shrek_85 Vloženo 27. Dubna Sdílet Vloženo 27. Dubna Ložisko se musí lisovat na předním kole, protože tam se dvanáctihranná matice točí zároveň s kolem. Na zadních kolech se ty matice za jízdy netočí. Akorát pozor - na ty matice je potřeba jiný ořech vpředu a vzadu (36 a 30). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 27. Dubna Sdílet Vloženo 27. Dubna Zajímavé je, že u OI i Rapida jsem musel ložisko zničit a byl jsem rád, že jsem vnitřní kroužek ložiska vůbec dostal majzlíkem ven. Přitom to vypadá na úplně stejnou konstrukci, i když čep i náboj kola mají jiná čísla. Asi je tam použita jiná tolerance na hřídeli. Holt těžší auta s větším rozchodem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LosDavos Vloženo 27. Dubna Sdílet Vloženo 27. Dubna Co si budeme povídat – většina těch plechových dílů se stejně mění nejdříve po 150 tisících kilometrech. A upřímně, pokud bych už ložisko sundával, i kdyby šlo dolů jen rukou, vždycky bych ho vyměnil. Není to tak drahá položka a můj čas je mi cennější. Raději vše udělat pořádně nové a mít na dalších 150 tisíc kilometrů klid. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Icino Vloženo Čtvrtek v 17:22 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 17:22 (editace) Tak som dnes vymenil zadné platničky aj s diskami (Zimmermann). Editováno: Čtvrtek v 17:24, autor: Icino 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.