Červen 30, 20178 r S tou GPS jsem měl na mysli pouhou možnost uložení si některých úseků trasy (ve svém profilu klíčku/řidiče), kde dejme tomu je špatný povrch a přepne to tam automaticky do Comfort režimu. To by jistě nebylo nic složitého, jen trochu programátořiny ve Škoda vývoji... Ale chápu, když vidím, jak jsou oktávky verze od verze dále osekávány o některé výbavy, tak asi nic
Červenec 22, 20178 r Lze nastaveni DCC ulozit do individualniho profilu ridice a jeho klicenky ? Tak aby to fungovalo obdobne jako napr. nastaveni el. sedacky ridice a zrcatek ? Kdyz uz jsem u toho, nastavi se take do profilu ridice nastaveni ambientniho osvetleni a nastaveni medii? Prip. dalsi veci ? U O2FL LK me to pamatuje "jen" sedacku a zrcatka... Samozrejme me zajima FL, takze "Alesi", budes vedet ?
Červenec 24, 20178 r Ještě jedna věc, lze profily DCC měnit nejen tlačítkem a v menu Columbusu, ale i hlasem ? Díky @Aleš_BX
Červenec 25, 20178 r Jasně, ale nevím co to pro to znamená "spřaženo s DSG" ? Jinak DCC není aktivní podvozek v tom smyslu, že by uměl držet světlou výšku, to už je opravdu jiná kategorie, např. Citroen nedávno se svým slavným Hydractive definitivně skončil...
Červenec 25, 20178 r Pokud napr. pouzijes kick-down u DSGcka, tak se Ti DCC na chvilku samo prepne na sport (aniz bys o tom vedel). To same kdyz z Drive/Eco to hodis na Sport pres volic (nikoliv pres columbus), take se Ti prenastavi na tu chvilku DCC na sport, i kdyz mas navoleny treba Comfort.
Červenec 25, 20178 r Adaptivní podvozek to určitě je (česky doslova "přizpůsobivý"), ale ve smyslu "aktivního pérování" to není. Umí "pouze" přizpůsobit/upravit charakteristiku tlumičů dle jízdního profilu a okamžité situace, ale není tam žádné zvedání, žádné pneumatické či hydraulické elementy... To co píšou platí, monitoruje to např. náklon, ale jen monitoruje, ale dle toho a dle předvolené charakteristiky to upraví průběh tlumení, ale žádné aktivní zvedání či spouštění.
Srpen 2, 20178 r Jojo, Sachs Nivomat, to je zajímavé řešení, vůbec jsem nevěděl, že to jde na Supíka z továrny přioobjednat. Jsou to takové speciál tlumiče, ne úplně aktivní pérování, jako mají mnohé káry z vyšších kategorií, nebo měl Citroen jeho již výše zmíněný Hydractive systém... Pamatuji před pár lety, že se to snad dalo sehnat i na O2ku, ale jeden ten tlumič myslím, stál kolem 9-10 kKč, takže to byla celkem mastná výměna.
Srpen 2, 20178 r Myslím, že DCC bude větší přidaná hodnota a funkčnost, než Nivomat pouze na zadní nápravě...
Září 4, 20177 r Když si člověk přiobjedná DCC u Octavie RS bude jizda v režimu comfort na 18 palcových kolech jako na 17 ?Jde mi pouze o to jestli příplatek má smysl jestli jízda nebude komfortnější jenom o nezanedbatelný kus. Za případnou odpověd všem děkuji.
Září 4, 20177 r Co třebas google?? :-) -- https://www.stream.cz/meziplyn/10019054-skoda-octavia-rs245-nejrychlejsi-ze-vsech
Září 4, 20177 r To jsem dávno viděl, ale třeba v dnešním Auto tipu zase píší, že DCC moc nepomáhá na komfort
Září 4, 20177 r Zajímavé, bavíme se o tu o stejném autě, resp. u O2 prý DCC fakt nic moc, ale u O3FL to chodí prý dobře... Na tom se celkem shodují ve většině testů i majitelé nových FL, co přesedlali z "normální" O3... Mluvíte tedy o zkušenostech s O3FL.
Září 15, 20177 r Tak si to již užívám, ale je to fakt skvělé, zkusím napsat i více, ale v tuto chvíli vůbec nelituji peněz za DCC. Na 18" (LKčko) v Comfort režimu úplně hladká a pohodlná jízda ...
Září 16, 20177 r Dodal bych je to, že kdybych si DCC nepřiplatil, byl bych dost smutný a naštvaný... Tedy poté, co jsem zjistil, jak to u FL skvěle pracuje Jojo, díky "Aleši", že jsi mě k tomu také postrčil, nebyl jsem si touto investicí zcela jistý... Teď jsem zvědav ještě na ta rozšířená nastavení, která jsem zatím nezkoumal, a to co s tím umí ještě navíc udělat Ferda (Arteon DCC setup)...
Listopad 10, 20177 r mate nekdo srovnani DCC pred FL a FL? Mam DCC s O3 pred FL a priznam se ze jsem cekal vice. na 16" zimnich kolech jsou rozdily opravdu male. Na 18" to je poznat vice, ale stejne mi to prijde, ze to primarne resi "houpavost", ale pokud projedu na komfort nejakou vetsi dirou tak to moc nevytlumi...
Listopad 11, 20177 r U DDC je podle mě nejvíc znát použitá zadní náprava u více prvkové zadní nápravy je přepinání režimu hodně patrné u torzky to moc patrné není.
Listopad 22, 20177 r Já mám tedy z DCC dost rozporuplné pocity. Z čeho mám radost, tak je to, že auto je zase o kousek komfortnější, než bylo bez DCC (je tedy pravda, že srovnávám předFL a FL). Nejměkčí nastavení není vyloženě zlé, ale při větším propružení potápí předek a nestíhá pěkně dofiltrovat kupříkladu "roletu" na asfaltu. Ale s tím se dá žít, je to prostě dosti komfortní. Oproti tomu je sportovní režim jak prkno. Jízda mi přijde až moc tvrdá, ale pro nějakého "sportovce" zřejmě oka. Auto je takové dosti nepoddajné a to já nemám rád. Ano, v Mostě na okruhu to funguje, na méně kvalitní okresce je to ale až moc tuhé. Prostřední režim se mi jeví jako příjemný kompromis a s autem se dá rozumně pracovat. Ale teď k tomu, proč tohle všechno píšu. Docela se mi nelíbí hluk, který vydává podvozek při tlumení. Asi to mám lehce deformaci z oboru, ale přijde mi, že takhle nepěkně předchozí RS na normálním podvozku při tlumení nerovností "netlouklo". Aby bylo jasno, nejsou to rány, jen takové hodně utlumené duté bouchání. Má s tím někdo zkušenost? všiml si někdo něčeho podobného?
Listopad 22, 20177 r Mám DDC objednané do RS tak jsem na něj hodně natěšený, ale měl jsem nedávno možnost se svést z RS230 a i na 19 v rámci možností pohodlné auto.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.