Přejít na obsah

Chiptuning


Albrecht

Doporučené příspěvky

Kurňa, ten Janda je asi nějaký velký mág, když už se plete i do toho, kde tankovat a kde ne lol lol

:palec2: :palec2: :palec2: :palec2:

Vsimate si, ze pokazde, kdo od neho prijede po chipu, dostane nejakou uzasnou radu, nebo vylepseni=)))))))))))))))

Jsem zvedav na dalsiho, s cim prijde=))

Taky se usmívám nad tím co tady čtu, očekávám, že příští rada bude netankovat benzín vůbec, prý to zvyšuje výkon...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P2M, Cosby, Grygy: Myslim, ze mam dost inteligence na to, aby mi bylo jasne, ze zmenou charakteristiky posilovace se nezmeni pocet otoceni volantu potrebny pro uplne zatoceni vlevo/vpravo. Nicmene strmejsi pocit rizeni ze sportovni charakteristiky mam a jestli se vam to nelibi, tak si k(anal) polibte lol:kol-46:

ok, možná jo, bude to strmější...

...:smich: :smich:

omlouvám se že sem vůbec vznesl pochybnosti :smich: :smich: :smich:;)-_- ale jak teda pociťuješ tu strmost?

:smich:

-_-

sorry za OT jinak ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jen žasnu nad tím mágem-všemudrcem, do čeho už také dělá. nemusím být nikterak chytrý na to abych věděl, že to všechno palivo od rafinérek, většinou stejně smíchá v produktovodech a skladech jako je např Čepro, jediné v čem snad může být rozdíl je kolik si který odběratel do o objedná aditiv a podobných různých sraček-čož je jen pár litříků na cisternu, nadivte se tomu, že přísadu do nafty na zimu vozí sebeu v kaďáku příma cisterňáci. Snad bych ještě uznal prodejce, který si PHM vozí ze zahraničí-to by podle pana mága už byla ale úplná sabotáž a vnucování českému motoristovi používání závadných západních sraček :p už se těším až sem zase někdo napíše nějakou přechytralost od toho pána, který jistě když vycítí, že před někým může dělat přechytralého-tak se jistě zviditelní tím, že z druhého dělá blbce a sebe nepiostradatelného boha pro českého motoristu :prc: :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty voe, asi tam jednou natankoval třeba blbej benzín nebo nevim proč to řiká, ale je to uplně jedno. Nebo je prostě nemá rád. Hodnoťte

jeho práci a né jeho názory.

A žijete v jeskyni to jste neslišeli, že se dělají kontroly benzinek a taky, že x-krát našli špatné palivo? To bude asi tím, že mají všude stejné, že?)

Je tady 1nespokojený zákazník a Xkrát více spokojených ! A hlavně Cimbu má takové renomé, že o kvalitách jeho práce nemuže být pochyb.

Celou dobu taky jelo chip? Jedině Cimbu a teď, když si to někdo nechal uspěšně chipnout tak ostatní budou závistivě? remcat, že cimbu je nahovno.

Editováno: , autor: zabiak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty voe, asi tam jednou natankoval třeba blbej benzín nebo nevim proč to řiká, ale je to uplně jedno. Nebo je prostě nemá rád. Hodnoťte

jeho práci a né jeho názory.

A žijete v jeskyni to jste neslišeli, že se dělají kontroly benzinek a taky, že x-krát našli špatné palivo? To bude asi tím, že mají všude stejné, že?)

Je tady 1nespokojený zákazník a Xkrát více spokojených ! A hlavně Cimbu má takové renomé, že o kvalitách jeho práce nemuže být pochyb.

Celou dobu taky jelo chip? Jedině Cimbu a teď, když si to někdo nechal uspěšně chipnout tak ostatní budou závistivě? remcat, že cimbu je nahovno.

Není na světe ten, který by se zavděčil lodem všem....... a tím je řečeno vše.

Jinak já jsem spokojený zákazník...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty voe, asi tam jednou natankoval třeba blbej benzín nebo nevim proč to řiká, ale je to uplně jedno. Nebo je prostě nemá rád. Hodnoťte

jeho práci a né jeho názory.

A žijete v jeskyni to jste neslišeli, že se dělají kontroly benzinek a taky, že x-krát našli špatné palivo? To bude asi tím, že mají všude stejné, že?)

Je tady 1nespokojený zákazník a Xkrát více spokojených ! A hlavně Cimbu má takové renomé, že o kvalitách jeho práce nemuže být pochyb.

Celou dobu taky jelo chip? Jedině Cimbu a teď, když si to někdo nechal uspěšně chipnout tak ostatní budou závistivě? remcat, že cimbu je nahovno.

Hezky a vystizne napsano :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jen žasnu nad tím mágem-všemudrcem, do čeho už také dělá. nemusím být nikterak chytrý na to abych věděl, že to všechno palivo od rafinérek, většinou stejně smíchá v produktovodech a skladech jako je např Čepro, jediné v čem snad může být rozdíl je kolik si který odběratel do o objedná aditiv a podobných různých sraček-čož je jen pár litříků na cisternu, nadivte se tomu, že přísadu do nafty na zimu vozí sebeu v kaďáku příma cisterňáci. Snad bych ještě uznal prodejce, který si PHM vozí ze zahraničí-to by podle pana mága už byla ale úplná sabotáž a vnucování českému motoristovi používání závadných západních sraček :p už se těším až sem zase někdo napíše nějakou přechytralost od toho pána, který jistě když vycítí, že před někým může dělat přechytralého-tak se jistě zviditelní tím, že z druhého dělá blbce a sebe nepiostradatelného boha pro českého motoristu :prc: :prc:

Výstižné... :palec2:

Editováno: , autor: ///M5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jen žasnu nad tím mágem-všemudrcem, do čeho už také dělá. nemusím být nikterak chytrý na to abych věděl, že to všechno palivo od rafinérek, většinou stejně smíchá v produktovodech a skladech jako je např Čepro, jediné v čem snad může být rozdíl je kolik si který odběratel do o objedná aditiv a podobných různých sraček-čož je jen pár litříků na cisternu, nadivte se tomu, že přísadu do nafty na zimu vozí sebeu v kaďáku příma cisterňáci. Snad bych ještě uznal prodejce, který si PHM vozí ze zahraničí-to by podle pana mága už byla ale úplná sabotáž a vnucování českému motoristovi používání závadných západních sraček :p už se těším až sem zase někdo napíše nějakou přechytralost od toho pána, který jistě když vycítí, že před někým může dělat přechytralého-tak se jistě zviditelní tím, že z druhého dělá blbce a sebe nepiostradatelného boha pro českého motoristu :prc: :prc:

Výstižné... :palec2:

:smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak chlapi, nelejte to pivo z oken.....!!!!!! ;)

Každý máme své názory a jen to, že si je nebudeme vzájemně nutit, zachováme zde určtou hladinu slušné konverzace...

Já myslím, že je to tady v pohodě, nikdo nikomu nic nenutí, pouze sděluje... Až na pár fanatiků...

Editováno: , autor: ///M5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mám Octávu TDI 81kW.

Přemýšlím o čipování.

Chci vás poprosit o zkušenosti ...

Spotřeba - vyšší nebo nižší?

Na kolik se to dá z 81 kW vyšroubovat? Je zlepšení vlastností citelné?

Je to bezpečné, nehrozí poškození motoru?

V čem to "čipování" spočívá? Softwarové nastavení nebo mechanický zásah do motoru?

Díky za rady a zkušenosti :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřeba při defenzivním stylu jízdy lehce nižší (na to je ideální tempomat). Mám taky 81kW - čiplou CIMBU na 97kW - pocitově je to auto takový hrubší - chce to lehkou nohu, zvětší se turboefekt (mě to celkem vyhovuje - dá se to celkem slušně regulovat plynem). Z motoru se dá samozřejmě vymáčknout o dost víc, ale asi dost na úkor životnosti. Čipoval jsem to auto ve 100000 km a dnes mám 170000 km - pouze běžná údržba, zase hodně záleží na zacházení - když budeš závodník (hrabat apod.) tak ti lehne i série - samozřejmě se více namáhá turbo (zvýšení tlaku), takže dodržovat obecná pravidla pro jízdu s turbomotorem - nechat pořádně zahřát, po vyšší zátěži dochladit. Blbosti jako dodržování serv. intervalů, výměny filtrů, kvalitní nafta by měli být běžnou praxí, ale to platí pro jakékoliv auto. Pokud máš motor v pořádku tak se toho neboj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Octávu TDI 81kW.

Přemýšlím o čipování.

Chci vás poprosit o zkušenosti ...

Spotřeba - vyšší nebo nižší?

Na kolik se to dá z 81 kW vyšroubovat? Je zlepšení vlastností citelné?

Je to bezpečné, nehrozí poškození motoru?

V čem to "čipování" spočívá? Softwarové nastavení nebo mechanický zásah do motoru?

Díky za rady a zkušenosti :palec2:

Ja mam chip presne na tom to motoru a sem max spokojenej...Rikam ano, ale jen kvalitnim a proverenym firmam, ne smoulovy s notebookem na parkovisti. Pokud se k motoru chovas slusne, nemas se ceho bat, tim myslim nedavat mu kopr kdyz je studenej, dochlazovat turbo apod. Ale to ti muze odkourit i seriovy motor. Ano chip je pouze uprava softwaru. Myslim si, ze zlepseni je velmi citelne, napr.: seriove TDI ma velkou dinamiku ale jen v urcitem uzkem spektru otacek, kdy chip toto spektrum hodne zvedne, a nejen to. Spotreba, no zalezi na tom jak jedes :smich: kdyz jedes slusne nebo stejne jak si jezdil driv, tak je spotreba nizsi, pri slusne jizde na hranici 100-110 kmh jezdim cca za 4,4 l kdyz jezdim rano do skoly v kolone rychlosti 70-90 kmh tak obcas i pod 4l a kdyz kopr tak treba i kolem 7l. Na kolik se da vysroubovat, podivej se u ruznych firem. Myslim ze cca mezi 93-100 kW.

Tot muj subjektivni nazor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to přesně jak říkají kluci. Snad jen dodám, že je důležité mít všechny mechanické komponenty v dobré kondici. Tzn. pokud už má auto hodně naběháno, obecně se doporučuje výměna vstřikovacích trysek ještě před úpravou softwaru. Je to ověřená praxe. Pokud nejsou trysky stoprocentní, tak se chipem problém ječtě umocní a hrozí např.propálení pístu, pokud tryska ukapuje a ty chipem prodloužíš dobu vstřiku.

Obecně chipem je taková pomyslná hranice kolem těch 100kW. Pokud předchází výměna trysek, tak se posune na cca 110kW u tohoto motoru.

Pokud by tě zajímaly podrobnosti, ceny, nebo cokoliv jiného, napiš maila na tdi.upravy@email.cz

post-6697-1182402961_thumb.jpg

Editováno: , autor: tdipower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Octávu TDI 81kW.

Přemýšlím o čipování.

Chci vás poprosit o zkušenosti ...

Spotřeba - vyšší nebo nižší?

Na kolik se to dá z 81 kW vyšroubovat? Je zlepšení vlastností citelné?

Je to bezpečné, nehrozí poškození motoru?

V čem to "čipování" spočívá? Softwarové nastavení nebo mechanický zásah do motoru?

Díky za rady a zkušenosti :palec2:

Nazdárek tak tady je má zkušenost s čipem koupil jsem koktu 1.9TDI 66 kw přes známého který mi říkal

že ta kokta jede dost slušně já si říkal že 66kw není moc na tak těžké auto ,ale dal jsem na něj a opravdu jede jak splašená no a najednou mi odešla spojka tak jsem zašel do škodovky a objednal si podle vin codu novou ,když mi jí kamarád chtěl namontovat tak zjistil že ta spojka je malá tak jsem volal přímo do škody auto a tam po mě chtěli znovu vin cod a poté mi pán z ledovím klidem oznámil že tento vůz byl připraven na čip už přímo z výroby že je tam větší spojka a jiné vstřiky a na můj dotaz že škodovka přeci auta nečipuje mi tento pán odvětil že je to s tichým souhlasem vedení WW takže čip je od fy.sport motor a nemůžu si to vynachválit auto má najeto 160 000km bez jediného problému takže čip jedině čip lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začni jak říká tdipower. Já mám od nich trysky a je to veeelice dobrý začátek. Za přijatelný peníz jsou koně nahoru a okamžitě na chodu motoru poznáš, že jsi mu udělal dobře:-). Nechci dělat reklamu, to je prostě jediný správný postup B). Žere to pak zrhuba stejně. Já mám dlohodobý průměr do 4,5. Jezdím denně 100km po okreskách, kde se to sice nedá moc řezat, ale na spotřebu nejedu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...