Martinoslav Vloženo 21. Květen 2007 Vloženo 21. Květen 2007 RaKa: Ani nevim.... p. Janda rikal, ze na miste to bude posilovat stejne, ale na dalnicich to vic ztuhne a v zime, na breckach, pry budu vic citit povrch. Rozdil tam je opravdu znat. Rekl bych, ze rizeni je o trosku strmejsi a na dalnicich to opravdu prijemneji ztuhlo. Citovat
JasteR Vloženo 21. Květen 2007 Vloženo 21. Květen 2007 Tak ja jsem po dnesku take ochipkovan I ten muj moturek to povzbudilo do zivota Ochotne se vytaci a jde skvele za plynem, jsem maximalne spokojen. Navic mi jeste nastavil sportovni charakteristiku posilovace rizeni, coz jsem ani nevedel, ze jde a hned mam novy auto V čem spočívá ta sportovní charakteristika posilovače?? Bych ocenil kdyby posilovač na O1 zabíral trochu víc, tedy když stojím. Oproti O2 je to fakt rozdíl ... Jinak gratuluju k čipu. RE: Bud rad ze to tak mas, ja za to dekuju, u F se me to zda preposilovany, nevis vubec co dela predek...OIIpodobne... Citovat
Martinoslav Vloženo 21. Květen 2007 Vloženo 21. Květen 2007 No narovinu - kazdy si asi bude chvalit to svoje - ale diky Bohu za posilovac u fabie Podle me jsou elektrohydraulicke posilovace to nejlepsi... Citovat
octavie81 Vloženo 21. Květen 2007 Vloženo 21. Květen 2007 No narovinu - kazdy si asi bude chvalit to svoje - ale diky Bohu za posilovac u fabie Podle me jsou elektrohydraulicke posilovace to nejlepsi... taky se nejvis serou Citovat
cosby Vloženo 21. Květen 2007 Vloženo 21. Květen 2007 strmější být nemůže,protože to by musel změnit převodový pomět,což asi nedělal,že? ;) Citovat
Grygy Vloženo 21. Květen 2007 Vloženo 21. Květen 2007 strmější být nemůže,protože to by musel změnit převodový pomět,což asi nedělal,že? ;) :palec2: Ale Michale, Buh dokaze vsechno=))))Zvlast kdyz se mu vsechno sezere=)) Citovat
Martinoslav Vloženo 22. Květen 2007 Vloženo 22. Květen 2007 A jeje, Grygy, tvoje rejpave poznamky tady vsem chybely Citovat
P2M Vloženo 22. Květen 2007 Vloženo 22. Květen 2007 No Martine, myslim, že kluci mají pravdu, není to BMW s adaptivním řízením Jinak ten posilovač má 3 stupně - sport (u RS), klasika a "handicap" nebo jak se to jmenuje A je to pravda, strašne se serou, třeba na dálnici se sám od sebe vypne nebo jakoby zeslábne Citovat
MichalF Vloženo 22. Květen 2007 Vloženo 22. Květen 2007 (editace) Jen panove nechapu vase neustale narazky na adresu p. Jandy. Ja osobne ho neznam, ale myslim, ze pocty jeho spokojenych zakazniku mluvi za vse. Sorry, ale vidim v tom zavist a nic jineho a ty vecne narazky ... naprosto ubohy. Editováno: 22. Květen 2007, autor: MichalF Citovat
Dragonetti Vloženo 22. Květen 2007 Vloženo 22. Květen 2007 Jen panove nechapu vase neustale narazky na adresu p. Jandy. Ja osobne ho neznam, ale myslim, ze pocty jeho spokojenych zakazniku mluvi za vse. Sorry, ale vidim v tom zavist a nic jineho a ty vecne narazky ... naprosto ubohy. Ja uz jsem na ty jejich nejapny narazky prestal reagovat, protoze to je neustale do kola. Hold proste kralove vagu Citovat
///M5 Vloženo 22. Květen 2007 Vloženo 22. Květen 2007 (editace) Jen panove nechapu vase neustale narazky na adresu p. Jandy. Ja osobne ho neznam, ale myslim, ze pocty jeho spokojenych zakazniku mluvi za vse. Sorry, ale vidim v tom zavist a nic jineho a ty vecne narazky ... naprosto ubohy. Závist je jedna věc a nespokojenost druhá - můj případ. Pana Jandu jsem zažil a díky, to mi stačilo... Nenechal bych si od něho vyměnit ani olej, protože by určitě zase něco urval tak jako minule když mi dával zpět mou řídicí jednotku. Jeho oblíbená věta když něco rozbije je že vám to dá za domácí úkol si to koupit. Když jsem byl v Rýmařově na výměnu, tak něco dělal na Favoritovi a urval držák konektoru a tak jim dal domácí úkol... A o tom že mi podřel tu lištu co je pod stěračema po domácky vyrobenýma kleštěma když vytahoval ty čudlíky co jí drží ani nemluvím... Editováno: 22. Květen 2007, autor: ///M5 Citovat
MichalF Vloženo 22. Květen 2007 Vloženo 22. Květen 2007 Jen panove nechapu vase neustale narazky na adresu p. Jandy. Ja osobne ho neznam, ale myslim, ze pocty jeho spokojenych zakazniku mluvi za vse. Sorry, ale vidim v tom zavist a nic jineho a ty vecne narazky ... naprosto ubohy. Závist je jedna věc a nespokojenost druhá - můj případ. Pana Jandu jsem zažil a díky, to mi stačilo... Nenechal bych si od něho vyměnit ani olej, protože by určitě zase něco urval tak jako minule když mi dával zpět mou řídicí jednotku. Jeho oblíbená věta když něco rozbije je že vám to dá za domácí úkol si to koupit. Když jsem byl v Rýmařově na výměnu, tak něco dělal na Favoritovi a urval držák konektoru a tak jim dal domácí úkol... A o tom že mi podřel tu lištu co je pod stěračema po domácky vyrobenýma kleštěma když vytahoval ty čudlíky co jí drží ani nemluvím... No ja z jeho strany k tobe slysel taky zajimave veci, kazdopadne pokud mas svou zkusennost tak mas pravo to tu prezentovat a mit negativni nazor. Tobe to kazdopadne neberu, ale spousta dalsich co tu pise, od nich mi to pride ... viz vyse ! Citovat
Martinoslav Vloženo 22. Květen 2007 Vloženo 22. Květen 2007 P2M, Cosby, Grygy: Myslim, ze mam dost inteligence na to, aby mi bylo jasne, ze zmenou charakteristiky posilovace se nezmeni pocet otoceni volantu potrebny pro uplne zatoceni vlevo/vpravo. Nicmene strmejsi pocit rizeni ze sportovni charakteristiky mam a jestli se vam to nelibi, tak si k(anal) polibte Citovat
Jessy Vloženo 23. Květen 2007 Vloženo 23. Květen 2007 A takhle vypadala Mr. Cimbu jednotka... Ta uz asi neco zazila...Nejak nevidim vsechny udaje na ni.Neco tam je seskrabane.By me zajimalo odkud je bere.Protoze, tohle je uz docela dost jezdena RJ. Zajímavé je, že se na VAGu hlásila jako 06A 906 018C a na jednotce bylo přitom napsáno 06A 906 018 H. O té jedné ulomené "pacce" která drží ten menší konektor na pravo ani nemluvím... -ještě jsem si všiml, že u Mr. Cimbu jednotky po otočení klíčku do startovací polohy cvaklo nějaké relé pod pojistkovou skříni, kde jsou různá relátka. Na orig. jednotku to nedělalo. Docela by mě zajímalo co to bylo. -dále po startu studeného motoru nedržely vysoké otáčky - 1200 ot./min. Podle VAGu to bylo 960 ot./min. Dle dílenské příručky Škoda má studený motor držet 1200 ot./min. kvůli rychlejšího zahřátí katalyzátoru - na dotaz mi odpověděl, že když ten studený motor nechcípá, tak proč by měl držet 1200 ot./min. Zřejmě ještě žije někde v období 120tek... -při montáži zpět mé původní jednotky, už byl docela naštvaný, tak mi řekl, že nemá čas na 10 let staré vraky - sám příjel v Pickupu asi z roku 1995... a nemá rád lidi, kteří si koupí VAG a pak mají prý hloupé dotazy a připomínky... Staci mi reklama na jeho strankach - popisuje jak na jednom aute predchozi tuner dokurvil chip , z ceho se propalili pisty a bylo potreba vymenit celej motor za cca 300tis.Kc ... Reagoval jsem na to, a az nasledne to objasnil ze auto bylo v zaruce a tak vymenili celej motor .... Proste zavadejici reklama ... Krome toho byl hned od zacatku dost neprijemnej .... Citovat
srandek Vloženo 23. Květen 2007 Vloženo 23. Květen 2007 Připojuji se ke spokojeným zákazníkům Mr. Cimbu. Dnes jsem absolvoval a musím říct, že přístup pana Jandy byl perfektní, auto je živější, zmizela díra v plynu a navíc jsem dostal pár dobrých rad. Takže panu Jandovi a organizátorum hromadného chipu tisíckrát díky Akorát rada, abych se vyhýbal benzinkám Shell mne dost překvapila Citovat
kops Vloženo 23. Květen 2007 Vloženo 23. Květen 2007 Akorát rada, abych se vyhýbal benzinkám Shell mne dost překvapila můžeš to trochu více rozepsat ? Občas se tam zastavuji... Citovat
///M5 Vloženo 23. Květen 2007 Vloženo 23. Květen 2007 Akorát rada, abych se vyhýbal benzinkám Shell mne dost překvapila A kterou benzínku doporučuje? Citovat
Tygr_O2_blue_race_RS Vloženo 23. Květen 2007 Vloženo 23. Květen 2007 Kurňa, ten Janda je asi nějaký velký mág, když už se plete i do toho, kde tankovat a kde ne lol Citovat
///M5 Vloženo 23. Květen 2007 Vloženo 23. Květen 2007 (editace) Kurňa, ten Janda je asi nějaký velký mág, když už se plete i do toho, kde tankovat a kde ne lol Možná tím Janda myslí, že hlavně ať benzín splňuje normu ČSN EN 228 a není od Shellu... -a nevím jak Mr. Cimbu, ale Shell má právo používat symbol pečeť kvality... ---> TADY <--- Editováno: 23. Květen 2007, autor: ///M5 Citovat
kops Vloženo 23. Květen 2007 Vloženo 23. Květen 2007 (editace) Kurňa, ten Janda je asi nějaký velký mág, když už se plete i do toho, kde tankovat a kde ne lol Možná tím Janda myslí, že hlavně ať benzín splňuje normu ČSN EN 228 a není od Shellu... -a nevím jak Mr. Cimbu, ale Shell má právo používat symbol pečeť kvality... ---> TADY <--- možná se zeptám blbě, ale neberou distributoři benzín převážně od jedné rafinerie /Ingolstadt/ a přidávají si tam jen své příměsy ? Editováno: 19. Červen 2010, autor: brc.majkl necituj pořád předchozí příspěvky!!!!!!!!!!!!! Citovat
///M5 Vloženo 23. Květen 2007 Vloženo 23. Květen 2007 Kurňa, ten Janda je asi nějaký velký mág, když už se plete i do toho, kde tankovat a kde ne lol Možná tím Janda myslí, že hlavně ať benzín splňuje normu ČSN EN 228 a není od Shellu... -a nevím jak Mr. Cimbu, ale Shell má právo používat symbol pečeť kvality... ---> TADY <--- možná se zeptám blbě, ale neberou distributoři benzín převážně od jedné rafinerie /Ingolstadt/ a přidávají si tam jen své příměsy ? Tak to abych ti pravdu řekl, nevím z jaké rafinérky kdo bere palivo. Ale jedna věc je ho koupit, a potom ho dále třeba nějak naředěný kdoví čím prodávat... Citovat
Grygy Vloženo 24. Květen 2007 Vloženo 24. Květen 2007 Kurňa, ten Janda je asi nějaký velký mág, když už se plete i do toho, kde tankovat a kde ne lol :palec2: :palec2: Vsimate si, ze pokazde, kdo od neho prijede po chipu, dostane nejakou uzasnou radu, nebo vylepseni=))))))))))))))) Jsem zvedav na dalsiho, s cim prijde=)) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.