Únor 29, 20169 r OK, však jsem mu také napsal, že buď neměl psát nic, anebo to (že nemůže prozradit víc) napsat rovnou do prvního příspěvku. Já také občas nemohu napsat vše, co mi mé zdroje dají k dispozici. A tímto bych to uzavřel.
Březen 1, 20169 r Nedělal bych z toho vědu...1.4 je zde dost dlouho a vychytalo se co se dalo a 1.5 udělali z úsporných důvodů takže ji asi dost oproti 1.4 odrbali na kvalitě...a beztak na tý 1.5 nějakej koumák ve vývoji udělal pár zlepšováků a tím to sprasili...a myslím, že se moc nepletu ...klidně by jsme si tady mohly popsat X a X zlepšováků u motorů ŠA který se opravdu povedli...
Březen 2, 20169 r Dle informací na konkurenčním foru bude 1,0 od MR2017. O 1,5 se zatím nemluví. Zdarec,otec si chce příští rok někdy na jaře koupit novou OIII a chtěl by motor 1,2 Tsi 81 kW. Myslíte si že se bude tento motor příští rok ještě montovat do octavií nebo tam už bude jen ten litrovej,popř. ta jedna-pětka? Anebo tyto změny přijdou až s faceliftem někdy během příštího roku? Dík za odpovědi
Březen 2, 20169 r OK, zopakuji znova co jsem se dočetl. 1,2TSi by měla skončit v 21. tydnu roku 2016. Od 22.tydne 2016 by měla místo ní naběhnout 1,0TSi. O 1,5 není nikde zatím žádná zmínka.
Březen 3, 20169 r Rozhovor s Kabaňem: http://www.autorevue.cz/tlacitka-ze-skodovek-nezmizi-a-na-octavii-se-tesim-rika-jozef-kaban
Březen 8, 20169 r To bude teda radosti, litrový tříhrnek v OIII (Wartburg ), to bude teda letadlo http://auto.idnes.cz/trivalec-delena-svetla-skoda-octavia-dvv-/automoto.aspx?c=A160228_225509_automoto_fdv
Březen 8, 20169 r Aještě odkaz tady: http://www.novinky.cz/auto/396987-potvrzeno-octavia-od-cervna-dostane-poprve-trivalcovy-motor.html a zajímavá je diskuze pod ním. Prostě Koncern zahubí svojí produkci protože již ani nemá slušný motor s dobrou výdrží. Tříválec je šílenost, pochopitelná snad jen na rovině kolem Berlína, ale u nás kde jsou kopce tak je to přímo fantasmagorie. Další Octavia IV bude asi v základu s dvouválcem jak Tatra 11 :kol-48:
Březen 8, 20169 r Kia taky montuje do Ceedu tříválec s turbem. https://www.nhcar.cz/chci-auto/kia/katalog-vozu/vozy-ihned-k-dodani/216362-kia-novy-cee-d-1-0/
Březen 8, 20169 r To je taky pěkná smrt, i krouťák má Kia nižší. Když zavzpomínám jaký byl kdysi výběr když jsem kupoval O1 1,8 T tak to byl svět ještě v pořádku. Nic novýho od Koncernu mě dnes neláká, kvalita šla zu Grund ( asi ale všude) a je zázrak když přežije auto záruku bez oprav.
Březen 9, 20169 r Tohle mi je celkem fuk. Pro mě za mě ať tam je klidně pullitrovej jednoválec. Pro mě je důležitej adekvátní výkon, spolehlivost, tichost, spotreba a výdrž motoru. Obsah a počet válců mi je sumak. Prostě to je vývoj. Bejvaly šesti, osmiválcový motory, obsah šest litrů a mělo to padesát koní... Upraveno Březen 9, 20169 r od Martin Bednář
Březen 9, 20169 r Jenže toto zmenšování obsahů a vyšší výkon způsobí kratší životnost a auto bude po záruce jen finanční vývěva. Každý technik ví že nejlepší je šestiválec na chod motoru a ostatní je jen kompromis a u tříválce je to již čirá zoufalost. Ano kdysi byly šestiválce a osmiválce běžný, ale dosud se jim nic nevyrovnalo v životnosti a dnešní výrobky jsou jen spotřebka s přesně danou životností a to dříve neplatilo. Proto již ani náhodou nekoupím nic z Škodovácké produkce ( stačí stesky na tomto foru na kvalitu nových aut) Jsem zvyklej na velký obsahy a s využíváním otáček max do 2500 a na krouťák od skoro volnoběhu. U takovýchto motorů je i skvělá životnost a i spotřeba. Ta tříválcová OIII bude asi jako atrapa pro Brusel, aby se vykoupila CO2 bilance pro AUDI a VW s velkýma obsahy.
Březen 10, 20169 r Budeš překvapen nad stesky majitelu premiovych znacek na jejich forech. Bohuzel doba je takova. Uz i auto se stava spotrebkou. A bude hur. Jinak na YouTube jsou recenze na tento motor 1.0 tsi a nijak spatne. Upraveno Březen 10, 20169 r od Martin Bednář
Březen 10, 20169 r Ano to vím, vše se sype a to díky obrovské složitosti techniky a velkému šetření ve výrobě. Na recenze nové techniky moc nedám, mě zajímá kondice po 100, 150 a 200 Tkm a kolik bylo potřeba servisních úkonů. U té 1,0 Tsi koluje názor že se již nebudou měnit rozvody po určitém počtu Km,ale rovnou celý motor. Bude totiž v jiném zátěžovém režimu u relativně těžké OIII. Takový motor jak do zahradního traktůrku patří tak do max do Fabie. Bohužel Koncern šetří a proto vznikají tříválce, ale tento trend je i u jiných výrobců. Prostě dobá auta se již vyráběla, dnes je doba spotřební a po záruce k vyhození.
Březen 14, 20169 r http://auto.idnes.cz/skoda-pakety-y-pack-0av-/automoto.aspx?c=A160314_154231_automoto_fdv
Duben 7, 20169 r Chtěl jsem dat odkaz na seznam změn MR2017, ale prý to správce nedovoluje. Tak si to na Octavia Clubu musí najít každý sám.
Duben 7, 20169 r Mám objednaný 1.2 TSI Style od února. Jestli podle toho, co jsem se tu dočetl v 21. Kt končí a mám předběžně termín dodání v kt 23, tak možná budu jedna z posledních Fábek, který sjednou z linky s tímhle motorem... Jen doufám, že mi tam neprdnou 1.0....? Edit: Pardon... Hodilo mě to sem přes vyhledávání... Nevšiml jsem si, že je to vlákno OIII. Příště budu líp koukat :-/ Upraveno Duben 7, 20169 r od Jara-i
Duben 10, 20169 r Octavia MP17 v CN - prvni setkani noveho druhu Naraznik odpovida evropsky RS verzi, jen mrizky netvori plastev, ale elegantnejsi (nikoliv sportovni) rovne linie vcetne chromove linky. Pridat xenony a alespon 17" kola (na fotu jsou 16" obdobneho designu jako mam ja, tedy 17" Hawk), byla by to fešanda.
Duben 10, 20169 r Vypadá to věru pěkně, ten nárazník. A pěkný detail štítku na levém blatníku. Chrom lišty, předpokládám že má i ty na zadním nárazníku, a ten štítek - to je klasika Čína. Jen ty kola to trochu degradují. Ale obecně Čína jezdí na menších kolech s větším profilovým číslem, holt kvůli stavu jejich silnic.
Duben 13, 20169 r Změny od 22KT: 1.6TDI 4X4 81W 6stup. mech. pro SCOUT pro NĚKTERÉ trhy (pro některé zvlášt natvrdlé novináře ještě jednou pro NĚKTERÉ trhy) volitelně DSG pro 1.4TSI/81kW CNG 1.2TSI/81kW nahrazeno 1.0TSI/85kW včetně varianty DSG odpadnutí světýlek z předních dveří pro nektere vybavy, zůstávají odrazky ovládání Media Command volitelně nově i pro Amundsen tmavší obložení kufru deštník po sedadlem řidiče (pozdější náběh) sjednocení vnitřního stmívatelného zrcátka na nový typ (stejně jako dříve Yeti) adaptivní podvozek pro motorizace od 110kW výš (mimo Scout, paket pro špatné cesty) indukční dobíjení telefonu ve "phoneboxu" parkovací kamera s ostřikovačem, pro liftback povinně se stěračem sjednocení vkládaných koberců na jednu černou verzi pro Active modifikace nekožených řadicích pák Související změny cen, motorizací a výbav budou ... už brzy. Upraveno Duben 16, 20169 r od bojler
Duben 18, 20169 r http://www.novinky.cz/auto/400770-benzinovy-trivalec-adaptivni-tlumice-novinky-pro-octavii.htmlTříválec je proti 1.2 TSI o 41 tisíc korun dražší, přijde v nejlacinější výbavě Active na 395 900 korun. To je lumpárna, seberou jeden válec a zdraží to. Ještě že jsem pryč od Koncernu
Duben 18, 20169 r 1,2 TSI/63 kW 354 900 Kč1,0 TSI/85 kw 395 900 Kč 41 000 Kč Rozdíl u výbavy Active. Tedy zdražení u tříhrnku dle dnešního ceníku, viz výše v PDF.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.