Přejít na obsah

Kouření na volnoběh


WilliamCz

Doporučené příspěvky

Ahoj, mám problém ohledně motoru 2.0 Tdi PPD BMN 125 Kw
Na volnoběh kouří spíše modře, pouze při prvním startu po projetí kouřivost zmizí. Koukal jsem že už tu podobný příspěvek byl a bylo to Tandemovým čerpadlem.
Druhý problém mám při prvním startu že musím točit 3-4 sekundy než auto naskočí a vyvalí se černý dím, nevím jestli to může být čipem? nebo ne.
DPF je vyndán a je v Sw off. Při jakých kolik venkovních teplotách je první start furt stejně dlouhý, potom už může auto stát třeba 3-4 hodiny a nastartuje bez problému mám dojem že i po 6-8 hodinách tak nevím čím by to mohlo být způsobeno. 
Čipováno u Tpoweru (TDIchip) 
další problém mám s únikem oleje od turba. Bylo dávané nově zrepasované a předělané na hybrida, od té doby my z trubky co jde do vany teče olej v docela velkém množství. Teče v přírubě mezi turbem a trubkou. Těsnění dávané nové při opakovaném úniku bylo pod těsnění dáno ještě zakalené měděné, ale problém stále přetrvává. 
Motor má najeto 196 750 Km
Předem děkuji za rady a pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak Unik oleje vyřešen, zde na foru jsem vyčetl že když mi auto kouřilo modře na volnoběh a má štiplavý zápach je to Tandem. Tandem jsem vyměnil za nový Bosch a problém stále přetrvává. od výměny najeto cca. 2000 Km., posledních 1000 km tankováno u Totalu(premiová) v Německu. Na volnoběh auto poškubává nepravidelně, nejvíce při zahřívání na provozní teplotu. 
Přemýšlím na výměnou Váhy + Lambda sondy auto má teď najeto 199 600 cca. Ještě jsem si všiml nestálé spotřeby na dálnici s tempomatem nastaveným na 150km/h ukazuje počítač po rovince spotřebu třeba 5.2 aktuální a po chvíli ve stejném úseku na rovince třeba 8.5-9.2
Děkuji za rady a za pomoc 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 let později...

Ahoj, jak jsi dopadl ? Čím jsi vyřešil ten problém na volnoběh ? Také 2.0 TDI bmn 125kw po chipu.. 

Auto kouří, hnusně to smrdí a jen na volnoběh, kdyz se rozjedu tak dobrý .. ale když někde zastavím tak to kouri na  volnoběh stále dál .. olej měněn rozvody dělaný , vstriky byly venku na přetlakování, byly ok, filtry měněny , dpf off, dělalo to před , dělá to i po tom .. už nevím čím bych to mohl vyřešit, někdo říkal tandemové čerpadlo , ale jeden vstřik mi dnes ukazoval hodnotu 2,1 a to je asi kaput .. tak nevím kde se stala chyba ..  ale tento týden budu dále problém řešit, tak uvidíme .. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Touran 2.0 125kw TDI Bmn Určitě ti netěsní vstřiky. Vyndat je a přetěsnit-vyměnit gumičky a zarovnat sedla. A pokud je uložení vstřiků vygrajdané, tak vyvložkovat. PD to dělají všechny, je to konstrukční vada. Stačí na jednom shnilé těsnění a malá netěsnost a už to hulí. A začal bych tím co ukazuje tu hodnotu 2.1. Vstřik teoreticky špatný být nemusí. A pokud byli gumky meněné, mohla se jedna střihnout. Stačí strašně málo..

Editováno: , autor: Gandi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...