Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

O víkendu jsem měnil vstřik na 4 válci, víceméně v domácích podmínkách, tudíž jsem jeden ze šroubů nedotáhl, jak jsem správně měl. Přijel jsem z práce, mezi vstřiky zhruba 1 - 2 cm vrstva nafty, všechno jsem odsál, důkladně vysušil, vyfoukal, každopádně všude kolem vstřiků lze vidět mastnotu od nafty, smrad ani zmiňovat nebudu.

 

Někdo nějaký nápady, čím plochy kolem vstřiků očistit, tak abych se zbavil mastnoty? Čistič brzd?

Vloženo (editace)

Se s tím zbytečně sereš normálně zajeď do bezkontaktní samoobslužné myčky naser tam pěnu vystříkej to demineralizovanou vodou (myčky mají) a motor bude jak nový.

Nastavil sis nový vstřik v jednotce ?

 

Dělal jsem to tak když mi tam rosil olej od víka hlavy válců a nikdy se nic nestalo. (i několikrát do týdne lepší než čuchat ten smrad ze spaleného oleje

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo

Nikdy bych ty sračky do motoru nestříkal, ostatně to můžu udělat doma na zahradě, to co na myčkách nazývají demineralizovanou vodou má do demineralizovaný vody daleko, zkusím nějaký APC a uvidíme.

 

Vstřik je zadaný v jednotce, chová se správně, každopádně se zdá, že protýká v místě, kde je těsnění pro zpětné vedení, zkusím vyměnit.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj,taky mám nový vstřik. mám najeto cca 160 000km Asi po 150 km jízdy auto přestalo jet, nouzový režim, 1500 ot max.,Volal jsem synovi, radil at to nechám zchladnout, třeba to pojede. Byl červenec, teplo, nechal zchladnout, bylo to OK, auto jelo jako blázen. Přijel domů, pak do servisu, načetli - je vadný vstřik na 3. válci. Vstřik vyměnili, zaplatil jsem cca 12 000 Kč, dobrý.

Asi po 4 000km o Vánocích jsem jel, asi po 100 km . Auto v nouzovým režimu znovu

. Tak jsem to asi 5 km dojel s tím, že to nechámn zchladnout a snad to pojede. Večer nejelo.

V tomto stavu jsem to dojel domů, druhý den do servisu, načetli , je špatný vstřik na 1. válci. Vyměnili jej, ted dobrý. Ale bacha. jsou tam ještě dva nevyměněné. Nevím co s tím, jsou tam ještě dva...

Porad

Díky

Aleš

Vloženo

Čistě ze zvědavosti, co bylo do auta tankováno za naftu? Poslední dobou začínám čítat nižší a nižší nájezdy u lidí, kterým právě odchází vstřiky, tak mě to celkem překvapuje.

 

Jsem si vědom toho, že konkrétně u tohoto motoru to není žádná výhra, ale 160 tkm není zrovna moc.

Vloženo

Ty vstřiky tam běžně vydrží 250K km, ale často chcípnou protože se nemění filtr a protrhne se (max 60K km) to že pak vymění vstřiky sice pomůže ale čerpadlo už stejně bude v háji a bude se to zhoršovat.

Jinak to že tam vydrží 250K km nic nemění na to že vstřiky o VDO i od Bosche jsou reálně na výměnu ve 140K km všechny.

 

Jinak bylo by dobré aby Alesjan napsal jestli tam má DG SW, jestli ano měl nárok na nové....

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím pánové,

 

může mi prosím někdo poradit, jak moc špatně na tom jsou vstřiky v mé Octavii? 

 

Škoda Octavia 3 rok výroby 2015, 1,6 TDI 77kw.

 

Dnes mi v servisu dělali diagnostiku a řekli mi, že 1. a 4. vstřik jsou již na výměnu. Auto vlastním dva měsíce, a zakoupil jsem jej v bazaru zastřešeném škoda plus programem, tak abych věděl, zda to případně reklamovat.

 

Moc děkuji

IMG_20190426_171953.jpg

Vloženo (editace)

Když už tak na výměnu je maximálně 4 ale stejně bych to neměnil, takové hodnoty můžeš mít i s novými vstřiky pokud má motor přes 100K km. Přidáváním nebo ubíráním směsy, nemusí vstřiky nutně kompenzovat vadný vstřik, ale třeba i opotřebovaný hydroštel který je načnutý z dlouhých intervalů... Pokud plusová hodnota nejde přes celou hodnotu (1.xxx) tak to nemá smysl řešit. Na chod motoru to nemůže mít vliv.

Proč to řešíš máš nějaké problémy s výkonem/projevem ?

Mimo to jsou ve špatném tématu, 1.6 CAYC je diametrálně jiný motor než ten co máš v OIII

Editováno: , autor: 15degren
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Aha, moc děkuji za informaci. V servisu se tvářili, že s tím už nemůžu skoro ani jezdit a je třeba oba hned vyměnit... Žádné projevy vůbec neregistruji, maximálně na volnoběh motor občas škubne, což jsem připisoval právě vstrikum. Omlouvám se za špatnou sekci, až teď vidím, že mám vlastně CLHA. Moc díky!

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Zdravím. Aktuálně řeším problém na své Octavii II Facelift 1,6 TDI 77KW CAYC. Po výměně oleje a palivového filtru v autorizovaném servise se objevil na autě problém. Auto někdy (zřídka) v otáčkách okolo 2000 nechtělo zrychlit, začalo jako by cukat. Po chvíli přestalo a jelo normálně. Sem tam po startu se auto/motor trochu více třepe.

 

Zkusil jsem změřit vstřiky a u jednoho jsem dostal hned po startu za studena hodnoty okolo +1,5 i více, ale po asi 1-2 minutě se dostali na hodnotu 0,9-1,1. Řeším, co s tím dělat? Jak čtu, někteří mění preventivně, někteří píší, že pokud auto jezdí normálně tak neřešit. Zas bych nerad to podcenil a měl podpálený píst.

Co by jste poradili, vyměnit vyměnit tento vstřik, nebo zatím neřešit, až se bude problém vyskytovat častěji?

 

Hlavně co mě zaráží, tak si myslím, že jde o vstřik který mi loni vyměnila samotná škoda na kulanci. Uvažuji, jestli by to nešlo na případnou reklamaci dílu, kdyby šlo právě o ten naposledy vyměněný.

 

Předem děkuji za názory.

 

EDITED: Měřil jsem to znovu a hned po startu vstřik vykazoval hodnoty max 1, po chvili se ustálil na 0,6. Tak nevim

Editováno: , autor: JIRIK87
Vloženo

Ten vstřik si může přidávat naftu i kvůli špatné kompresi na válci. Pokud si myslíš že jsou problémy se vstřikama a nemáš tam DG SW tak bych je nechal asi otestovat na stolici...

Vloženo
1 hour ago, 15degren said:

Ten vstřik si může přidávat naftu i kvůli špatné kompresi na válci. Pokud si myslíš že jsou problémy se vstřikama a nemáš tam DG SW tak bych je nechal asi otestovat na stolici...

 

No, DG SW mám stále nasazen. V čem je rozdíl?

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Aktuálně řeším kompletní výměnu vstřiků. Při hledání jak ušetřit jsem objevil, že vstřiky se dají nalézt označeny jako "nové-originální" i v číně za cca 200$ (odkaz sice na dražší, ale dají se najít i levnější).

 

https://www.aliexpress.com/item/32893595430.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.40c93333QLYB2a&algo_pvid=36c36af1-5869-4d33-a3e5-bd610a4acb19&algo_expid=36c36af1-5869-4d33-a3e5-bd610a4acb19-0&btsid=62f38fc7-4816-4e1b-a86f-395894009036&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_53

 

https://www.alibaba.com/showroom/03l130277b.html

 

Vůbec jsem tedy nad tím kupovat z číny neuvažoval (nemám na to koule, raději udělat se zárukou když do toho ty prachy dávám), nicméně by mě zajímal Váš názor a zda někdo nemá zkušenosti s využtím těchto dílů.

A především co by mne celkem zajímalo, zda právě ty "nové originální" vstřikovače, které se u nás v ČR začaly montovat za cenu okolo 7k/Ks nejsou právě tyto z Číny.

 

Vysokotlaké čerpadlo se dá v Číně koupit.

 

Jaký na to máte názor.

 

Editováno: , autor: JIRIK87
Vloženo (editace)

Že nevidím důvod kupovat originál nový z číny, když úplně stejní prachy stojí nový originál i v čr...

Jinan číňanova politika je, že co je repasované je taky nové.

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo

a kvoli comu menis vsetky naraz?

ja viem, ze auto nebude nikdy v poriadku, kym sa nevymenia vsetky, ale mozno by stacilo len niektory...

mne auto zacalo velmi hucat, vymenil som len druhy a odvtedy je auto tiche, nejde tak ako ked bolo nove, ale je to fajn, spotreba ok

  • o 2 roky později...
Vloženo

Zdravím,

 

mal by som otázku ohľadom vstrekovač pre motor škoda octavia 2 1.6 TDI 77kW počas jazdy ma hodilo do núdzového režimu ale po vypnutí a naštartovaní už išlo auto v pohode, po napojení na pc zistil chybu na prvom vstrekovači a našiel som na internete repasované a viem, že dávnejšie sa repas pre tento typ nerobil preto by som sa chcel spýtať či sa už robí repas aj pre tento typ vstrekovačov, či má s tým niekto skúsenosť.

  • o 10 měsíců později...
Vloženo (editace)

Dnes mi auto při 243t km začlo jakoby prokluzovalo / hrabalo při jízdě do kopce. Po cestě z kopce bez plynu na kvalt, se už rozblikalo žhavení a auto se začlo cukat, jelo na tři válce.

Po vypnutí motoru a nakopnutí už se rozsvítila i kontrolka motoru a VCDS mi ukazuje tuto závadu. Ani po smazání opět ihned vyskakuje a auto jede na tři válce. 

Když jsem zkoušel načíst odchylku vstřikovačů, hlásilo mi to na každém válci nulové hodnoty. 

Do auta tankuju pořád naftu ze stejných čs. (efecta diesel sem tam verva) a jednou za tři nádrže naliju škodovácké aditivum 1/2 lahvičky na nádrž. 

Olej a filtry měním max co 10t km spíše 8tkm. Palivový filtr co 40t km.

DG softver NEMÁM, můj soft je 9972.Objem ojel.popílku v DPF je asi 55g.

 

 

IMG_20230630_173402.jpg

IMG_20230630_173411.jpg

 

Poradíte mi kde koupit nový vstřik za normální cenu? 1.6TDi 77KW MR2010 CAYC

Editováno: , autor: Grooverider
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...