Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Si delas prdel, ze ta v avataru je tvoje?

Jo ta je jeho. tady je video moji okty na MAHA brzde kde se merila na 4 kvalt na plny kotel nakych 50 sekund!!!!. taky to zahulilo a na ceste neslo nic videt

Vloženo
Si delas prdel, ze ta v avataru je tvoje?

Bohužel ne, při předjíždění nás přehlédla slečna kterou jsme předjížděly a začala taky předjíždět, následoval výlet ve 100kilometrové rychlosti do škarpy a kotrmelce, 4 lidi v autě, všichni OK.

Vloženo
Jo ta je jeho. tady je video moji okty na MAHA brzde kde se merila na 4 kvalt na plny kotel nakych 50 sekund!!!!. taky to zahulilo a na ceste neslo nic videt

Jj videl sem hluli ti to jeste prijatelne asi jako me... akorat ve vyssich ot. mozna vic..

Vloženo (editace)
Bohužel ne, při předjíždění nás přehlédla slečna kterou jsme předjížděly a začala taky předjíždět, následoval výlet ve 100kilometrové rychlosti do škarpy a kotrmelce, 4 lidi v autě, všichni OK.

Neco podobneho se me nedavno taky stalo ..po stary na Boleslav... davno sem daval blinkr uz sem byl skoro pred novou Rav4 a ze budu predjizdet kamion a nejednou prazskej borec taky zacal predjizdet :feve: ... nastesti je docela siroka silnice tak sme chvili jeli do trojky nejz sem oba predjel..

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo
Jj videl sem hluli ti to jeste prijatelne asi jako me... akorat ve vyssich ot. mozna vic..

No zajed si na Mahu a budes se kurevsky divit jak to to bude hulit jak lokomotiva. :) Je trochu rozdil v mereni na MAHA a mereni na MotoComu. Asi 300st EGT a 40sekund navic ohrivani cooleru.

Vloženo

Tak FUn na té brzdě ještě namá RACE, že? Ono to hulí každému, aby to jelo a ten můj současnej soft už je v pohodě, ten před tím hulil, proto se to předělávalo, bylo tam málo vzduchu a naložená nafta na sprinty, nyní už je C čidlo tlaku a dá se s tím jít výš. Akorát mě štve, že to budu absolvovat celé dokola znovu.

Vloženo (editace)
Tak FUn na té brzdě ještě namá RACE, že? Ono to hulí každému, aby to jelo a ten můj současnej soft už je v pohodě, ten před tím hulil, proto se to předělávalo, bylo tam málo vzduchu a naložená nafta na sprinty, nyní už je C čidlo tlaku a dá se s tím jít výš. Akorát mě štve, že to budu absolvovat celé dokola znovu.

proto mu to pisi, to bylo jen se 764kama a 11hlavou. Na ceste ani oblacek koure. Na brzde je 100% zatizeny motor tak huli i BMW a cokoliv jineho.Ted mam Race a 150 turbo. Zatim cekam na dodelani sani a trubky do ni, pak se bude ladit. :) Bude mi stacit 180koni a 400Nm ;)

Editováno: , autor: TDIfun
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Cloveve,ty uz o tom chipnuti musis mat velky mis mas,uz som ti to pisal ked chces skus to o com sme sa bavily a nehladaj voloviny tipu toho na co sa pytas, je to blost ja sam som to skusal je to iba odpor za 3 sk nic viac.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tak konečně moje octawa dostala nějaké koníky navíc.

Byl sem v bohumíně http://chipforum.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=1362

a místo 66 tam mam cca.85kw a je to uplně super a myslím si že za hodně rozumnou cenu.

Všichni kdo přemýšlíte o chipu neváhejte a obraťte se TDIfun. Auto mi to hůř startovalo

za tepla a i tahle závada byla odstraněna. Teď otočím klíčkem a motor hned běží.

Tím to bych chtěl poděkovat TDIfun za super odvedenou práci.

Oktawa ted jede suprově.

Vloženo (editace)

Cena se pocita podle slozitosti modifikace softu[ jine vstriky, turbo,cidlo tlaku, vaha, bez vahy atd].Kazdy dotaz na cenu zodpovim po sz, piste motorizaci, rok a o co mate presne zajem, zda li jen chip nebo nejakou specialku.. ;)

edit: citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

Editováno: , autor: olisoft
Vloženo (editace)

Na 66tku bych urcite radsi vymenil trysky nez SW nebo oboje kdyz uz ;) ...v serii ma 66tka uz tak dost maly kapatka, a chip tomu zrovna moc nesvedci kor na te nasi ceske nafte..

Editováno: , autor: JasteR
Vloženo (editace)

Ehm tak to mam uplne opacnej nazor. kdyz trysky tak predelat i turbo at se alespon vyuzije potencial tech vstriku. A prosim tema je chip tak tu neplet trysky... A to svedceni chipu s ceskou naftou jsi slysel kde??? Prave ze to je uplne jinak ale do toho nemuzes videt, to vi jen ten kdo se hrabe v mapach a vi jak to je pro 66kw postavene.

edit: citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

Editováno: , autor: olisoft
Vloženo (editace)

Zalezi samodrejme jaky by dal trysky a jestli u ma VNT pak by bohate stacilo i seriove... trysky mas taky jako chip ...u 66tky rozhodne lepsi jak SW a rovnou provedes i udrzbu...

Jinak k tryskam vs ceska nafta mam znameho co dela u fordu a ten by ti mohl poreferovat jaky maj problemy v Cr a to jen na seriovem SW o chipu ani nemluve, kuli nekvalitni nafte, i na svem aute sem menil trysku uz nebyla ok a to po 20tkm.. a to neberu u hypernovy..

Editováno: , autor: JasteR

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...