Pawouk Vloženo 29. Únor 2016 Sdílet Vloženo 29. Únor 2016 OK, však jsem mu také napsal, že buď neměl psát nic, anebo to (že nemůže prozradit víc) napsat rovnou do prvního příspěvku. Já také občas nemohu napsat vše, co mi mé zdroje dají k dispozici. A tímto bych to uzavřel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martt Vloženo 1. Březen 2016 Sdílet Vloženo 1. Březen 2016 Nedělal bych z toho vědu...1.4 je zde dost dlouho a vychytalo se co se dalo a 1.5 udělali z úsporných důvodů takže ji asi dost oproti 1.4 odrbali na kvalitě...a beztak na tý 1.5 nějakej koumák ve vývoji udělal pár zlepšováků a tím to sprasili...a myslím, že se moc nepletu ...klidně by jsme si tady mohly popsat X a X zlepšováků u motorů ŠA který se opravdu povedli... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majklisko Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 Dle informací na konkurenčním foru bude 1,0 od MR2017. O 1,5 se zatím nemluví. Zdarec,otec si chce příští rok někdy na jaře koupit novou OIII a chtěl by motor 1,2 Tsi 81 kW. Myslíte si že se bude tento motor příští rok ještě montovat do octavií nebo tam už bude jen ten litrovej,popř. ta jedna-pětka? Anebo tyto změny přijdou až s faceliftem někdy během příštího roku? Dík za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dex Drexler Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 OK, zopakuji znova co jsem se dočetl. 1,2TSi by měla skončit v 21. tydnu roku 2016. Od 22.tydne 2016 by měla místo ní naběhnout 1,0TSi. O 1,5 není nikde zatím žádná zmínka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 Rozhovor s Kabaňem: http://www.autorevue.cz/tlacitka-ze-skodovek-nezmizi-a-na-octavii-se-tesim-rika-jozef-kaban Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 Octavia Scout : FB Škoda Auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 8. Březen 2016 Sdílet Vloženo 8. Březen 2016 To bude teda radosti, litrový tříhrnek v OIII (Wartburg ), to bude teda letadlo http://auto.idnes.cz/trivalec-delena-svetla-skoda-octavia-dvv-/automoto.aspx?c=A160228_225509_automoto_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 8. Březen 2016 Sdílet Vloženo 8. Březen 2016 Aještě odkaz tady: http://www.novinky.cz/auto/396987-potvrzeno-octavia-od-cervna-dostane-poprve-trivalcovy-motor.html a zajímavá je diskuze pod ním. Prostě Koncern zahubí svojí produkci protože již ani nemá slušný motor s dobrou výdrží. Tříválec je šílenost, pochopitelná snad jen na rovině kolem Berlína, ale u nás kde jsou kopce tak je to přímo fantasmagorie. Další Octavia IV bude asi v základu s dvouválcem jak Tatra 11 :kol-48: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 8. Březen 2016 Sdílet Vloženo 8. Březen 2016 Kia taky montuje do Ceedu tříválec s turbem. https://www.nhcar.cz/chci-auto/kia/katalog-vozu/vozy-ihned-k-dodani/216362-kia-novy-cee-d-1-0/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 8. Březen 2016 Sdílet Vloženo 8. Březen 2016 To je taky pěkná smrt, i krouťák má Kia nižší. Když zavzpomínám jaký byl kdysi výběr když jsem kupoval O1 1,8 T tak to byl svět ještě v pořádku. Nic novýho od Koncernu mě dnes neláká, kvalita šla zu Grund ( asi ale všude) a je zázrak když přežije auto záruku bez oprav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 9. Březen 2016 Sdílet Vloženo 9. Březen 2016 (editace) Tohle mi je celkem fuk. Pro mě za mě ať tam je klidně pullitrovej jednoválec. Pro mě je důležitej adekvátní výkon, spolehlivost, tichost, spotreba a výdrž motoru. Obsah a počet válců mi je sumak. Prostě to je vývoj. Bejvaly šesti, osmiválcový motory, obsah šest litrů a mělo to padesát koní... Editováno: 9. Březen 2016, autor: Martin Bednář 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 9. Březen 2016 Sdílet Vloženo 9. Březen 2016 Jenže toto zmenšování obsahů a vyšší výkon způsobí kratší životnost a auto bude po záruce jen finanční vývěva. Každý technik ví že nejlepší je šestiválec na chod motoru a ostatní je jen kompromis a u tříválce je to již čirá zoufalost. Ano kdysi byly šestiválce a osmiválce běžný, ale dosud se jim nic nevyrovnalo v životnosti a dnešní výrobky jsou jen spotřebka s přesně danou životností a to dříve neplatilo. Proto již ani náhodou nekoupím nic z Škodovácké produkce ( stačí stesky na tomto foru na kvalitu nových aut) Jsem zvyklej na velký obsahy a s využíváním otáček max do 2500 a na krouťák od skoro volnoběhu. U takovýchto motorů je i skvělá životnost a i spotřeba. Ta tříválcová OIII bude asi jako atrapa pro Brusel, aby se vykoupila CO2 bilance pro AUDI a VW s velkýma obsahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 10. Březen 2016 Sdílet Vloženo 10. Březen 2016 (editace) Budeš překvapen nad stesky majitelu premiovych znacek na jejich forech. Bohuzel doba je takova. Uz i auto se stava spotrebkou. A bude hur. Jinak na YouTube jsou recenze na tento motor 1.0 tsi a nijak spatne. Editováno: 10. Březen 2016, autor: Martin Bednář 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 10. Březen 2016 Sdílet Vloženo 10. Březen 2016 Ano to vím, vše se sype a to díky obrovské složitosti techniky a velkému šetření ve výrobě. Na recenze nové techniky moc nedám, mě zajímá kondice po 100, 150 a 200 Tkm a kolik bylo potřeba servisních úkonů. U té 1,0 Tsi koluje názor že se již nebudou měnit rozvody po určitém počtu Km,ale rovnou celý motor. Bude totiž v jiném zátěžovém režimu u relativně těžké OIII. Takový motor jak do zahradního traktůrku patří tak do max do Fabie. Bohužel Koncern šetří a proto vznikají tříválce, ale tento trend je i u jiných výrobců. Prostě dobá auta se již vyráběla, dnes je doba spotřební a po záruce k vyhození. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 14. Březen 2016 Sdílet Vloženo 14. Březen 2016 http://auto.idnes.cz/skoda-pakety-y-pack-0av-/automoto.aspx?c=A160314_154231_automoto_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Březen 2016 Sdílet Vloženo 15. Březen 2016 Modifikace paketu z prislusenstvi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 Chtěl jsem dat odkaz na seznam změn MR2017, ale prý to správce nedovoluje. Tak si to na Octavia Clubu musí najít každý sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jara-i Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 (editace) Mám objednaný 1.2 TSI Style od února. Jestli podle toho, co jsem se tu dočetl v 21. Kt končí a mám předběžně termín dodání v kt 23, tak možná budu jedna z posledních Fábek, který sjednou z linky s tímhle motorem... Jen doufám, že mi tam neprdnou 1.0....? Edit: Pardon... Hodilo mě to sem přes vyhledávání... Nevšiml jsem si, že je to vlákno OIII. Příště budu líp koukat :-/ Editováno: 7. Duben 2016, autor: Jara-i Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 Octavia MP17 v CN - prvni setkani noveho druhu Naraznik odpovida evropsky RS verzi, jen mrizky netvori plastev, ale elegantnejsi (nikoliv sportovni) rovne linie vcetne chromove linky. Pridat xenony a alespon 17" kola (na fotu jsou 16" obdobneho designu jako mam ja, tedy 17" Hawk), byla by to fešanda. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 Vypadá to věru pěkně, ten nárazník. A pěkný detail štítku na levém blatníku. Chrom lišty, předpokládám že má i ty na zadním nárazníku, a ten štítek - to je klasika Čína. Jen ty kola to trochu degradují. Ale obecně Čína jezdí na menších kolech s větším profilovým číslem, holt kvůli stavu jejich silnic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 13. Duben 2016 Sdílet Vloženo 13. Duben 2016 (editace) Změny od 22KT: 1.6TDI 4X4 81W 6stup. mech. pro SCOUT pro NĚKTERÉ trhy (pro některé zvlášt natvrdlé novináře ještě jednou pro NĚKTERÉ trhy) volitelně DSG pro 1.4TSI/81kW CNG 1.2TSI/81kW nahrazeno 1.0TSI/85kW včetně varianty DSG odpadnutí světýlek z předních dveří pro nektere vybavy, zůstávají odrazky ovládání Media Command volitelně nově i pro Amundsen tmavší obložení kufru deštník po sedadlem řidiče (pozdější náběh) sjednocení vnitřního stmívatelného zrcátka na nový typ (stejně jako dříve Yeti) adaptivní podvozek pro motorizace od 110kW výš (mimo Scout, paket pro špatné cesty) indukční dobíjení telefonu ve "phoneboxu" parkovací kamera s ostřikovačem, pro liftback povinně se stěračem sjednocení vkládaných koberců na jednu černou verzi pro Active modifikace nekožených řadicích pák Související změny cen, motorizací a výbav budou ... už brzy. Editováno: 16. Duben 2016, autor: bojler 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 Ceníky: octavia-cenik.pdf octavia-akcni-cenik.pdf octavia-derivaty-cenik.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 http://www.novinky.cz/auto/400770-benzinovy-trivalec-adaptivni-tlumice-novinky-pro-octavii.htmlTříválec je proti 1.2 TSI o 41 tisíc korun dražší, přijde v nejlacinější výbavě Active na 395 900 korun. To je lumpárna, seberou jeden válec a zdraží to. Ještě že jsem pryč od Koncernu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 1.0TSI 85kW 6MP je o 5.000,- dražší než 1.2TSI 81kW 6MP Novináři zase čeří vodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 1,2 TSI/63 kW 354 900 Kč1,0 TSI/85 kw 395 900 Kč 41 000 Kč Rozdíl u výbavy Active. Tedy zdražení u tříhrnku dle dnešního ceníku, viz výše v PDF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.