Přejít na obsah

Topení


FUMIHA

Doporučené příspěvky

Rapid prestal kúriť.

V nedeľu som sa vybral do obchodu cca 10 km a motor normálne po zohriatí začal kúriť. Odstavil som auto, nakúpil a odchádzam cca po 15 min. a z kúrenia studený vzduch. Zastavil som vypol motor a opäť naštartoval a stále nekúril. Pri dome som skúsil zaradiť spiatočku (predpokladal som že sa neotvorili klapky) trochu som zacúval a klapky sa pohli. Od tej chvíle auto začalo kúriť. Stalo sa mi to v Senci a cesta do Martina v pohode. Kúrilo bez problémov. Dnes návšteva AS a zistili chybu v motorčekoch,čo ovládajú klapky. Prehrali mi SW a že by to malo byť OK. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

No preto že ovladanie kúrenia uz nie je cez ventil kurenia, ako to je na staršich autách,ale teraz je vzduch usmernený klapkamy,či ma isť cez radiator kúrenia alebo priamo do kabíny. Rapid ma taku funkciu,že keď zaradiš spiatočku a nasledne začneš cúvať,tak klapky uzavru prívod vzduchu do kabíny aby ti nenasávalo dym z výfuku do kabíny. Je to aj počuť, že ventilator ma iný zvuk.Tebe a aj mne ostali klapky v polohe "nekurit" a prave tou spiatočkou som ich pohol.Choď s tým do servisu,prehraju ti SW a bude pravdepodobme po probleme. Mene to funguje zatiaľ bezproblemov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zdravím, mám jeden dotaz ohledně topení.

Mám Rapid Spaceback 1,2 TSI 63kw, manualní klima. Rok výroby 09/2014. Při letošní větší zimě pozoruji, když mám nastaveno topení na max. , proud vzduchu nastaven na čelní sklo a ventilátor nastavený na rychlost 3 nebo 4, tak dochází za jízdy při poklesu otáček motoru cca pod 1500ot/min k jemnému probliknutí světel a zacvakání v palubovce, jako by se odpojoval/připojoval el. spotřebič. To samé se děje při přenastavení voliče proudu vzduchu do jiné poloha než na čelní sklo, nebo při ubrání intenzity topení, (otočení do leva).

Má Rapid něco jako přídavný topný element? Pokud vím, nic takového jsem do výbavy nespecifikoval. Díky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PTC: Vysvětlete prosím po lopatě co to má dělat / k čemu to slouží?

V návodu k obsluze ani slovo a když jsem to teď po přečtení fóra v autě zkoušel, tak teplota na max., větrák chvíli na 3, pak chvíli na 4 (max), nic nespínalo, necvakalo, světla nepohasla, volnoběh se nehnul a ruka co jsem měl u výdechu z větráku mi málem umrzla..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 49 minutami, Martin.75 napsal:

to jsem tak nejak cekal, ale v realu to nemá zadny mnou pozorovatelny efekt, auto netopi dokud se neohreje motor, v tomhle mrazu par kilometru..

v tomhle mrazu, mě fouká vlažný vzduch už po kilometru - ale mám manuální klimu. Všeobecně mám zkušenost, že topení u aut s automatickou klim. není tak rychlé... nevím proč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...