problém. Ale vyčtou moje provedené nefunkční změny :-( Díky za pomoc :-)
  11. Ahoj, ještě bych tu 1. skupinu rozdělil na: a. Bluetooth b. WIFI Zkušenosti nemám; můj adapter je teprve na cestě :-( Chtěl bych wifi adapter ale z pohledu laika jsem považoval za jistější objednat nejprve Bluetooth adapter. Takže wifi adapter by mohl být v 2. kole, pokud se zadaří.
  12. Ahoj, já do servisu poslal emailem výpis od trek11 z 24. Srpen 2019 a VIN A servis zareagoval a naplánoval upgrade. Moje číslo jednotky bylo mezi jednotkami, které měly tento problém. Podle roku výroby tvého auta (2017) bych soudil, že tvoje jednotka asi taky bude náchylná k této závadě. Moje OIII je z 4/18 a má Swing.; AMB
  13. Ahoj, tak upgrade sw v pátek 6.3.2020 proveden. Start-stop system vypnut (konektor na baterce) a budu "testovat"; po pravdě: nečekám, že se závada bude opakovat. V tomto Škodovce věřím, že upgrade sw pomůže :-). to Haski: myslím si, že servis sám nic takového nenavrhne. Kontrola výrobních čísel jednotek a zjišťování jejich možných upgrade sw je již nad rámec jejich běžných činností. Bez informace od trek11 bych taky v servisu neuspěl. Ale takto bylo jasné co se děje, co na to říká Škodovka a které výrobní série to postihuje.
  14. Dobrý večer, Přidávám další zkušenosti do mozaiky. Dnes jsem najezdil asi 120 km s velkým množstvím startů (cca 12 x) Žádné nulování čítačů spotřeby se nekonalo. Start stop systém fungoval už od rána (ale vypínal jsem ho) a na voltmeru v konektoru pro "zapalovač" jsem průběžně kontroloval nabíjecí napětí. Trvalo to cca 80 km, než systém přešel do režimu, kdy při vozidle "pod plynem" dobíjel málo (cca 13V) a při rekuperaci dával hodně (cca 14.8V- 15V). Do té doby (čili celých 80 km) dával neměnných 14,6 - 14,8V. Tedy systém vyhodnotil, že baterie je slabá a musí se dobít. Závěr: - baterie je asi za zenitem své výkonnosti - baterie má vyšší vnitřní sériový odpor, daný opotřebením baterie). Trvale jsem monitoroval voltmetrem napětí v konektoru pro "zapalovač" (a akceptoval ztrátu kapacity autobaterie 0,6Ah denně díky zasunutému voltmetru) a napětí nikdy ráno nekleslo pod 12,5-12,6V; stačí jen otevřít a zavřít dveře a napětí poklesne třeba i z 12,7V na 12,2 -12,3V a pak postupně vystoupá zpět - s vyšším vnitřním sériovým odporem se jistě pojí i ztráta části kapacity baterie - při startu, pokud je baterie polonabitá, "spadne" její napětí (díky vyššímu vnitřnímu odporu) na dobu možná i 100 ms pod hranici, kdy dojde k vynulování čítačů spotřeby. - pokud bude baterie nabitá (byť již opotřebovaná), k tomuto jevu nedojde - přehrání - upgrade sw možná odstraní toto nulování ale pravá příčina problému je ve špatné (málo nabité) baterii - pokud se někomu bez upgrade sw začnou nulovat čítače spotřeby musí - dobít baterii Hezký večer a mnoho šťastných km bez nulování čítačů spotřeby :-)
×
×
  • Create New...