Publikováno Březen 1, 20169 r Ahoj všem, pokud by někdo řešil problém s kontrolkou EPC + Systému kontroly výfukových plynů, známou jako kontrolku motoru, přidám svůj problém a jeho řešení. Po 1000 najetých km od nového vozu se mi na dálnici, při klidné jízdě rozsvítila kontrolka EPC a auto spadlo do nouzového režimu, sjel jsem na pumpu, auto se celé třáslo, jelo na 2-3 válce, maxidot jednou zahlásil "Porucha systému Start-Stop" nebo něco v tomto znění.Zkusil jsem motor vypnout a znovu nastartovat - nepomohlo. Vydal jsem se tedy velmi pomalu, jinak to ani nešlo jelikož rozjezdy byly obtížné, k servisu. Než jsem k němu dojel, kontrolku EPC doplnila i kontrolka kontroly výfukových plynů, to už jsem bez váhání zastavil a zavolal ŠKODA Assistance.Auto se odtahlo do servisu druhý den, jelikož večer už na salonu nikdo nebyl. Prvotní odhady techniků hovořily po diagnostice o vadném vstřiku nebo dvou, to několik dní poté, co auto stálo na servisu vyvrátil specialista z Boleslavi a diagnostikoval vadnou ECU motoru. Od přistavení do servisu po jeho opravu se čekalo 11 dnů, náhradní vůz jsem v rámci Záruky mobility dostal na dny 3.Prozatím jsem s autem dojel pouze ze servisu domů, ale chová se normálně. Osobně jsem dle fór tipoval překousaný kabel nebo podtlakovou hadičku, senzor polohy vačky nebo tak něco, ale řídící jednotku určitě ne. Snad nikoho z Vás tato závada nepotká, předpokládám, že jsem byl spíše výjimka. Jedná se o Fabii hatch 2016, 1.2 TSI 81kW 6°M. Upraveno Březen 1, 20169 r od Pavel_cz
Březen 1, 20169 r Tak snad už budeš mít vše v pořádku... Ale k tomu náhradnímu vozu, neměl by být zapůjčený po dobu záruční opravy v rámci příplatku za mobilitu?
Březen 1, 20169 r to je strasny... zaruka na auto, zaruka mobility, auto je v servisu ne tvoji vinou a daj ti auto jen na 3 dny... opravdu.. simply clever..
Březen 1, 20169 r Autor Bohužel, jsou to pouze tři dny v situaci, kdy se vozidlo fyzicky zastaví. Nedalo se s tím dělat nic, samozřejmě jsem si mohl náhradní vůz zaplatit - to mi bylo i nabídnuto, měl jsem Rapida Limo 1.2TSI 63kW, vycházel tuším na 590 Kč denně bez DPH.Nicméně to je na jinou debatu, chtěl jsem být spíš nápomocen, pokud by někdo zápolil s něčím podobným, byť doufám, že nebude, nepřeji to nikomu a elektronika je jen elektronika.
Březen 15, 20169 r Pavel_cz - tuto závadu měla manželka úplně stejnou. Ale s tím rozdílem ,že to měla za chvíli hotové. Pouze přehráli SW a auto jezdilo. Když se to stalo podruhé bohužel na vině byla kuna.
Duben 22, 20169 r Měli jsme na firemní Fabii 3 stejné příznaky, Nejprve hláška porucha TMPS, potom porucha systém kontroly výfukových plynů, potom EPC, ESC, pak to spadlo na nouzák, deaktivoval se front asist a dekativace ABS za jízdy... nakonec byla chyba ve vyhnilém kablíku k nějakému kolu......
před 4 hodiny4 hod Zdravím, tak i já přidám svoji zkušenost s rozsvícením kontrolky EPC a Motoru (oranžová barva) u Fabia III Style 1.2TSi 66kW najeto 121663Km r. v. 05/2015Motor šel nastartovat, ale ztráta výkonu, jakoby jel jen na 3 válce, zvonivý zvuk a motor se dost klepal. Podle manuálu bylo možné nouzové dojetí, ale vzhledem ke zvukovému a mechanickému projevu motoru jsem raději volit možnost odtahu do a.s.Příčina- vadný řídící ventil pro nastavovač vačkového hřídele 04E906455AC, cena 3376.50Kč bez DPH, celková cena za opravu včetně diagnostiky a práce 5 006.59Kč.Po výměně zase šlape jako hodinky...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.