camillio Vloženo 2. Únor 2016 Vloženo 2. Únor 2016 Nazdar chlapi, po výměně LP dveří v servisu sedí ty potvory nějak jemně níže a když chci zabouchnout, musím za to vzít kapku víc než dříve. Kouknul jsem na to zvenčí a když lezou do zámku, tak se viditelně tak o 1 možná 2mm zvedají - pak ale okometricky sedí přesně, takže nejspíš panty (nebo co) je blbě. Dá se s tím dělat něco kloudného? Žena jim to tam vezla ukázat, ale jen o chlup poposunuli oko zámku. Víc níž už nemůže, to by seděly zase křivě po zavření :-/ Citovat
Effective Vloženo 2. Únor 2016 Vloženo 2. Únor 2016 Dveře jsou vždycky problém... neřešit a jezdit. Citovat
camillio Vloženo 2. Únor 2016 Autor Vloženo 2. Únor 2016 Však já jezdím. Jen mě mrzí, že předtím jsem je zabouchl i pohledem, těď s nimi musím fláknout. Po posunutí oka sice už ne tolik, ale musím. Citovat
miklisek Vloženo 2. Únor 2016 Vloženo 2. Únor 2016 (editace) Jak neřešit a jezdit?! Když dveře nesedí a při zavírání se šponují, pak je někde něco špatně a servis by to měl v záruce opravit! Jinak se bude namáhat zámek a odejde brzo do kytek. Navíc, jak se bude opotřebovávat ta západka v zámku, mohlo by to začít klepat, případně předpružení nebude už fungovat, dveře klesnou a budou odírat lak na prahu. V DP pro RAPIDa Karoserie montážní práce -opr. sk.57 - Dveře vpředu/vnitřní součásti dveří/centrální zamykání na straně 54 je poznámka: ♦ Dveře se musí při zavírání bez větší potřeby síly zcela uzamknout a nesmí mít žádnou vůli.♦ Seřízením uzavíracího třmenu se nesmí dveře tlačit nahoru nebo dolů. Můj názor je, že se vyprdli na seřízení pantů, protože se případě levých dveří musí dolů palubka, protože jeden šroub horního pantu je debilně umístěn zevnitř. Editováno: 2. Únor 2016, autor: miklisek Citovat
Woody Vloženo 2. Únor 2016 Vloženo 2. Únor 2016 Mě rovnali levé zadní dveře. Byly špatně usazené už z výroby. Ptal jsem se jak to rovnali, když lak na šroubcích je neporušený. Vedoucí servisu se jen pousmál a řekl " To radši ani nechtějte vědět ". Citovat
camillio Vloženo 2. Únor 2016 Autor Vloženo 2. Únor 2016 No, mě právě děsí, že to bude postup jako se tu někde na fóru píše - šroub (matka? Už se nepamatuju) do jednoho z pantů a propružit. Do té DP už jsem koukal, když jsem to zjistil, ale moc moudrý jsem z toho nebyl :-/ Citovat
vlakras Vloženo 2. Únor 2016 Vloženo 2. Únor 2016 No co ja videl v nejakem dokumentu v TV, rovna se to hrubou silou. Proste se za ty dvere chytne a "ohne" jak je potreba. Nebo do toho mlatili necim podobnym jako je gumova palice. Tusim ze to byl dokument z vyrobni linky Fordu. Uz je to nejaky ten rok zpatky... Citovat
ČudlR Vloženo 2. Únor 2016 Vloženo 2. Únor 2016 Vzdyt pri vymene dveri nemusej hejbat s pantem co je aute. Tam se vyndava jen kolik a tim padem se nerozhodi nastaveni pantu ne ? Citovat
Effective Vloženo 2. Únor 2016 Vloženo 2. Únor 2016 No co ja videl v nejakem dokumentu v TV, rovna se to hrubou silou. Proste se za ty dvere chytne a "ohne" jak je potreba. Nebo do toho mlatili necim podobnym jako je gumova palice. Tusim ze to byl dokument z vyrobni linky Fordu. Uz je to nejaky ten rok zpatky... Přesně tak, nic jiného neexistuje. Obecně je dobré se výměně dveří ze zmíněných důvodů vyhnout. Některá auta to mají třeba udělaná, tak že se po bouračce dají vyměnit jenom plechy dveří a samotné dveře zůstávají na autě. A ty plechy jsou normálně přišroubované :-) http://dieselpower.cz/forum/userpix/2670_20140202_095515_1.jpg Citovat
basso Vloženo 2. Únor 2016 Vloženo 2. Únor 2016 Je to tak, jak se tady píše. S polovinou pantu, co je na sloupku se nehýbe, protože by se musel vyndat přístroják. Dá se hýbat i s půlkou, co je přišroubená ke dveřím, ale nevím, jestli to vyřeší tvůj problém. Takže zbývá ta poslední možnost-rasovina. Dva mechoši chytnou dveře za spodek a zaberou. Zní to hrozně, hrozně to vypadá, ale bát se toho nemusíš. Dělá se to běžně a dveřím ani autu se nic nestane. Aby se na straně zámku zvedli třeba o 1-2mm, tak u těch pantů je ten pohyb minimální. Citovat
miklisek Vloženo 2. Únor 2016 Vloženo 2. Únor 2016 Zajímavý, že právě před tím DP důrazně varuje. Ale mechanici na nějakou DP evidentně zvysoka házejí exkrementy. Já taky viděl rovnat dveře na videu. Ale to auto na něm bylo z Duroplastu..... Citovat
Effective Vloženo 3. Únor 2016 Vloženo 3. Únor 2016 (editace) No jo DP... Tak si to zkuste pánové tady celou směnu na nohou. Ať si to tady jednou pan majitel zkusí. Když postupuješ podle DP tak to dopadne jako to dopadlo teď = nejde to srovnat tak jak to bylo předtím. Můžeš zkusit hrubou sílu ale výsledek je taky nejistý. Jde o to že ty dveře jsou vyrobené s trochu jinou tolerancí a už to nesedí tak jako předtím. Editováno: 3. Únor 2016, autor: Effective Citovat
miklisek Vloženo 3. Únor 2016 Vloženo 3. Únor 2016 Já myslím, že i tady na fóru jsou lidé, kteří nejsou kancelářské krysy..... A kdyby ses líp učil, nemusíš stát celý den na nohou a mít po letech křečáky. Zas ale budeš celý den sedět a po letech budeš mít hemeroidy . To mám tak rád, když někdo postupuje ne podle návodu, ale podle vlastního rozumu. Chápu, že někdy může být návod napsaný špatně a lecos jde udělat jednodušeji, ale v určitých věcech myslím, že postupy v DP mají z hlediska konstrukce stroje opodstatnění. Prostě se jim do rozebírání palubky nechtělo, to je můj názor. A ano, jiný svařenec dveří nemusí 100% do karoserie pasovat, na lince před lakem se to seřizuje asi líp, a když to nejde seřídit, prostě dveře vyhodí a nahradí je jiným svařencem. Citovat
Rypicong Vloženo 5. Únor 2016 Vloženo 5. Únor 2016 násilné ohýbání a bouchání gumovou palicí je normální i při výrobě... Citovat
Chochin Vloženo 29. Březen 2016 Vloženo 29. Březen 2016 Nazdar chlapi, po výměně LP dveří v servisu sedí ty potvory nějak jemně níže a když chci zabouchnout, musím za to vzít kapku víc než dříve. Kouknul jsem na to zvenčí a když lezou do zámku, tak se viditelně tak o 1 možná 2mm zvedají - pak ale okometricky sedí přesně, takže nejspíš panty (nebo co) je blbě. Dá se s tím dělat něco kloudného? Žena jim to tam vezla ukázat, ale jen o chlup poposunuli oko zámku. Víc níž už nemůže, to by seděly zase křivě po zavření :-/ Mě přední dveře dělají to samé. Myslíš, ze múzou za jízdy vrtat? Mám problém,ze mi něco vlevo vpředu povrzava,ale jen při pomalé rychlosti,věří větších nebo velkých nerovnostech je ticho,takže to stabilizátor není. Navíc jsem před týdnem nechal měnit uloženi. Citovat
camillio Vloženo 30. Březen 2016 Autor Vloženo 30. Březen 2016 Pokud sedí pevně opřeny o rám a v zámku, tak by snad vrzat neměly. Já mám prozměnu takový pištivý zvuk, jak utíká vzduch okolo těsnění, naštěstí ale ne moc hlasitý. Citovat
Woody Vloženo 30. Březen 2016 Vloženo 30. Březen 2016 Ten pištivý zvuk jsem měl taky, byla přilepena klapka na odvod vzduchu z kabiny co je v pravem zadnim podběhu. Je ti na to i téma. Vyřešeno na záruku. Citovat
Chochin Vloženo 30. Březen 2016 Vloženo 30. Březen 2016 Objednal jsem se na sobotu do servisu, aby se na to podivali a rovnou to namazali tou jejich zazracnou vodickou. Tak uvidime... Citovat
Effective Vloženo 31. Březen 2016 Vloženo 31. Březen 2016 Já mám namazáno a spokojenost. Uvidíme za jak dlouho to vyprchá :-) Citovat
Yosef Vloženo 30. Červen 2016 Vloženo 30. Červen 2016 (editace) Při otevírání a zavírání LP dveří mi tam praská jak u Š120. Pravděpodobná příčina je uvolněný šroub u vymezovače (nevím jak se tomu přesně říká). Můžu šroub A s klidem dotáhnout aby ta podložka B pod ním nelítala ze strany na stranu a je jedno v jaké poloze? Či to mám nějak vyměřit? Za 14 dní jdu na servis, tak by to tam pak doštelovali. U rapa teda řeším věci, které jsem u předchozích vozů neřešil Dík. Editováno: 30. Červen 2016, autor: Yosef Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.