Duben 27, 20169 r Ale Skoda Auto by si v tomto měla udělat pořádek a neschovávat se a nevyužívat toho ,že někdo je často málo průbojny a nechá se ošálit... Třeba například tuto diskuzi je třeba zkopírovat a zaslat na správné místo v Boleslavi... Upraveno Duben 27, 20169 r od 16TDI81
Duben 27, 20169 r Pánové, technická sekce není určená k dohadům o náhradních autech. Téma je o něčem jiném, takže zpět k tématu!
Duben 27, 20169 r Pawouk: omlouvám se, ale aspoň, když to bude číst nějaký další zhrzený zákazník, tak bude vědět, na co má při reklamaci vstřiků nárok
Duben 27, 20169 r Pokud ale někdo už nemá auto v záruce,nemusí kupovat vstřikovače nové ale může je dát zrepasovat. Toto dnes provádí už hodně zdařile několik firem v tuzemsku například Diesel centrum Velendorf,kde prodávají i některé komponenty,například trysky a ty si už někdo šikovnýdokáže vyměnit úspěšně sám(kupoval jsem tam 4 trysky na mercedes E220CDI) ale kdo chce mít jistotu tak vstřik opraví asi za 3-4 tis korun...
Duben 27, 20169 r A jsi si jistej, že umí zrepasovat vstřikovače na 1,6 TDI o kterém je řeč? V nabídce má pouze testování těchto vstřiků o opravě jsem tam nic nenašel, pouze prodej nového na necelých 7000 kč. Mimochodem právě od Velendorfa jsem bral repasovaný vstřiky na focus 1,8 TDCi a byl jsem spokojenej, fungovaly dobře. Jen koukám, že ceny jdou nahoru i na tyhle starý vrány. Teď za repas chce 4300 kč, ale j za ně před cca 6+ti lety dal 3900 kč.... Asi inflace...
Duben 28, 20169 r Tak mi odpověděli,že tyto vstřiky zatím ještě neopravují : Dobrý den, tyto vstřikovače zatím nejsou opravitelné, přesný termín zahájení oprav zatím bohužel není známý.Mohu Vám nabídnout pouze nové vstřikovače v cenové relaci něco okolo 7000,00Kč,-.S pozdravem Jiří Velendorf
Červenec 4, 20169 r No kdyby nekdo chtel, tak mam doma 3 temer nove vstrikovace Koupil jsem 4 ks ale pouzil jenom jeden Jinak takhle vypadal filtr kdyz jsem auto dovezl. Uz nebyl origo, takze byl vymeneny. Nevim kdy. Majitel tvrdz ze cca pred 60t km. 11999594_1163406353676605_6793126409637790104_o.jpg A po vymenem jsem pri vymene oleje udelal opet vymenu filtr palivoveho. Ja jsem dal orignal a zde muzete videt fotku, jak vypada po necelych 10t km!!! 13047740_1296877010329538_8540028940715084517_o.jpg Takze opravdu bych neotalel a tyhle palivove filtr menil casto. Alespon s vymenou oleje. Ja jsem predelal na svem aute interval vymeny oleje z 30t km na 15t km radeji. Ahoj..psal jsem ti zpravu..ozvi se prosim..
Duben 9, 20178 r Ahoj, poradi někdo, prosim, jak vstřikovače na oktavii po namontovani nakodovat? :-) Předpokladam přes VCDS. Moc děkuji, Dan
Duben 10, 20178 r Autor před 11 hodinami, dandyk napsal: Ahoj, poradi někdo, prosim, jak vstřikovače na oktavii po namontovani nakodovat? :-) Předpokladam přes VCDS. Moc děkuji, Dan Ahoj, jojo presne jak rikas. Pomoci VCDS. Jukni na ross-tech stranky. Je tam tusim kompletni navod co a jak.
Duben 25, 20178 r Ahoj, diky moc, nasel jsme to na ross-tech. Vstriky, vysokotlake cerpadlo, filtr vymeneno, nadrz vycistena, vse zaplneno naftou pres diagnostiku, pote nastaveny vstriky. Vuz nyni jede lepe, ale... Nyni vsak hure rano startuje. Na dvojku je takovy hlucnejsi. Je treba jeste neco nastavovat ci kde muze byt prosim problem? Dekuji, Dan
Duben 26, 20178 r Autor Noo tak to bude ono. Kdyz se davaji pouzite vstriky, mel by jsi je dat otestovat a na zaklade jejich opotrebeni ti vyjedou novy kod, ktery zadas do RJ. protoze ty kody co jsou na vstrikach funguji jen u novych vstriku. RJ motoru po cca 1000km dela korekce tech vstrikovacu.
Duben 26, 20178 r Ahoj, parada, diyk za vysvetleni, neco takoveho jsem si myslel. Kdyz uz je mam namontovane, nechat je tam a jedzit, nebo bys je vytahl a nechal nekde pregenerovat? :-) Dekuji, Dan
Duben 26, 20178 r Autor No podivej se na hodnoty davky vstriku v merenych hodnotach. Pokud jsou na prd, tak urcite ven. Protoze si pak zbytecne zasiras DPFko a budes ho o to deiv menit. A to nemluvim o jine spotrebe a nebo kultivovanosti chodu motoru.
Duben 26, 20178 r Diky moc, ve vcds v merenych hodnotach, nevis, ktery je to kanal a jakou hodnotu by tedy mely davat? :-)
Duben 26, 20178 r Autor Nekde jsem tu zadavat fotky s hodnotama. Nepamatuji si to z hlavy. Ale kdyz ty fotky najdes, uvidis cisla kanalu
Duben 26, 20178 r Uz to vidim, kanaly 166 - 169, ale uplne nerozumim tomu, jakych hodnot by se melo drzet :-/
Duben 26, 20178 r Autor Idealne 0. Jsou to hodnoty odchylek kazdeho vstriku/valce. Melo by se to merit za studeneho startu a motoru. Tam jsou ty odchylky nejvetsi. Rika se, ze u CR motoru je hranice 1,8 do -/+. A pak take byla hranice jeste valcu mezi sebou.
Duben 26, 20178 r Diky moc. Snad jsem ve spravne lokaci zkousel, jelikoz ja to mam ve vvem VSDS 172 - 175 :-) Ted jsem to zkousel ze zvedavosti za tepleho, nameril jsem 0.1712 mg/stroke 0.1448 mg/stroke 0.1130 mg/stroke -0.2060 mg/stroke kdyz jsem motor vytocil do 2,5 a potom az klesly otacky do volnobehu, tak 0.5473 mg/stroke 0.0961 mg/stroke -0.7769 mg/stroke 0.2192 mg/stroke Ale predpokladam, ze vic rikajici to bude, az to rano zkusim za studena :-)
Duben 26, 20178 r S těma hodnotama vstřiků to mám stejně na houpačce taky z toho začínám být nesvůj....
Duben 26, 20178 r Autor Ty hodnoty za tepleho motoru jsou krasne relativne kdyz budes mit takove za studena, muzes si gratulovat je dobre delat log treba 5 minut a podivat se v jaky moment jsou jake hodnoty.
Duben 27, 20178 r Ahoj, za studena jsem na tom nejak takto :-) -0,5744 -0,5228 0,4990 0,6392 Udivuje me, ze tam mam tolik minusovych hodnot. Podrobny log jsem hodil do prilohy. Kdyby jsi na to mohl kouknout, byl bych vdecny :-) Diky moc, Dan LOG-01-1721-1731-1741-1751.csv
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.