Pawouk Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 Slušná demagogie, co bereš? Rozdíl je skutečně 5000 Kč. 1,2 TSI 81 kW 390 900 Kč vs 1,0 TSI 85 kW 395 900 Kč. Srovnávej srovnatelné. 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 (editace) Papírově to je jak píše pawouk, bohužel v realitě slabší 1.2 TSI s 5 kvaltem, měla skoro totožné parametry, jako silnější varianta 81kw. Stačí si po internetu pohledat grafy z měřících válců. každopádně s tím 3 válcem bych se chtěl svézt v oktavii, může to být dobré dobrodružství. Editováno: 18. Duben 2016, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 Pawoku kde máš v aktuálním ceníku tu 1,2 Tsi s 81 Kw http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=383549 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 Srovnávám předchozí motorizaci s podobným výkonem s jejím nástupcem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 Graf výkonu http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-2017-detailne-toto-jsou-vsechny-novinky-i-data-k-1-0-tsi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 > kokta7 Také bych se s ní rád svezl, doufám že ji budou mít u mého prodejce a já budu moct porovnat s mojí na trochu delší dobu. Dobrodružství..., bez komentáře. Výběr auta je určen primárně potřebami vlastníka. Nebudu si honit triko překoňovaným vozem, když vím, že jeho potenciál nikdy nevyužiji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 Pawouku, hlavně že ji mi napsal abych srovnával srovnatelné. Jenže zrovna jsi to nedodržel protožeTvůj příklad je nyní nepožitelný, již není 81Kw v aktuální nabídce. A možná i brzy tak skončí i ta 1,2 TSI/63 kW, teda dle dřívějších zpráv. Tedy novináři nelhali a není zde o demagogii ani vidu ani slechu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 Ale prdlajs, zdražení je přesně pět tisíc oproti předchozí podobně výkonné variantě - tak jak jsem psal výše. A tudíž o těch stejných pět tisíc se zvýšil rozdíl mezi nejslabším motorem současné nabídky (1.2 TSI 63 kW) a tou zpropadenou 1.0 TSI 85 kW ve výbavě Active. Tak tady nešiř paniku. Je to pořád pět tisíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Duben 2016 Sdílet Vloženo 18. Duben 2016 Řídím se tím co se dá ode dneška objednat a ta cena platí od 18.04. Zatím je to ještě slušný výběr, ale brzy bude jen nabídka 1,0-1,5- 2,0 l a tím se zmenší atraktivita. Je to cíl Koncernu. Pro dobrý auto je bude muset brzy hledat mimo hranice Eu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 (editace) . Editováno: 30. Květen 2018, autor: Habi001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 wolfspitz: Clovece, ty jsi fakt mimo. Jen to ucelove predstiras nebo to myslis vazne??? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 (editace) Když se podívám co nyní předvádí VW tak nevycházím z údivu. Emisní skandál - zatím se neprokázal u jiných, dále enormní počet svolávaček do servisů v poslední době a i problematická kvalita u poslední výroby. Stačí si jen pročíst zdejší forum. Dále nadhodnocená cena jejich produktů a zejména je to vidět u toho tříválce. Proto jsem rád že existují jiní výrobci a nemají tolik excesů. Již dlouho fandím výrobkům mimo Eu a jsem nadmíru spokojenej. Dobře Pawouku, viz dole, ale dnešní zpráva z Ameriky kde VW dostal nůž na krk a do čtvrtka má zdělit jestli cinknutá auta konečně opraví nebo ne. Tam se schyluje k průseru a asi to dopadne tak, že auta od zákazníků vykoupí za plnou kupní cenu zpátky. Totiž ani odškodnění 1000 USD na zákazníka nestačilo. Proto mám takový náhled na Koncern a jeho kroky mě v něm utvrzují. Aktualizace. odškodnění 5000 USD - a Evropani ostrouhají : http://www.novinky.cz/ekonomika/401081-volkswagen-v-usa-dospel-k-dohode-o-reseni-emisni-afery.html Editováno: 20. Duben 2016, autor: wolfspitz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 wolfspitz - ušetři nás svých mouder a jdi si je pronášet zpátky do svého tématu. Sem to skutečně nepatří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 OIII MR2017 v Cine na Peking Autoshow. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 Musím říct, že se mi ten čínskej čumák hodně líbí. V nárazníku jsou jen LED DLR nebo jsou to i mlhovky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 klasika RS a jelikoz jsou cinany uchylny na chrom tak jiny mrizky a v nich chrom linka, a musim rici ze to fakt neni spatny,... decentni chrom linka, proc ne celkem vtipny ze u nich klasika a u nas drazsi RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 miklisek: v narazniku jsou jen klasicke mlhovky jako u evropskeho RS, LED DRL zustavaji v pripade bixenonu v hlavnich svetlometech, jinak zarovkova klasika a pokud se nemylim, defaultne deaktivovana, protoze v Cine neni denni sviceni povinne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 No jo vlastně.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Květen 2016 Sdílet Vloženo 1. Květen 2016 Mne se to taky libi. Osobne bych cekal podobny "hotfix" u Rapidu, OIII podle vseho vylozene zklamani neprinesla. Divim se ale mizivym prodejum Fabie, Polo ma obrovska cisla a Fabia ani ne desetinova. Jiny kraj, jiny mrav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Červen 2016 Sdílet Vloženo 12. Červen 2016 160609 SKODA_OCTAVIA_Modelovy_rok_2017_cz2.pdf TD_OCTAVIA_petrol_cz.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 3. Září 2016 Sdílet Vloženo 3. Září 2016 K 1.0 TSI 85 KW nejde objednat paket Style Plus a ani samotné vyhřívané čelní sklo.Předtím to šlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luban Vloženo 11. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2016 Proč nejde u 1.8 TSI nakonfigurovat tažné zařízení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 11. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2016 V 3. 9. 2016 at 10:31, Dix1 napsal: K 1.0 TSI 85 KW nejde objednat paket Style Plus a ani samotné vyhřívané čelní sklo.Předtím to šlo. Protože 1.0 by uměl buďto jet nebo točit alternátorem - na obojí už nemá sílu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.