Přejít na obsah

Padá teplota


Jenyk

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím.

Zdá se, že mám podobný problém s lítáním měřáku teploty motoru. Hledal jsem pomoc v chytré knížce, ale zrovna popis měření mého motoru (1.8T 20V AGU) tam není. Problém je, že to čidlo teploty motoru nemohu vůbec najít. Na spodku olejové vany, kde bývá umístěno u ostatních motorů mám jen připravený výbrus, ale snímač je jinde. Může někdo poradit? :help:

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čidlo teploty motoru je umístěno na dně olejové vany?

Bavíme se o teplotě vody? Asi ano, když se mluví o měřáku v palubce.

Je fakt, že do teď jsem měl Š105 a Feldu, čili v podstatě furt stejný motor a teď mám 1.9 TDI, ale i tak se mi nezdá, že jinde se teplota chladící kapaliny měří na dně olejové vany.

Koukni tady , sedmý odkaz. Na 9. straně staženého pdf-ka je umístění čidla teploty chladící kapaliny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čidlo teploty motoru je umístěno na dně olejové vany?

Bavíme se o teplotě vody? Asi ano, když se mluví o měřáku v palubce.

Je fakt, že do teď jsem měl Š105 a Feldu, čili v podstatě furt stejný motor a teď mám 1.9 TDI, ale i tak se mi nezdá, že jinde se teplota chladící kapaliny měří na dně olejové vany.

Koukni tady , sedmý odkaz. Na 9. straně staženého pdf-ka je umístění čidla teploty chladící kapaliny.

Děkuji mnohokrát, budu se tomu věnovat a dám vědět. Mimochodem velmi příjemný odkaz na ty stránky pdf.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cidlo teploty je na leve (ridicove) strane. Hledej plastovou prirubu co do ni vedou hadice (je to sroubovane k motoru takze to najit proste musis pokud nejsi jelito teda alespon takhle je umistene OI 97 1.6 74kW). Upustis trochu kapliny z chladice a na vrchu one plastove priruby je cidlo teploty (vede k nemu kabilek se zastrckou). Sam jsem nakonec menil cidlo ale muj problem to nevyresilo (budiky mi ukazovali 90 °C jen kdyz jsem stal na volnobeh, pri jizde teplota klesala opet na 0 °C :feve: ) Vyresil to novy termostat Starline. :prc:

Editováno: , autor: RadaR08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím.

Zdá se, že mám podobný problém s lítáním měřáku teploty motoru. Hledal jsem pomoc v chytré knížce, ale zrovna popis měření mého motoru (1.8T 20V AGU) tam není. Problém je, že to čidlo teploty motoru nemohu vůbec najít. Na spodku olejové vany, kde bývá umístěno u ostatních motorů mám jen připravený výbrus, ale snímač je jinde. Může někdo poradit? :help:

Díky.

Stejný motor jako ty, před 2 roky stejný problém.Byl to termostat, nedovíral už pořádně a pořád propouštěl.takže například při delší jízdě z kopce se teplota snížila na cca 60 st. Výměna termostatu za nový problém odstranila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mám už delší dobu problém s teplotou motoru. Za jízdy se dostane na 90 stupňů jen při jízdě po městě anebo při častém stání na volnoběh. Na dálnici je při teplotách teď okolo nuly teplota od 80 do 90 stupňů podle toho jestli se jede z kopce nebo do kopce. Motor se mnohem pomaleji ohřívá, ručička dlouho leží na dorazu a pak jen neochotně šplhá nahoru, na 90 se dostane třeba až po 12 - 15 kilometrech. Dřív se to ohřálo během 5 kilometrů a teplotu to drželo.

Z čeho ale nejsem moudrej je to, že mám už dvakrát vyměněný termostat. Poprvé u garážníků, když se to nezlepšilo, myslel jsem že to odflákli, tak jsem jel do autorizáku, kde to za nekřesťanský prachy vyměnili za origo díl a zlepšilo se to jenom trošku.

DIagnostika nehlásí žádné špatné čidlo teploty motoru. Spotřeba je normální. Máte někdo nějaký nápad čím to může být??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jestli to dělá termostat se dá zjistit na hadicích...

Když ti budík ukazuje přeba 70° a přitom už máš teplou hadici co vede od termostu k chladiči,tak ti propouští.Měl by pustit vodu až okolo těch 90°.

Mě tahle jednoduchá zkouška pomohla.

A pokud to bude s hadicema Ok,tak je problém s čidlem.

A co topení?Mě když blobnul termostat ,tak to mnohem méně topilo...A dlouho trvalo než vůbec začlo.

Podle toho co říkáš,že ti teplota kolísá to bude termostatem.

Na volnoběh ti to teplotu udrží,páč nejde nápor vzduchu na chladič,ale jen se rozjedeš někam po dálnici z mírného kopce a ručka začíná padat... :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S hadicema se to má tak. Po návštěvě toho neorigo servisu to bylo tak, že hadice do chladiče byla teplá skoro hned. Tak jsem logicky uvažoval jeině nad termostatem. Teď po návštěvě autorizáku je tam origo termostat, vyměněný těsnění pod ním a hadice vedoucí k chladiči je zase teplá, ale tentokrát později, až když se ručka teploměru začne zvedat a je tak okolo 60 - 70 stupňů, ale určitě je teplá dřív než je tam 90.

S topením to jde právě úplně proti předpokladu že je zase špatnej termostat. Topí to vlažný už po ujetí párset metrů nebo minutě volnoběhu a topí to normálně, tzn. že když jedu třeba pět kilometrů a ručička se pořád ještě nezačala zvedat, tak mi fouká horký vzduch z ofuků když dám na climatronicu "HI".

Jsem z toho prostě jelen :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

zdravim pani.citajuc tuto diskusiu mam ten isty problem ked som kupil auto som si obcas vsimol ze klesne teplota a o par sekund sa vratila na 90.dnes pri jazde som si vsimol ze uz prestalo uplne ukazovat teplotu.motora.ako som si tu precital robi to cidlo vid link.skusim ho vymenit a potom dam vediet ci tam bol pes zakopany alebo bude problem niekde inde

http://www.google.sk/imgres?q=snimac+teploty+motora+octavia&um=1&hl=sk&sa=N&biw=1092&bih=533&tbm=isch&tbnid=ETYrQYXYPHqC1M:&imgrefurl=http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php%3Fp%3D602433%26sid%3D7518f9f665ccd7f6d3970e7535ff33cb&docid=Xnnno5d7XptxOM&imgurl=http://dieselpower.cz/forum/userpix/17593_cidlo_1_1.jpg&w=400&h=300&ei=0-AbUJqOFOr_4QSy24D4CA&zoom=1&iact=rc&dur=315&sig=110702567910103480096&page=1&tbnh=162&tbnw=216&start=0&ndsp=10&ved=1t:429,r:1,s:0,i:74&tx=165&ty=92

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobrý večer pánové, mám jeden dotaz. JIž dva týdny pozoruju na mé Octavii I 2.0 určité změny. Zvýšila se mi spotřeba, klesl výkon (staršně pomalý rozjezd i s plynem na podlaze. nemůžu předjet ani starý favorit:-/ ) cca tři týdny se chove ručička teploty jak na houpačce, jednou ukáže 90°C za chviličku O°C. Další věc, která se mi přihodila, minulý týden mi zasvítila kontrolka minima chladící kapaliny (za 150 000km nebyl s kapalinou problém) dolil jsem a zase pomalu mizí.... DNes při přezouvání na zimní pneu jsem si všiml přes prostor předního pravého kola, že jak jsou kladky od drážkového řemene, tak na vaně za ní je hodně oleje (snad). Mohlo by to být špatné těsnění? Upozornuju že s olejem není problém... Mohl by mi ještě někdo poradit, kde najdu čidlo chladící kapaliny u tohoto motoru, případně zda by mohl někdo přiložit fotku?? Díky za odpověď (jsem jen amatér, tak snad jsem to vysvětlil normálně...)

Editováno: , autor: josefino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, přesně za těmito šipkami, na té vaně za tou kladkou je ta vrstva o které jsem psal výše (nejprve jsem myslel, že to bude olej a prasklé těsnění). Diky za info a přiblížení k problému, takže budu nejspíše muset udělat komplet rozvody. Při najetých kilometrech by mě to stejně čekalo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...