Přejít na obsah

Brzdy


teedy

Doporučené příspěvky

Zajímavé je, že u OI i Rapida jsem musel ložisko zničit a byl jsem rád, že jsem vnitřní kroužek ložiska vůbec dostal majzlíkem ven. Přitom to vypadá na úplně stejnou konstrukci, i když čep i náboj kola mají jiná čísla. Asi je tam použita jiná tolerance na hřídeli. Holt těžší auta s větším rozchodem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co si budeme povídat – většina těch plechových dílů se stejně mění nejdříve po 150 tisících kilometrech. A upřímně, pokud bych už ložisko sundával, i kdyby šlo dolů jen rukou, vždycky bych ho vyměnil. Není to tak drahá položka a můj čas je mi cennější. Raději vše udělat pořádně nové a mít na dalších 150 tisíc kilometrů klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...