Přejít na obsah

Chiptuning


Albrecht

Doporučené příspěvky

z 55 na 68 a ještě u benzína a pouze úpravou SW-dlouho jsem se nezasmál

si taky říkám, když jsem měl ještě 1,8 20V a nechal si to čipnout tenkrát na čip párty, kterou organizoval Capo tak nám bylo sděleno od kluka z FM tuningu, že benzín jde max zvednou to 7 kW ;)...měl jsem rok výroby 97 tenkrát to proběhlo tak, že se vyndala řídící jednotka odletovala pamět přes kolebku nebo jak se tomu říkalo se do ní nahrál nový softík a pak vše vrátilo zpět. Byl tam i Martin RS ještě s 2.0 MPI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud vim, tak to jsou fabie vzate zpet z leasingu z cele CR. Ale co je na tom pravdy.

Zvědavost mi nedala a tak jsem to trochu okouknul, vpředu Fabky a vzadu na place za barákem Octavie. Trochu mne překvapilo, že na plotě je cedule Cartech....no a ty pražský SPZ by vysvěrlovaly ty leasovaný auta...

taky po tom každej tejden čučím a slyšel jsem to samý, co Michal - vratky z lízaček

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem také byl dnes u Cimbu a to v 10 hod. a protože ing. Jandu znám osobně (dělal mi už celkem čtyři autí), tak jsem věděl, do čeho jdu......a musím říci, že jsem byl opět příjemě překvapen profesionalitou a ochotou...

Dělal mi 18T a mohl jsem si vybrat ze více variant: velký zatah odspodu, ale nejede více jak cca 200km/h

trochu větší zátah od spodu a od 2500 ot. obrovský zátah a jede dost přes 200 km/h

Nakonec jsem vzal jednotku se 140Kw a krouťákem 270Nm s jemnějším zátahem od spodu.....nemám protiskluz a v zimě bych byl asi nahranej a to ani nemluvím o ohoblovaných gumách teď v "létě".

Auto jede jak ďas a 200km/h tam je za neuvěřitelnou chviličku

A ještě bych chtěl dodat, že nejvíce modifikací uravených jednotek je na 18T do r.v. 00, neboť neměly kontrolu hodnoty kroutícího momentu.

Čus Thomas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem byl dnes za Mr. Cimbu. Hotovo bylo asi za 30 minut. Mám doma VAG, takže jsem si nechal ukázat, jak se nastaví volnoběžné otáčky (u standardního SW to nejde). Vše ochotně vysvětlil. Zatím jsem nenajel moc km, takže první pocity: Díky mírně zvýšenému volnoběhu se s autem příjemněji rozjíždí a jde ochotněji za plynem. Naopak při přechodových režimech (ubírání a přidávání) a při jemné manipulaci s plynem je motor daleko kultivovanější. Necuká, nemá žádné prodlevy. Celkově se mi zdá chod motoru takový měkčí. Dynamika se nejlépe zlepšila mezi 3 - 4.000 ot. Spotřebu zatím nemůžu hodnotit.

Doporučil mi, abych zkrátil výměny oleje (na 10.000 km a nezávisle na tom, jestli mám SW od něj nebo původní). Stačí nějaký levný olej. Problém je ve velkém obsahu síry v benzínu v ČR, který znehodnocuje aditiva. Prý řeší celkem dost problémů s HTP na toto téma.

Takže já jsem spokojen, za ty peníze je to odpovídající.

Děkuji Dragonettimu za zprostředkování a panu Jandovi za realizaci.

Připojuji se taky a děkuju Dragonettimu za realizaci a Mr.Cimbu!

Stím olejem mě řekl uplmě to samí.Takže budu muset asi přejít na polosintetiku. :palec2:

Editováno: , autor: paulmack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud vim, tak to jsou fabie vzate zpet z leasingu z cele CR. Ale co je na tom pravdy.

Zvědavost mi nedala a tak jsem to trochu okouknul, vpředu Fabky a vzadu na place za barákem Octavie. Trochu mne překvapilo, že na plotě je cedule Cartech....no a ty pražský SPZ by vysvěrlovaly ty leasovaný auta...

taky po tom každej tejden čučím a slyšel jsem to samý, co Michal - vratky z lízaček

nejsou to nahodou ty auta to skodovka nabizi zamenstnancum na rok s moznosti odkoupeni...kdyz si vsimnete tak pulka boleslavi jezdi na prazkejch cislech protoze jde vse pres prazksou leasingovku...a tohle by mely bejt ty auta co si lidi neodkoupili ;) ...nekdo si na to celkem slusne masti kapsu rekl bych ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud vim, tak to jsou fabie vzate zpet z leasingu z cele CR. Ale co je na tom pravdy.

Zvědavost mi nedala a tak jsem to trochu okouknul, vpředu Fabky a vzadu na place za barákem Octavie. Trochu mne překvapilo, že na plotě je cedule Cartech....no a ty pražský SPZ by vysvěrlovaly ty leasovaný auta...

taky po tom každej tejden čučím a slyšel jsem to samý, co Michal - vratky z lízaček

nejsou to nahodou ty auta to skodovka nabizi zamenstnancum na rok s moznosti odkoupeni...kdyz si vsimnete tak pulka boleslavi jezdi na prazkejch cislech protoze jde vse pres prazksou leasingovku...a tohle by mely bejt ty auta co si lidi neodkoupili ;) ...nekdo si na to celkem slusne masti kapsu rekl bych ;)

Pokud by to bylo za slušný peníz pro mne, tak ať se klidně namastí.... ;)

Jde jen o to, zda se k tomu normální člověk nepracující v MB dostane.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem byl dnes za Mr. Cimbu. Hotovo bylo asi za 30 minut. Mám doma VAG, takže jsem si nechal ukázat, jak se nastaví volnoběžné otáčky (u standardního SW to nejde). Vše ochotně vysvětlil. Zatím jsem nenajel moc km, takže první pocity: Díky mírně zvýšenému volnoběhu se s autem příjemněji rozjíždí a jde ochotněji za plynem. Naopak při přechodových režimech (ubírání a přidávání) a při jemné manipulaci s plynem je motor daleko kultivovanější. Necuká, nemá žádné prodlevy. Celkově se mi zdá chod motoru takový měkčí. Dynamika se nejlépe zlepšila mezi 3 - 4.000 ot. Spotřebu zatím nemůžu hodnotit.

Doporučil mi, abych zkrátil výměny oleje (na 10.000 km a nezávisle na tom, jestli mám SW od něj nebo původní). Stačí nějaký levný olej. Problém je ve velkém obsahu síry v benzínu v ČR, který znehodnocuje aditiva. Prý řeší celkem dost problémů s HTP na toto téma.

Takže já jsem spokojen, za ty peníze je to odpovídající.

Děkuji Dragonettimu za zprostředkování a panu Jandovi za realizaci.

ten Janda je dobrý srandista, prý "stačí levný olej" :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, tak se mi zdá, že by jste už měli přestat blbnout! Zhubněte pár kilo a vyserte se na nějaké kraviny. To vašemu autí jak tady píšete prospěje daleko víc, jak v pružnosti, tak i v neunavených pružinách. :-)

Jinak obdivuji ty, co to mastí např.do hatatitla, to už opravdu rozum nebere....jo a např. u zmiňovaného vzoreček :1 kg = 1 koník :-)

Bude to určitě pro váš prospěch, oproti vylágrovaným, dopajchlovaným a jinak sprasených motorech.Můj názor.

Neberte to zle jen už jsem to nemohl číst.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdej si muze delat s motorem co chce. Kdyz chci vykon, tak hold musim investovat do veci jako je chip atd..... Na AMG ani M5 v zivote nebudu mit prachy, tak si to musim nejak vynahradit :D .

Jo, v poho. Každopádně když chceš větší výkon tak potřebuješ i více benzínu... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdej si muze delat s motorem co chce. Kdyz chci vykon, tak hold musim investovat do veci jako je chip atd..... Na AMG ani M5 v zivote nebudu mit prachy, tak si to musim nejak vynahradit :D .

když, ale chci výkon tak si taky nekupuji hatatitlu, že?

a píšeš zprávně chip atd.....

nehledě na to, že když už chceš výkon, jezdí spousty aut které jsou v cenové relaci např.zmiňovaného a výkon tam jakýs takýs je....nemluvíme o AMG a jim podobným!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdej si muze delat s motorem co chce. Kdyz chci vykon, tak hold musim investovat do veci jako je chip atd..... Na AMG ani M5 v zivote nebudu mit prachy, tak si to musim nejak vynahradit :D .

když, ale chci výkon tak si taky nekupuji hatatitlu, že?

a píšeš zprávně chip atd.....

nehledě na to, že když už chceš výkon, jezdí spousty aut které jsou v cenové relaci např.zmiňovaného a výkon tam jakýs takýs je....nemluvíme o AMG a jim podobným!

Napr ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdej si muze delat s motorem co chce. Kdyz chci vykon, tak hold musim investovat do veci jako je chip atd..... Na AMG ani M5 v zivote nebudu mit prachy, tak si to musim nejak vynahradit :D .

když, ale chci výkon tak si taky nekupuji hatatitlu, že?

a píšeš zprávně chip atd.....

nehledě na to, že když už chceš výkon, jezdí spousty aut které jsou v cenové relaci např.zmiňovaného a výkon tam jakýs takýs je....nemluvíme o AMG a jim podobným!

a pardón, někdo může namítat, že je třeba zmiňovaná darovaná...., tak jak se říká, té na zuby nehleď ! Jen pro oponenty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdej si muze delat s motorem co chce. Kdyz chci vykon, tak hold musim investovat do veci jako je chip atd..... Na AMG ani M5 v zivote nebudu mit prachy, tak si to musim nejak vynahradit :D .

když, ale chci výkon tak si taky nekupuji hatatitlu, že?

a píšeš zprávně chip atd.....

nehledě na to, že když už chceš výkon, jezdí spousty aut které jsou v cenové relaci např.zmiňovaného a výkon tam jakýs takýs je....nemluvíme o AMG a jim podobným!

Napr ?

Kdo hledá, najde... :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdej si muze delat s motorem co chce. Kdyz chci vykon, tak hold musim investovat do veci jako je chip atd..... Na AMG ani M5 v zivote nebudu mit prachy, tak si to musim nejak vynahradit :D .

když, ale chci výkon tak si taky nekupuji hatatitlu, že?

a píšeš zprávně chip atd.....

nehledě na to, že když už chceš výkon, jezdí spousty aut které jsou v cenové relaci např.zmiňovaného a výkon tam jakýs takýs je....nemluvíme o AMG a jim podobným!

Napr ?

Napr. oproti HTTP - to snad né, v podstatě cokoli.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdej si muze delat s motorem co chce. Kdyz chci vykon, tak hold musim investovat do veci jako je chip atd..... Na AMG ani M5 v zivote nebudu mit prachy, tak si to musim nejak vynahradit :D .

když, ale chci výkon tak si taky nekupuji hatatitlu, že?

a píšeš zprávně chip atd.....

nehledě na to, že když už chceš výkon, jezdí spousty aut které jsou v cenové relaci např.zmiňovaného a výkon tam jakýs takýs je....nemluvíme o AMG a jim podobným!

Ano, mas pravdu, ze ve stejne cenove relaci najdes i silnejsi auta, ale pro me samotneho uz taky musim resit takove veci jako jsou nahradni dily (levne), prijatelna spotreba, pojistka a dalsi. Muzu si treba poridit napr. Honda CRX v-tec, ale co do toho nalozis? V zadu se neda sedet a na delsi cesty je to hruza. Dvoulitra nechci a dvoumistniho sportaka uz vubec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nam reknete neco konkretniho ne ? Pokud vim zrovna tu nikdo HTP neni a neco za rozumne penize co ma vykon jako M5 nebo nejakej kousek od AMG to sem zvedavej :D

Proč pořád motáš o //M5 ? Nikdo ti přece ///M5 nenabízel, nebo se pletu?

jinak se mrkni třeba na mobile.de...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...