Přejít na obsah

Chiptuning


Albrecht

Doporučené příspěvky

Tak ja jsem po dnesku take ochipkovan ;) I ten muj moturek to povzbudilo do zivota ;) Ochotne se vytaci a jde skvele za plynem, jsem maximalne spokojen. Navic mi jeste nastavil sportovni charakteristiku posilovace rizeni, coz jsem ani nevedel, ze jde a hned mam novy auto :smich:;)-_-

V čem spočívá ta sportovní charakteristika posilovače?? Bych ocenil kdyby posilovač na O1 zabíral trochu víc, tedy když stojím. Oproti O2 je to fakt rozdíl ...

Jinak gratuluju k čipu.

RE: Bud rad ze to tak mas, ja za to dekuju, u F se me to zda preposilovany, nevis vubec co dela predek...OIIpodobne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Martine, myslim, že kluci mají pravdu, není to BMW s adaptivním řízením :p;)

Jinak ten posilovač má 3 stupně - sport (u RS), klasika a "handicap" nebo jak se to jmenuje

A je to pravda, strašne se serou, třeba na dálnici se sám od sebe vypne nebo jakoby zeslábne :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen panove nechapu vase neustale narazky na adresu p. Jandy. Ja osobne ho neznam, ale myslim, ze pocty jeho spokojenych zakazniku mluvi za vse. Sorry, ale vidim v tom zavist a nic jineho a ty vecne narazky ... naprosto ubohy.

Editováno: , autor: MichalF
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen panove nechapu vase neustale narazky na adresu p. Jandy. Ja osobne ho neznam, ale myslim, ze pocty jeho spokojenych zakazniku mluvi za vse. Sorry, ale vidim v tom zavist a nic jineho a ty vecne narazky ... naprosto ubohy.

Ja uz jsem na ty jejich nejapny narazky prestal reagovat, protoze to je neustale do kola. Hold proste kralove vagu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen panove nechapu vase neustale narazky na adresu p. Jandy. Ja osobne ho neznam, ale myslim, ze pocty jeho spokojenych zakazniku mluvi za vse. Sorry, ale vidim v tom zavist a nic jineho a ty vecne narazky ... naprosto ubohy.

Závist je jedna věc a nespokojenost druhá - můj případ. Pana Jandu jsem zažil a díky, to mi stačilo... Nenechal bych si od něho vyměnit ani olej, protože by určitě zase něco urval tak jako minule když mi dával zpět mou řídicí jednotku. Jeho oblíbená věta když něco rozbije je že vám to dá za domácí úkol si to koupit. Když jsem byl v Rýmařově na výměnu, tak něco dělal na Favoritovi a urval držák konektoru a tak jim dal domácí úkol... A o tom že mi podřel tu lištu co je pod stěračema po domácky vyrobenýma kleštěma když vytahoval ty čudlíky co jí drží ani nemluvím...

Editováno: , autor: ///M5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen panove nechapu vase neustale narazky na adresu p. Jandy. Ja osobne ho neznam, ale myslim, ze pocty jeho spokojenych zakazniku mluvi za vse. Sorry, ale vidim v tom zavist a nic jineho a ty vecne narazky ... naprosto ubohy.

Závist je jedna věc a nespokojenost druhá - můj případ. Pana Jandu jsem zažil a díky, to mi stačilo... Nenechal bych si od něho vyměnit ani olej, protože by určitě zase něco urval tak jako minule když mi dával zpět mou řídicí jednotku. Jeho oblíbená věta když něco rozbije je že vám to dá za domácí úkol si to koupit. Když jsem byl v Rýmařově na výměnu, tak něco dělal na Favoritovi a urval držák konektoru a tak jim dal domácí úkol... A o tom že mi podřel tu lištu co je pod stěračema po domácky vyrobenýma kleštěma když vytahoval ty čudlíky co jí drží ani nemluvím...

No ja z jeho strany k tobe slysel taky zajimave veci, kazdopadne pokud mas svou zkusennost tak mas pravo to tu prezentovat a mit negativni nazor. Tobe to kazdopadne neberu, ale spousta dalsich co tu pise, od nich mi to pride ... viz vyse !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A takhle vypadala Mr. Cimbu jednotka...

Ta uz asi neco zazila...Nejak nevidim vsechny udaje na ni.Neco tam je seskrabane.By me zajimalo odkud je bere.Protoze, tohle je uz docela dost jezdena RJ. :feve:

Zajímavé je, že se na VAGu hlásila jako 06A 906 018C a na jednotce bylo přitom napsáno 06A 906 018 H. O té jedné ulomené "pacce" která drží ten menší konektor na pravo ani nemluvím...

-ještě jsem si všiml, že u Mr. Cimbu jednotky po otočení klíčku do startovací polohy cvaklo nějaké relé pod pojistkovou skříni, kde jsou různá relátka. Na orig. jednotku to nedělalo. Docela by mě zajímalo co to bylo.

-dále po startu studeného motoru nedržely vysoké otáčky - 1200 ot./min. Podle VAGu to bylo 960 ot./min. Dle dílenské příručky Škoda má studený motor držet 1200 ot./min. kvůli rychlejšího zahřátí katalyzátoru - na dotaz mi odpověděl, že když ten studený motor nechcípá, tak proč by měl držet 1200 ot./min. Zřejmě ještě žije někde v období 120tek...

-při montáži zpět mé původní jednotky, už byl docela naštvaný, tak mi řekl, že nemá čas na 10 let staré vraky - sám příjel v Pickupu asi z roku 1995... a nemá rád lidi, kteří si koupí VAG a pak mají prý hloupé dotazy a připomínky...

Staci mi reklama na jeho strankach - popisuje jak na jednom aute predchozi tuner dokurvil chip , z ceho se propalili pisty a bylo potreba vymenit celej motor za cca 300tis.Kc ... Reagoval jsem na to, a az nasledne to objasnil ze auto bylo v zaruce a tak vymenili celej motor .... Proste zavadejici reklama ... Krome toho byl hned od zacatku dost neprijemnej ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Připojuji se ke spokojeným zákazníkům Mr. Cimbu. Dnes jsem absolvoval a musím říct, že přístup pana Jandy

byl perfektní, auto je živější, zmizela díra v plynu a navíc jsem dostal pár dobrých rad.

Takže panu Jandovi a organizátorum hromadného chipu tisíckrát díky :worthy

Akorát rada, abych se vyhýbal benzinkám Shell mne dost překvapila :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurňa, ten Janda je asi nějaký velký mág, když už se plete i do toho, kde tankovat a kde ne lol lol

Možná tím Janda myslí, že hlavně ať benzín splňuje normu ČSN EN 228 a není od Shellu...

-a nevím jak Mr. Cimbu, ale Shell má právo používat symbol pečeť kvality...

---> TADY <---

Editováno: , autor: ///M5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurňa, ten Janda je asi nějaký velký mág, když už se plete i do toho, kde tankovat a kde ne lol lol

Možná tím Janda myslí, že hlavně ať benzín splňuje normu ČSN EN 228 a není od Shellu...

-a nevím jak Mr. Cimbu, ale Shell má právo používat symbol pečeť kvality...

---> TADY <---

možná se zeptám blbě, ale neberou distributoři benzín převážně od jedné rafinerie /Ingolstadt/ a přidávají si tam jen své příměsy ?

Editováno: , autor: brc.majkl
necituj pořád předchozí příspěvky!!!!!!!!!!!!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurňa, ten Janda je asi nějaký velký mág, když už se plete i do toho, kde tankovat a kde ne lol lol

Možná tím Janda myslí, že hlavně ať benzín splňuje normu ČSN EN 228 a není od Shellu...

-a nevím jak Mr. Cimbu, ale Shell má právo používat symbol pečeť kvality...

---> TADY <---

možná se zeptám blbě, ale neberou distributoři benzín převážně od jedné rafinerie /Ingolstadt/ a přidávají si tam jen své příměsy ?

Tak to abych ti pravdu řekl, nevím z jaké rafinérky kdo bere palivo. Ale jedna věc je ho koupit, a potom ho dále třeba nějak naředěný kdoví čím prodávat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurňa, ten Janda je asi nějaký velký mág, když už se plete i do toho, kde tankovat a kde ne lol lol

:palec2: :palec2: :palec2: :palec2:

Vsimate si, ze pokazde, kdo od neho prijede po chipu, dostane nejakou uzasnou radu, nebo vylepseni=)))))))))))))))

Jsem zvedav na dalsiho, s cim prijde=))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...