16TDI81 Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 (editace) Ale Skoda Auto by si v tomto měla udělat pořádek a neschovávat se a nevyužívat toho ,že někdo je často málo průbojny a nechá se ošálit... Třeba například tuto diskuzi je třeba zkopírovat a zaslat na správné místo v Boleslavi... Editováno: 27. Duben 2016, autor: 16TDI81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Pánové, technická sekce není určená k dohadům o náhradních autech. Téma je o něčem jiném, takže zpět k tématu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Já som to hovoril už dávno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawlisko Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Pawouk: omlouvám se, ale aspoň, když to bude číst nějaký další zhrzený zákazník, tak bude vědět, na co má při reklamaci vstřiků nárok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
16TDI81 Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Pokud ale někdo už nemá auto v záruce,nemusí kupovat vstřikovače nové ale může je dát zrepasovat. Toto dnes provádí už hodně zdařile několik firem v tuzemsku například Diesel centrum Velendorf,kde prodávají i některé komponenty,například trysky a ty si už někdo šikovnýdokáže vyměnit úspěšně sám(kupoval jsem tam 4 trysky na mercedes E220CDI) ale kdo chce mít jistotu tak vstřik opraví asi za 3-4 tis korun... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 A jsi si jistej, že umí zrepasovat vstřikovače na 1,6 TDI o kterém je řeč? V nabídce má pouze testování těchto vstřiků o opravě jsem tam nic nenašel, pouze prodej nového na necelých 7000 kč. Mimochodem právě od Velendorfa jsem bral repasovaný vstřiky na focus 1,8 TDCi a byl jsem spokojenej, fungovaly dobře. Jen koukám, že ceny jdou nahoru i na tyhle starý vrány. Teď za repas chce 4300 kč, ale j za ně před cca 6+ti lety dal 3900 kč.... Asi inflace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
16TDI81 Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 poslal jsem jim dotaz. Až odpoví napíšu to sem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
16TDI81 Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Tak mi odpověděli,že tyto vstřiky zatím ještě neopravují : Dobrý den, tyto vstřikovače zatím nejsou opravitelné, přesný termín zahájení oprav zatím bohužel není známý.Mohu Vám nabídnout pouze nové vstřikovače v cenové relaci něco okolo 7000,00Kč,-.S pozdravem Jiří Velendorf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georg Vloženo 4. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2016 No kdyby nekdo chtel, tak mam doma 3 temer nove vstrikovace Koupil jsem 4 ks ale pouzil jenom jeden Jinak takhle vypadal filtr kdyz jsem auto dovezl. Uz nebyl origo, takze byl vymeneny. Nevim kdy. Majitel tvrdz ze cca pred 60t km. 11999594_1163406353676605_6793126409637790104_o.jpg A po vymenem jsem pri vymene oleje udelal opet vymenu filtr palivoveho. Ja jsem dal orignal a zde muzete videt fotku, jak vypada po necelych 10t km!!! 13047740_1296877010329538_8540028940715084517_o.jpg Takze opravdu bych neotalel a tyhle palivove filtr menil casto. Alespon s vymenou oleje. Ja jsem predelal na svem aute interval vymeny oleje z 30t km na 15t km radeji. Ahoj..psal jsem ti zpravu..ozvi se prosim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 9. Duben 2017 Sdílet Vloženo 9. Duben 2017 Ahoj, poradi někdo, prosim, jak vstřikovače na oktavii po namontovani nakodovat? :-) Předpokladam přes VCDS. Moc děkuji, Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 10. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2017 před 11 hodinami, dandyk napsal: Ahoj, poradi někdo, prosim, jak vstřikovače na oktavii po namontovani nakodovat? :-) Předpokladam přes VCDS. Moc děkuji, Dan Ahoj, jojo presne jak rikas. Pomoci VCDS. Jukni na ross-tech stranky. Je tam tusim kompletni navod co a jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Ahoj, diky moc, nasel jsme to na ross-tech. Vstriky, vysokotlake cerpadlo, filtr vymeneno, nadrz vycistena, vse zaplneno naftou pres diagnostiku, pote nastaveny vstriky. Vuz nyni jede lepe, ale... Nyni vsak hure rano startuje. Na dvojku je takovy hlucnejsi. Je treba jeste neco nastavovat ci kde muze byt prosim problem? Dekuji, Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 25. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Daval jsi kompletne nove vstriky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Ahoj, nene, dal jsem fungl nove cerpadlo a starsi vstriky :-) Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 26. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Noo tak to bude ono. Kdyz se davaji pouzite vstriky, mel by jsi je dat otestovat a na zaklade jejich opotrebeni ti vyjedou novy kod, ktery zadas do RJ. protoze ty kody co jsou na vstrikach funguji jen u novych vstriku. RJ motoru po cca 1000km dela korekce tech vstrikovacu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Ahoj, parada, diyk za vysvetleni, neco takoveho jsem si myslel. Kdyz uz je mam namontovane, nechat je tam a jedzit, nebo bys je vytahl a nechal nekde pregenerovat? :-) Dekuji, Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 26. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 No podivej se na hodnoty davky vstriku v merenych hodnotach. Pokud jsou na prd, tak urcite ven. Protoze si pak zbytecne zasiras DPFko a budes ho o to deiv menit. A to nemluvim o jine spotrebe a nebo kultivovanosti chodu motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Diky moc, ve vcds v merenych hodnotach, nevis, ktery je to kanal a jakou hodnotu by tedy mely davat? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 26. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Nekde jsem tu zadavat fotky s hodnotama. Nepamatuji si to z hlavy. Ale kdyz ty fotky najdes, uvidis cisla kanalu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Uz to vidim, kanaly 166 - 169, ale uplne nerozumim tomu, jakych hodnot by se melo drzet :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 26. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Idealne 0. Jsou to hodnoty odchylek kazdeho vstriku/valce. Melo by se to merit za studeneho startu a motoru. Tam jsou ty odchylky nejvetsi. Rika se, ze u CR motoru je hranice 1,8 do -/+. A pak take byla hranice jeste valcu mezi sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Diky moc. Snad jsem ve spravne lokaci zkousel, jelikoz ja to mam ve vvem VSDS 172 - 175 :-) Ted jsem to zkousel ze zvedavosti za tepleho, nameril jsem 0.1712 mg/stroke 0.1448 mg/stroke 0.1130 mg/stroke -0.2060 mg/stroke kdyz jsem motor vytocil do 2,5 a potom az klesly otacky do volnobehu, tak 0.5473 mg/stroke 0.0961 mg/stroke -0.7769 mg/stroke 0.2192 mg/stroke Ale predpokladam, ze vic rikajici to bude, az to rano zkusim za studena :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 S těma hodnotama vstřiků to mám stejně na houpačce taky z toho začínám být nesvůj.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Knightey- Vloženo 26. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Ty hodnoty za tepleho motoru jsou krasne relativne kdyz budes mit takove za studena, muzes si gratulovat je dobre delat log treba 5 minut a podivat se v jaky moment jsou jake hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 27. Duben 2017 Sdílet Vloženo 27. Duben 2017 Ahoj, za studena jsem na tom nejak takto :-) -0,5744 -0,5228 0,4990 0,6392 Udivuje me, ze tam mam tolik minusovych hodnot. Podrobny log jsem hodil do prilohy. Kdyby jsi na to mohl kouknout, byl bych vdecny :-) Diky moc, Dan LOG-01-1721-1731-1741-1751.csv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.