Přejít na obsah

Zatuhávání posilovače řízení


Yah_rees

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zdravim, mam rovnaky problem na rapide, kde je elektricky stlpik riadenia s premenlivym ucinkom. Nerobi to stale ale strasne to otravuje. Na dialnici za dazda je to nebezpecne pretoze sa vam riadenie na okamih akoby odmlci -zasekne, a kym si to uvedomia vase ruky a pouzijete vecsiu silu vozidlo v tiahlej zakrute pri vysokej rychlosti zabalancuje. Reklamacia pri 15tis neuspesna-zavada sa neprejavila. Napisem ako pochodim s opakovanou reklamaciou pri 30tis. garancke, momentalne m 21tis km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Takze znova reklamovane zadrhanie riadenia na rapide 2016 s elektrickym riadenim pri 25tis km, po naliehani sme sa boli vozit s garancnym technikom na mojom aute aj na predvadzacke kde islo riadenie uplne plynulo. Nakoniec uznali zavadu a menili elektricky stlpik riadenia, kde bola potrebna aj demontaz pristrojovky. Teraz je vsetko OK. Myslim si ze ak nemate Line assistent tak kazde odmlcanie ci zadrhnutie riadenie je zavada!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...

Zkusim trosku ozivit toto tema - nejake novinky ohledne reseni? Mam RS vyrobenou koncem ledna 2017 (takze vlastne jedna z poslednich pred FL) a ted (najeto  25 tisic) mi rizeni zacalo delat to same..zatuhavani pri delsi prime jizde. Velice neprijemne. Zatim jsem se nedostal do servisu, ale chtel bych vedet jak se k tomu servis stavi v soucasnosti. (jestli je to znama zavada, anebo porad se snazi cloveka odradit, ze je vlastne vse v poradku) A pokud teda meni prevodku servorizeni, tak jestli se to dela bez demontaze pristrojovky anebo musi ven i ta (nekdo tady zminoval ze kvuli tomu musela ven cela pristrojvka...a to bych teda nerad.. podle zkusenosti / co servis rozebere, to uz bez vrzani neslozi...) :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
V 17. 1. 2017 na 18:57, Richard1983 napsal:

Zdravim, mam rovnaky problem na rapide, kde je elektricky stlpik riadenia s premenlivym ucinkom. Nerobi to stale ale strasne to otravuje. Na dialnici za dazda je to nebezpecne pretoze sa vam riadenie na okamih akoby odmlci -zasekne, a kym si to uvedomia vase ruky a pouzijete vecsiu silu vozidlo v tiahlej zakrute pri vysokej rychlosti zabalancuje. Reklamacia pri 15tis neuspesna-zavada sa neprejavila. Napisem ako pochodim s opakovanou reklamaciou pri 30tis. garancke, momentalne m 21tis km.

Ahoj přesně co píše Richard 1938 mám na Rapidě 2016, najeto 21000. Dělá to nad sto km po delší rovné jízdě. Celou cestu ze Zlína do Brna jsem z toho šílel. Druhý den na cestě zpět se auto už chovalo normálně. V servisu závada samozřejmě nezjištěna.

 

Mimo to mi ještě po delším stání něco při rozjezdu přenáší vůle do volantu, nebo sloupku. Nejzřetelnější je to při natočeném rejdu. Po delší jízdě se to neprojevuje. Už se to řešilo v jiném vláknu. Nemyslím si, že to spolu souvisí, ale to taky nezjistili. Při přebírání vozu jsem to zase cítil, tak jsem technika pozval za volant a uznal, že tam něco malého je, takže druhý termín opravy je objednaný.

 

Je zvláštní, že o těchto problémech se ví, ale všichni dělají mrtvého brouka a nejvíc mě pobavilo, když se mi technik při objednávání servisu přes telefon snažil namluvit, že to dělají destičky, které jsou plovoucí a musí mít nějakou vůli. :rolleyes: 

Editováno: , autor: Sněhurka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 8 měsíců později...
On 4/14/2016 at 1:30 PM, skope said:

Stejná zkušenost s Oct 110kW diesel od začátku, bez ohledu na teplotu nebo obuté pneumatiky. Speciálně při jízdě po dálnici na Bratislavu. Dlouhý rovný úsek, jedu dlouho bez zatáčení. Pak potřebuji drobnou korekci volantem, nejde s ním pohnout, přidávám sílu, stále nic, přidávám sílu, volant se pohne, posilovač se probudí, přidá se a místo mírné korekce hnu s volatem výrazně více, než jsem chtěl. Obávám se, že po nějaké době nezatáčení se čerpadlo posilovače kvůli spotřebě a emisím prostě vypne a pak naskočí zpátky takhle prudce. Je to dost nepříjemné.

 

 Mám úplně stejný problém s řízením. 

I jsem to schválně dneska přehodil na letní kola 225/40/R18 a nic. Dělá to a začalo to dělat pouze na zimních kolech 205/55/R16. 

Auto vyrobeno 6/2018  1.4.TSI 110kw manuál. 

Evidentně problém objevující a přetrvávající minimálně dva roky. 

Žasnu.... Kdyby to byla nějaká třeba jen estetická vada, ale řízení? Tak to mi hlava opravdu nebere. 

Každopádně až bude čas zajedu do servisu a jsem zvedavej co se bude dít ?

Jen doufám že nedostanu odpověď jako "vlastnost", "čekáme na aktualizaci" 

A ještě si říkám kolik lidí má stejnou vadu ale neví o ní třeba kvůli větším a širším rozměrů pneumatik atd.... 

 

Editováno: , autor: Joker 85
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak už jsem psal v tomto tématu výše , takto se projevující zatuhávání posilovače jsem reklamoval, a řízení mi bylo vyměněno v rámci záruky, při 25.733 ujetých km. Od té doby je v pořádku, na zimních Goodyear UltraGrip Performance GEN-1 XL FP 205/50 R17  i letních Dunlop SPORT MAXX RT 225/45 R17, stav 59.900 km.

Určitě by ti jej měli vyměnit také; odbýt nějakou výmluvou bych se nenechal :- )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odbýt se určitě nenechám ten problém je víc než evidentní ale spojím to rovnou i s olejem a prohlídkou ve 30tis. 

A podle přístupu a rychlosti k uspokojivému vyřešení mého problému se rozhodnu jestli ještě vůbec někdy škodu. 

 

Dám vědět jak to dopadlo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky varianta. Auto pojede do servisu k prodejci auta takže to bude moje první zkušenost s daným servisem. 

Kontakty tam trošku mám ale jak koliv využívat při řešení mého problému nebudu, ale aspoň se dozvím zákulisí řešení a postoje daného týmu. kol100

Servis měnit nebudu - oni prodávají oni se postarají :rtfm:kol1:kol-143:

A dík za podporu :palec2:

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po precitani tohto vlakna s tuhnutim sa tesim ze nie som blazon a problem moze byt naozaj realny pretoze aj ja som si na rapidke vsimol toto tuhnutie po nahodeni zimnych pneu. V servise sa technik s autom previezol a servo sa mu zdalo v poriadku. Po naslednych jazdach uz na isto viem ze nie je ok a tuhne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 11 měsíců později...
  • o 3 roky později...

Mám úplně stejný problém na Rapidu 2017 před FL (1.2 TSi 66kW). Najeto 82tis km, dělá to poslední 2tis km, jak kdy. Má to už nějaké řešení, pokud možno za rozumný peníz? Jsem už rok po záruce 🙄 

 

Nejvíce je to znát na dálnici a rychlosti nad 100kmh. Když je volant ve středové poloze pár sekund jízdy, pak nějaká jemné změna jde ztuha. Naopak v zatáčkách tohle nepozoruji.

Editováno: , autor: Duran
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...