Přejít na obsah

Škoda KAROQ


Zdeneek

Doporučené příspěvky

V 6. 7. 2017 na 9:52, Seehirt napsal:

Kdo si počká, ten se dočká. Za půl nejpozději za rok  bude výběr všeho až nad hlavu.....

Přitom pochybuji , že bude větší zájem o Diesel- než Otto-Motor.  Kdo umí počítat ví, že dneska se už Diesel skoro nikomu nevyplatí, viz srovnání Ateca 1,6TDI 85kW proti 1,0 TSI 85kW (za6let po 130.000 km při ročním nájezdu 22.000km) Navíc ta hlučnost, nekultivovanost, složitá technika, poruchovost, dražší servis a opravy,atd.

Většina by se mohla spokojit s 1,0TSI 85kW 6MP nebo AT. Na město a okolí po asfaltu to bohatě stačí. Stejně se jezdí pořád všude v kolonách a nedá se předjíždět. A jednou za rok na dovolenou s tím půjde taky  v pohodlí dojet. Kdo netahá těžký přívěs a nejezdí v zimě do Tater na salaš, tak potřebuje Diesel a 4x4 jen výjimečně. 

P.S. Kdyby neměl Karoq VarioFlex, který nutně potřebuji, tak bych o něm asi vůbec neuvažoval.

 

Právě že je potřeba dnes počítat se vším - jsem hodně zvědavý jak se jim povedl motor 1,5 TSi - opět se bude nejspíš zkoušet hlavně na zákaznících (jako jiné motorizace koncernu z dřívějška). Tak to holt dnes chodí - bohužel....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Uvažuji také o koupi Karoqu, ale zatím jsem viděl, že motor 1,5TSI, který chci, se nabízí jen ve verzi automatu /což zase nechci ;)/

nemá někdo informaci, zda se bude tento motor s man. převodovkou nabízet??? Díky za odpověď

Editováno: , autor: Freemaik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Lukason napsal:

Freemaik: ......... chtelo by to vice hledat a nebo vice cist ;) .... kazdopadne, vice by ti mel sdelit tvuj dealer, kde by si chtl objednat.

 

37KT/2017:

-1.0/85kW TSI DSG

-1.5/110kW TSI

-1.6/85kW TDI DSG

1.Q/2018:

-2.0/140kW TDI DSG 4x4

-2.0/110kW TDI

2.Q/2018:

-1.5/110kW TSI DSG 4x4

 

Jojo, tuto informaci jsem také zaregistroval, jen mi nebylo jasné, proč do konfigurátoru tuto motorizaci s man. převodovkou nedali hned, když za dva měsíce by s tím měli přijít a navíc jsem vznesl ještě dotaz na Škoda hotline a tam mi odpověděli, že nemají informaci zda a kdy s manuální převodovkou vyjdou....neuvěřitelné, škodovka a neví, zda jí budou dělat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Freemaik: ........ Problem je v tom ze dotazy dela nekdo jiny a tyto informace dava taky jine oddeleni a propojit se ci aspon zjistit neco je proste tezke. Takze je plne chapu, ale zase pak chapu, ze v tom je takovyhle zmatek. Vubec bych se nedivil, kdyby bylo vsechno pak jinak :D

To je nejdriv s DSG je z hlediska marketingu, chteji totiz tlacit na DSG aby se vice objevovalo v autech. U DSG je totiz taky servis nebo aspon kontrola a to jsou dalsi penize jak pro dealery tak defakto pro Skodovku, takovy kolotoc a retezec ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se suchou 7° dvouspojkovou převodovkou DQ200 do 250Nm byly v minulosti veliké problémy spojené s četnými svolávacími akcemi od VW(stačí trochu zagooglovat). Já bych si to Karoqa rozhodně nedal. Nebo jinak řečeno: "Stay away from DQ200 dry clutch"

 

1.zejména když jezdíš převážně po městě způsobem Stop&Go.

2.DQ 200 je všeobecně náchylná k četným nectnostem(cuká,škube,poskakuje,vynechává,přehřívá se...)

 

Je to s ní tak,  jako kdyby to auto řídil učeň autoškoly v 1.lekci

 

DQ200 je už od začátku chybná konstrukce(Mistgeburt), kterou se snaží VW nyní všemožnými softwarovými prostředky aspoň nějak zachránit

 

Editováno: , autor: Seehirt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Seehirt napsal:

Se suchou 7° dvouspojkovou převodovkou DQ200 do 250Nm byly v minulosti veliké problémy spojené s četnými svolávacími akcemi od VW(stačí trochu zagooglovat). Já bych si to Karoqa rozhodně nedal. Nebo jinak řečeno: "Stay away from DQ200 dry clutch"

 

1.zejména když jezdíš převážně po městě způsobem Stop&Go.

2.DQ 200 je všeobecně náchylná k četným nectnostem(škubání,poskakování,vynechávání,přehřívání...)

 

Je to s ní  jako kdyby to auto řídil učeň autoškoly v 1.lekci

 

DQ200 je od začátku mechanicky chybná konstrukce, kterou se snaží VW nyní všemožnými softwarovými prostředky aspoň trochu ovlivnit

 

 

a jak víš, že je vždy nainstalovaná převodovka DQ200?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Habi001

Netvrdil jsem, že je vždy v Karoqu nainstalovaná DQ200 ale byla tu řeč o 1,5TSI a ten má točivý moment  max.250Nm. Takže se dá předpokládat, že tam bude DQ200-7F(max 250Nm), stejně jako je tomu u Atecy 1,4 TCI 110kW DSG, protože tyto motory se příliž neliší (1,5 má delší zdvih a pár dalších drobností, které v tomto případě, pokud se nemýlím nehrají u volby převodovky takovou roli)

Analogicky lze odvodit, že u 2,0TDI DSG a 2,0TDI 4WD DSG s točivým momentem 340Nm bude zabudována DQ 381-7F tak jak je to např. u Atecy.

Seat tyto údaje uvádí ve svém katalogu viz odkaz, takže jestliže Škoda to také učiní, nebude problém si tyto údaje vyhledat;)

 

 

Ateca-katalog U.K..pdf

Editováno: , autor: Seehirt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9 hours ago, Seehirt said:

Odkud to víš, že pro 1,5TSI bude i DQ381? Pokud já vím,  DQ381 DSG nahrazuje DQ250 a ne DQ200 a je určena pro větší a  silnější motory než je 1,5TSI 110kW 250Nm.

Ateca 1.4 AP ma DQ200(7) a 1.4 AP 4x4 ma DQ250(6). Ak DQ250 u Karoqa nahradia tak iba pre verziu 1.5 AP 4x4. DQ200 je lacnejsia ale zato skor odchadza. Nemaju dovod ju uplne odstavit, aj ked mnohy by si to asi zelali. Peniaze nepustia, vacsina DQ200 prezije zaruku a potom je to len starost majitela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Katalog Ateca byl vytištěn v únoru 2016, kdy ještě dobíhala v Kasselu výroba DQ250 proto se taky ještě  objevila v 1,4TSI 4x4 DSG mokrá DQ250-6°.

Její výroba byla ale v  květnu 2016 ukončena, a byla nahrazena DQ381, jejíž výroba postupně nabíhala  v počtu 500ks denně a do jednoho roku by měla činit 1500ks denně.Tím chci jen říct, že se oprávněně mohu domnívat, že  v Karoqu 1,5 TSI 4x4 DSG bude k dispozici již mokrá DQ381-7° 

 

odkaz: https://www.hna.de/kassel/kreis-kassel/baunatal-ort312516/hohes-tempo-getriebebau-baut-halle-wochen-5480283.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Seehirt napsal:

Odkud to víš, že pro 1,5TSI bude i DQ381? Pokud já vím,  DQ381 DSG nahrazuje DQ250 a ne DQ200 a je určena pro větší a  silnější motory než je 1,5TSI 110kW 250Nm.

 

Zdroje bohužel prozrazovat nemůžu. Jak píše @bojler, rozhodující faktor by měl být pohon 4x4. Ještě to ale zkusím ověřit, v dostupných materiálech jsem to nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci předjímat, ale předpokládám, že bude potvrzena má neblahá domněnka, že 1,5TSI  AP bude mít suchou DSG  DQ200-7°, čehož se vskutku obávám, ale na druhé straně vítám fakt, že 1,5TSI 4x4 AP dostane mokrou DSG DQ-381-7°, což by byl jeden z dalších argumentů, proč bych této verzi  dal přednost.

Editováno: , autor: Seehirt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 7/13/2017 at 9:15 PM, Seehirt said:

Nechci předjímat, ale předpokládám, že bude potvrzena má neblahá domněnka, že 1,5TSI  AP bude mít suchou DSG  DQ200-7°, čehož se vskutku obávám, ale na druhé straně vítám fakt, že 1,5TSI 4x4 AP dostane mokrou DSG DQ-381-7°, což by byl jeden z dalších argumentů, proč bych této verzi  dal přednost.

 

takze nemecky katalog potvrdil predpoklady. Vacsina zakaznikov neriesi sucha/mokra spojka resp. aky typ AP je v aute. A druha vec je dat za 4x4 dalsich 2000€\50000KC a mat este vyssiu spotrebu, lebo po meste vozis 100+ kg 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...