Pike Vloženo 24. Květen 2007 Vloženo 24. Květen 2007 Kurňa, ten Janda je asi nějaký velký mág, když už se plete i do toho, kde tankovat a kde ne lol :palec2: :palec2: Vsimate si, ze pokazde, kdo od neho prijede po chipu, dostane nejakou uzasnou radu, nebo vylepseni=))))))))))))))) Jsem zvedav na dalsiho, s cim prijde=)) Taky se usmívám nad tím co tady čtu, očekávám, že příští rada bude netankovat benzín vůbec, prý to zvyšuje výkon... Citovat
P2M Vloženo 24. Květen 2007 Vloženo 24. Květen 2007 P2M, Cosby, Grygy: Myslim, ze mam dost inteligence na to, aby mi bylo jasne, ze zmenou charakteristiky posilovace se nezmeni pocet otoceni volantu potrebny pro uplne zatoceni vlevo/vpravo. Nicmene strmejsi pocit rizeni ze sportovni charakteristiky mam a jestli se vam to nelibi, tak si k(anal) polibte ok, možná jo, bude to strmější... ... :smich: omlouvám se že sem vůbec vznesl pochybnosti :smich: ale jak teda pociťuješ tu strmost? sorry za OT jinak Citovat
dick Vloženo 24. Květen 2007 Vloženo 24. Květen 2007 já jen žasnu nad tím mágem-všemudrcem, do čeho už také dělá. nemusím být nikterak chytrý na to abych věděl, že to všechno palivo od rafinérek, většinou stejně smíchá v produktovodech a skladech jako je např Čepro, jediné v čem snad může být rozdíl je kolik si který odběratel do o objedná aditiv a podobných různých sraček-čož je jen pár litříků na cisternu, nadivte se tomu, že přísadu do nafty na zimu vozí sebeu v kaďáku příma cisterňáci. Snad bych ještě uznal prodejce, který si PHM vozí ze zahraničí-to by podle pana mága už byla ale úplná sabotáž a vnucování českému motoristovi používání závadných západních sraček už se těším až sem zase někdo napíše nějakou přechytralost od toho pána, který jistě když vycítí, že před někým může dělat přechytralého-tak se jistě zviditelní tím, že z druhého dělá blbce a sebe nepiostradatelného boha pro českého motoristu :prc: Citovat
Dragonetti Vloženo 24. Květen 2007 Vloženo 24. Květen 2007 Hosi, tak tomu se uz musim vazne jenom smat Citovat
zabiak Vloženo 24. Květen 2007 Vloženo 24. Květen 2007 (editace) Ty voe, asi tam jednou natankoval třeba blbej benzín nebo nevim proč to řiká, ale je to uplně jedno. Nebo je prostě nemá rád. Hodnoťte jeho práci a né jeho názory. A žijete v jeskyni to jste neslišeli, že se dělají kontroly benzinek a taky, že x-krát našli špatné palivo? To bude asi tím, že mají všude stejné, že?) Je tady 1nespokojený zákazník a Xkrát více spokojených ! A hlavně Cimbu má takové renomé, že o kvalitách jeho práce nemuže být pochyb. Celou dobu taky jelo chip? Jedině Cimbu a teď, když si to někdo nechal uspěšně chipnout tak ostatní budou závistivě? remcat, že cimbu je nahovno. Editováno: 24. Květen 2007, autor: zabiak Citovat
kops Vloženo 24. Květen 2007 Vloženo 24. Květen 2007 Ty voe, asi tam jednou natankoval třeba blbej benzín nebo nevim proč to řiká, ale je to uplně jedno. Nebo je prostě nemá rád. Hodnoťte jeho práci a né jeho názory. A žijete v jeskyni to jste neslišeli, že se dělají kontroly benzinek a taky, že x-krát našli špatné palivo? To bude asi tím, že mají všude stejné, že?) Je tady 1nespokojený zákazník a Xkrát více spokojených ! A hlavně Cimbu má takové renomé, že o kvalitách jeho práce nemuže být pochyb. Celou dobu taky jelo chip? Jedině Cimbu a teď, když si to někdo nechal uspěšně chipnout tak ostatní budou závistivě? remcat, že cimbu je nahovno. Není na světe ten, který by se zavděčil lodem všem....... a tím je řečeno vše. Jinak já jsem spokojený zákazník... Citovat
srandek Vloženo 24. Květen 2007 Vloženo 24. Květen 2007 K té Shellce mi jenom řekl, že benzin, který jsem natankoval zřejmě neměl 95 oktanů, kterých měl mít a trochu klepal motor, což se objevilo v paměti závad. Toť vše, jinak jsme se o tom nebavili. Citovat
MichalF Vloženo 24. Květen 2007 Vloženo 24. Květen 2007 Ty voe, asi tam jednou natankoval třeba blbej benzín nebo nevim proč to řiká, ale je to uplně jedno. Nebo je prostě nemá rád. Hodnoťte jeho práci a né jeho názory. A žijete v jeskyni to jste neslišeli, že se dělají kontroly benzinek a taky, že x-krát našli špatné palivo? To bude asi tím, že mají všude stejné, že?) Je tady 1nespokojený zákazník a Xkrát více spokojených ! A hlavně Cimbu má takové renomé, že o kvalitách jeho práce nemuže být pochyb. Celou dobu taky jelo chip? Jedině Cimbu a teď, když si to někdo nechal uspěšně chipnout tak ostatní budou závistivě? remcat, že cimbu je nahovno. Hezky a vystizne napsano Citovat
///M5 Vloženo 25. Květen 2007 Vloženo 25. Květen 2007 (editace) já jen žasnu nad tím mágem-všemudrcem, do čeho už také dělá. nemusím být nikterak chytrý na to abych věděl, že to všechno palivo od rafinérek, většinou stejně smíchá v produktovodech a skladech jako je např Čepro, jediné v čem snad může být rozdíl je kolik si který odběratel do o objedná aditiv a podobných různých sraček-čož je jen pár litříků na cisternu, nadivte se tomu, že přísadu do nafty na zimu vozí sebeu v kaďáku příma cisterňáci. Snad bych ještě uznal prodejce, který si PHM vozí ze zahraničí-to by podle pana mága už byla ale úplná sabotáž a vnucování českému motoristovi používání závadných západních sraček už se těším až sem zase někdo napíše nějakou přechytralost od toho pána, který jistě když vycítí, že před někým může dělat přechytralého-tak se jistě zviditelní tím, že z druhého dělá blbce a sebe nepiostradatelného boha pro českého motoristu :prc: Výstižné... Editováno: 25. Květen 2007, autor: ///M5 Citovat
baurak Vloženo 25. Květen 2007 Vloženo 25. Květen 2007 no ja se smeju jak muzu co se tady pise Citovat
Dragonetti Vloženo 25. Květen 2007 Vloženo 25. Květen 2007 já jen žasnu nad tím mágem-všemudrcem, do čeho už také dělá. nemusím být nikterak chytrý na to abych věděl, že to všechno palivo od rafinérek, většinou stejně smíchá v produktovodech a skladech jako je např Čepro, jediné v čem snad může být rozdíl je kolik si který odběratel do o objedná aditiv a podobných různých sraček-čož je jen pár litříků na cisternu, nadivte se tomu, že přísadu do nafty na zimu vozí sebeu v kaďáku příma cisterňáci. Snad bych ještě uznal prodejce, který si PHM vozí ze zahraničí-to by podle pana mága už byla ale úplná sabotáž a vnucování českému motoristovi používání závadných západních sraček už se těším až sem zase někdo napíše nějakou přechytralost od toho pána, který jistě když vycítí, že před někým může dělat přechytralého-tak se jistě zviditelní tím, že z druhého dělá blbce a sebe nepiostradatelného boha pro českého motoristu :prc: Výstižné... Citovat
kops Vloženo 25. Květen 2007 Vloženo 25. Květen 2007 No tak chlapi, nelejte to pivo z oken.....!!!!!! Každý máme své názory a jen to, že si je nebudeme vzájemně nutit, zachováme zde určtou hladinu slušné konverzace... Citovat
///M5 Vloženo 26. Květen 2007 Vloženo 26. Květen 2007 (editace) No tak chlapi, nelejte to pivo z oken.....!!!!!! Každý máme své názory a jen to, že si je nebudeme vzájemně nutit, zachováme zde určtou hladinu slušné konverzace... Já myslím, že je to tady v pohodě, nikdo nikomu nic nenutí, pouze sděluje... Až na pár fanatiků... Editováno: 26. Květen 2007, autor: ///M5 Citovat
divous Vloženo 20. Červen 2007 Vloženo 20. Červen 2007 Mám Octávu TDI 81kW. Přemýšlím o čipování. Chci vás poprosit o zkušenosti ... Spotřeba - vyšší nebo nižší? Na kolik se to dá z 81 kW vyšroubovat? Je zlepšení vlastností citelné? Je to bezpečné, nehrozí poškození motoru? V čem to "čipování" spočívá? Softwarové nastavení nebo mechanický zásah do motoru? Díky za rady a zkušenosti Citovat
xkali Vloženo 20. Červen 2007 Vloženo 20. Červen 2007 Spotřeba při defenzivním stylu jízdy lehce nižší (na to je ideální tempomat). Mám taky 81kW - čiplou CIMBU na 97kW - pocitově je to auto takový hrubší - chce to lehkou nohu, zvětší se turboefekt (mě to celkem vyhovuje - dá se to celkem slušně regulovat plynem). Z motoru se dá samozřejmě vymáčknout o dost víc, ale asi dost na úkor životnosti. Čipoval jsem to auto ve 100000 km a dnes mám 170000 km - pouze běžná údržba, zase hodně záleží na zacházení - když budeš závodník (hrabat apod.) tak ti lehne i série - samozřejmě se více namáhá turbo (zvýšení tlaku), takže dodržovat obecná pravidla pro jízdu s turbomotorem - nechat pořádně zahřát, po vyšší zátěži dochladit. Blbosti jako dodržování serv. intervalů, výměny filtrů, kvalitní nafta by měli být běžnou praxí, ale to platí pro jakékoliv auto. Pokud máš motor v pořádku tak se toho neboj. Citovat
Octavius84 Vloženo 20. Červen 2007 Vloženo 20. Červen 2007 Mám Octávu TDI 81kW.Přemýšlím o čipování. Chci vás poprosit o zkušenosti ... Spotřeba - vyšší nebo nižší? Na kolik se to dá z 81 kW vyšroubovat? Je zlepšení vlastností citelné? Je to bezpečné, nehrozí poškození motoru? V čem to "čipování" spočívá? Softwarové nastavení nebo mechanický zásah do motoru? Díky za rady a zkušenosti Ja mam chip presne na tom to motoru a sem max spokojenej...Rikam ano, ale jen kvalitnim a proverenym firmam, ne smoulovy s notebookem na parkovisti. Pokud se k motoru chovas slusne, nemas se ceho bat, tim myslim nedavat mu kopr kdyz je studenej, dochlazovat turbo apod. Ale to ti muze odkourit i seriovy motor. Ano chip je pouze uprava softwaru. Myslim si, ze zlepseni je velmi citelne, napr.: seriove TDI ma velkou dinamiku ale jen v urcitem uzkem spektru otacek, kdy chip toto spektrum hodne zvedne, a nejen to. Spotreba, no zalezi na tom jak jedes kdyz jedes slusne nebo stejne jak si jezdil driv, tak je spotreba nizsi, pri slusne jizde na hranici 100-110 kmh jezdim cca za 4,4 l kdyz jezdim rano do skoly v kolone rychlosti 70-90 kmh tak obcas i pod 4l a kdyz kopr tak treba i kolem 7l. Na kolik se da vysroubovat, podivej se u ruznych firem. Myslim ze cca mezi 93-100 kW. Tot muj subjektivni nazor. Citovat
tdipower Vloženo 21. Červen 2007 Vloženo 21. Červen 2007 (editace) Je to přesně jak říkají kluci. Snad jen dodám, že je důležité mít všechny mechanické komponenty v dobré kondici. Tzn. pokud už má auto hodně naběháno, obecně se doporučuje výměna vstřikovacích trysek ještě před úpravou softwaru. Je to ověřená praxe. Pokud nejsou trysky stoprocentní, tak se chipem problém ječtě umocní a hrozí např.propálení pístu, pokud tryska ukapuje a ty chipem prodloužíš dobu vstřiku. Obecně chipem je taková pomyslná hranice kolem těch 100kW. Pokud předchází výměna trysek, tak se posune na cca 110kW u tohoto motoru. Pokud by tě zajímaly podrobnosti, ceny, nebo cokoliv jiného, napiš maila na tdi.upravy@email.cz Editováno: 21. Červen 2007, autor: tdipower Citovat
Bazz Vloženo 22. Červen 2007 Vloženo 22. Červen 2007 Mám Octávu TDI 81kW.Přemýšlím o čipování. Chci vás poprosit o zkušenosti ... Spotřeba - vyšší nebo nižší? Na kolik se to dá z 81 kW vyšroubovat? Je zlepšení vlastností citelné? Je to bezpečné, nehrozí poškození motoru? V čem to "čipování" spočívá? Softwarové nastavení nebo mechanický zásah do motoru? Díky za rady a zkušenosti Nazdárek tak tady je má zkušenost s čipem koupil jsem koktu 1.9TDI 66 kw přes známého který mi říkal že ta kokta jede dost slušně já si říkal že 66kw není moc na tak těžké auto ,ale dal jsem na něj a opravdu jede jak splašená no a najednou mi odešla spojka tak jsem zašel do škodovky a objednal si podle vin codu novou ,když mi jí kamarád chtěl namontovat tak zjistil že ta spojka je malá tak jsem volal přímo do škody auto a tam po mě chtěli znovu vin cod a poté mi pán z ledovím klidem oznámil že tento vůz byl připraven na čip už přímo z výroby že je tam větší spojka a jiné vstřiky a na můj dotaz že škodovka přeci auta nečipuje mi tento pán odvětil že je to s tichým souhlasem vedení WW takže čip je od fy.sport motor a nemůžu si to vynachválit auto má najeto 160 000km bez jediného problému takže čip jedině čip Citovat
dick Vloženo 22. Červen 2007 Vloženo 22. Červen 2007 četl jsi už tohle, to je síla http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf Citovat
Dragonetti Vloženo 22. Červen 2007 Vloženo 22. Červen 2007 četl jsi už tohle, to je síla http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf Taky si poradne rozmyslis ke komu pujdes, ne? Citovat
Octavius84 Vloženo 22. Červen 2007 Vloženo 22. Červen 2007 četl jsi už tohle, to je síla http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf Jo jo je to sila, uz to s nimi resime... Citovat
Rada81 Vloženo 24. Červen 2007 Vloženo 24. Červen 2007 Začni jak říká tdipower. Já mám od nich trysky a je to veeelice dobrý začátek. Za přijatelný peníz jsou koně nahoru a okamžitě na chodu motoru poznáš, že jsi mu udělal dobře:-). Nechci dělat reklamu, to je prostě jediný správný postup . Žere to pak zrhuba stejně. Já mám dlohodobý průměr do 4,5. Jezdím denně 100km po okreskách, kde se to sice nedá moc řezat, ale na spotřebu nejedu. Citovat
SnakeBR Vloženo 24. Červen 2007 Vloženo 24. Červen 2007 a nemáte někdo čipnutej 2,0litr? Jooo aj mna by zaujimal ten 2,0 ze na kolko Kw sa da chipnut. Citovat
octavie81 Vloženo 24. Červen 2007 Vloženo 24. Červen 2007 ja bych do toho nesel,soused to udelal a hned mu zacala klouzat spojka,je fakt,ze mel najeto 140tis,tak to o 60tis uspisil.......... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.