Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Takze zatial kratke zhrnutie: olej som menil kazdych 10000, stara rozvodova retaz oproti novej vytahana o cca 1cm. Hudraulicky napinak neviem posudit v akom stave bol ale uz pravdepodobne nestacil retaz spanovat. Rozvod bol skoceny dolu o asi 2 zuby. Pricom bolo ohnutych vsetkych sest nasavacich ventilov.

Pred poruchou sa neobjavili ziadne zvuky zeby pri starte zarachotila retaz najazdene 140000.

Vloženo

ajaj, jak i ventily ... já to říkám pořád, dělají to už asi z blata, jinak si nedokážu vysvětlit můj ještě origo řetěz

To buď rád ,že nemáš problémy.To si můžeš gratulovat.I když u mého řetěz nebyl vůbec vytahanej pouze napínák to nezvládl s lištou.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo
před 11 hodinami, Sp4rc007 napsal:

Ahoj, mam dotaz, u tohoto motoru neni drazka na vacce uprostred, pri vyrobe aratace, musi byt vetsi pulka te hridele nahore nebo dole? diky za odpoved

Foto origo prípravku ktorý sa skrutkuje namiesto krytky

IMG_20160927_180952.jpg

IMG_20160927_180929.jpg

Vloženo (editace)

Díky moc, tohle mi pomůže. A ještě mám jeden dotaz, nevíte někdo, kde nebo kdo dokáže srovnat blok motoru? Mám namysli vložky a šály. Bohužel se mi potkal motor a udělalo to drobné boule, ale po jejich seškrábnutí tam nějak extra díra,nebo nějak moc velký vryp.  Díky

Editováno: , autor: Sp4rc007

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...