kokta7 Vloženo 27. Březen 2018 Sdílet Vloženo 27. Březen 2018 (editace) Tak třeba Golf GTI už měl vylazené DCC v roce 2014. Editováno: 27. Březen 2018, autor: kokta7 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 27. Březen 2018 Sdílet Vloženo 27. Březen 2018 tak když si omicrone nejezdil u ostatních aut s DCC. Tak třeba Golf GTI už měl vylazené DCC v roce 2014. Ale jdi ty brebto, já se tě na nic neptal...a ty máš DCC? Když pominu to, že ti opravdu nerozumím (čeština používá pojem "vyladěné"), tak jsem uváděl informace I od uživatelů jiných aut, např. Ferdy, kterého jistě zpochybňovat nebudeš... Nikde jsem také nepsal, že jsem "nejezdil u ostatních aut..", čemuž také nerozumím, asi by jsi měl zůstat poškole v českém jazyce... Citaci uvádím kvůli původnímu příspěvku, který ten pisatel mezitím změnil a promazal.A nezapomeň na minus ?Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Ulipek Vloženo 27. Březen 2018 Sdílet Vloženo 27. Březen 2018 (editace) ber to tak.. že alespoň nějaká sranda tady je Kokta nikdy nezklame Škodovka bude vždycky ta špatná.. Seat je vždycky jinde! protože Seat vyvinul tolik skvělejch věcí! Editováno: 27. Březen 2018, autor: Ulipek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 27. Březen 2018 Sdílet Vloženo 27. Březen 2018 No co dodat[emoji122]?Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autíčkář Vloženo 4. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2018 Měl jsem možnost vyzkoušet 2 totožná auta 1,4 TSI L§K DSG jedno s DCC a druhé ez. Z vlastní zkušenosti mohu řící, že pro tento model na 18" se určitě investice do DCC vyplatí. Po Praze na kostkách a při přejezdech kolejí se auto s DCC chová výrazně klidněji v režimu comfort než kalsicky nastavená Octavia. Zatím mám najeto s DCC jen minimum km, ale po pár delších cestách dám další info. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AjvenSG Vloženo 4. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2018 Po 6000 km mozem spokojne prehlasit, ze adaptivny podvozok sa naozaj oplati prikupit. Momentalne jazdim asi 80% v komforte, hlavne v meste a na rozbitejsich okreskach mam pocit, ze to v aute to najmenej rezonuje a cez vacsinu nerovnosti ladne preplava (ta plavnost mi prve jazdy vzdy vycarila usmev :))). Na dialnici v zavislosti od rychlosti ho uz ale prepinam do normal/sport, hlavne pri vyssej rychlosti a horsej vozovke mi ta plavnost zacina vadi a mam z toho pocit ze v pripade nudzovej situacie bude auto nestabilne. Hlavne na 180 stupnovych vjazdoch / vyjazdoch, ktore pretina dilatacna kolajnica/spara si vie auto prave v komforte slusne zaplavat, zavlnit do boku. Sport najviac pouzivam pri rychlejsiej jazde do a z kopca, auto prijemne stuhne, ale ako sa tu pisalo je stale dostatocne komfortne. Povestne tvrde buchnutie zo zadnej napravy, o ktorom sa tolko pisalo som pocul za 6000km asi len 2-3x pri prejazde cez priecnu dilataciu, ktora skor pripominala retarder. Nedavno som na rozbitejsich cestach, cez ktore sa bezne vozim prestriedal Kia Sportage, Passat B7 a musim povedat, ze Octavia mi prisla najkomfortnejsia. Za adaptivne tlmice by som si urcite priplatil aj do dalsieho auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
capo Vloženo 4. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2018 Taky přidám názor. Když jsem před 5 lety kupoval passata s DCC od kluka co šel do nové O3RS (tehdy ještě DCC nešlo přiobjednat, obě auta měla 18" kola a passat už 240tkm na hrbu), jasně říkal že po tom podvozku z passata se mu stýská, že v O3 je podvozek horší (tehdy jsem si říkal že je to absencí DCC). Teď jsem přešel z toho passata já na O3 s 18" a DCC tam mám a stejně se mi po Passatovi stýská - nevím jestli je to hmotností (200kg navíc je znát), ale prostě a jednoduše neskákal jak nadmutá koza. To O3 je teda uskákaná neskutečně. O nějaké plavnosti, ve srovnání těchle dvou aut, nemůže být vůbec řeč. Je to jen můj názor, nerad bych tím otevíral diskuzi na srovnávání a už vůbec nějaké hádky. Já to tak vnímám, O3 je ale fungovka a může si to ještě "sednout". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 4. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2018 Ono to bude skor o tom,ze Octavia a Passat niesu jedna trieda auta a aj su urcene pre inu klientelu.Tu plavost by som skor prirovnaval k Superbu,aj ked v tom zase Superb Passata deklasuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 4. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2018 To má stejné podvozky jak ho může tedy superb deklasovat ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 4. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2018 Jde tedy u OIII absence DCC znát, nebo nikoliv? Je rozdíl opravdu tak markantní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AjvenSG Vloženo 4. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2018 (editace) Na predvadzacke som jazdil liftback s 1.5 a 2.0 bez DCC.. bohuzial islo ale len o mesto a trochu z dialnice. Auto sa mi zdalo na nerovnostiach od zadnej napravy hlucnejsie a urcite nebolo tak plavne (comfort), mozno ani tak tuhe (sport). Podstata DCC v Octavii mi pride hlavne v tej plavnosti comfortu.. Mne to do mesta a na horsi asfalt vyhovuje.. po prepnuti do Sport/Normal, je z toho "standardna" Octavia. Ak to porovnam s inymi autami z VAG. Octavia 3FL 1.4 TSI , DCC, 225/45 R17 (6K najazdene) Passat B7 2.0TDI, 235/ 45 R17 (60 K najazdene) A4 B8 2.0TDI, DCC, 245/45 R17 (50K najazdene) Pocitovo Sport v O3FL je nieco medzi Comfort/Normal v A4. Passat bez DCC by som povedal, ze je este o chlp tuhsi ako O3 v sporte. A4 aj passat mi ale pridu celkovo ako tuhsie vozidla, ktore maju obe napravy zlozitejsie ako O3. Teda minimalne A4 urcite nema Mcpherson v predu, passat neviem. Co sa tyka drzania stopy tak tam je A4 ako priklincovane, to ale moze by taktiez sposobene pneumatikami 245. S Passatom som mal moznost jazdit viac menej len mesto, ale po bratislavskych poplatanych cestach mi viac vyhovovalo pohupovaie Octavie. To odskakovanie aspon ja najviac citim v tiahlich zakrutach na priecnych nerovnostiach ked obidve kolesa prejdu cez dilatacne/odvodnovacie spary. Co sa tyka hluku od podvozka pride mi velmi podobny na vsetkych autach. Passat a A4 mi zneju trochu tlmenejsie, resp. ten zvuk ma iny ton ak to dava zmysel :). Editováno: 4. Říjen 2018, autor: AjvenSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 4. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2018 Někde jsem tu již v minulosti psal, moje O3FL s DCC a viceprvkem (TSI) , ve srovnání s O3FL bez DCC a vlecenou nápravou (TDI) , je skutečně obrovský rozdíl. Obě auta zhruba stejně stará. Moje vlastní zkušenost.Mimochodem nadšeně potvrdil i Ferda, když jsem u něj byl kódovat. Tvrdil, ze ani Sup to nemá tak dobře nastavené. Ale to už je přenesená zkušenost. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jord Vloženo 4. Červen 2019 Sdílet Vloženo 4. Červen 2019 Hoj, omlouvám se, že tahám staré téma a možná hloupý dotaz. Nicméně pořizuju 2/2018 octu s DCC a columbusem, ale v nastavení pouze 4 režimy: eco, normal, sport, individual..teď ta skvělá otázka, kam se poděl hojně zmiňovaný comfort? :-D Je to o hlubším nastavení nebo se musí zaktualizovat?.. Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 1. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2019 V 4.6.2019 na 22:18, Jord napsal: Hoj, omlouvám se, že tahám staré téma a možná hloupý dotaz. Nicméně pořizuju 2/2018 octu s DCC a columbusem, ale v nastavení pouze 4 režimy: eco, normal, sport, individual..teď ta skvělá otázka, kam se poděl hojně zmiňovaný comfort? :-D Je to o hlubším nastavení nebo se musí zaktualizovat?.. Díky za info Mrkni do konfigurace režimu Individual, zda-li tam je možnost nastavení DCC. Jak píše výše @Aleš_BX, můžeš tam mít pouze přepínač jízdních režimů (nastavení tuhosti řízení, citlivosti plynu atd...), ale nemusíš mít i adaptivní regulaci podvozku DCC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toomass Vloženo 8. leden 2021 Sdílet Vloženo 8. leden 2021 zdravím, chci se zeptat jak je na tom DCC se spolehlivosti? kolik Vám kdo ho vlastníte v autě déle vydržel KM bez problému? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 9. leden 2021 Sdílet Vloženo 9. leden 2021 Muj adaptivni podvozek ma za sebou 3.5 roku provozu (cca 65 kkm), a vypada to, ze je v poradku. Jak pocitove (denne menim rezimy mnohokrat), tak po diagnostice na prohlidkach. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 10. leden 2021 Sdílet Vloženo 10. leden 2021 V 4. 10. 2018 na 8:28, 15degren napsal: To má stejné podvozky jak ho může tedy superb deklasovat ? Predpokladám, že ma superba a v passate nikdy nesedel. Pokračovať nebudem lebo som mimo témy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 8. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2021 (editace) Předem se omlouvám za offtopic (resp. jde o DCC, ale u jiného auta (Leon 5F)), ale potřebuji radu a pomoc. Dnes, po 4 letech a 123 tisících km vyhodilo auto chybu "Závada: tlumení" a tlumiče jsou podle pocitu napevno v režimu tužším než byl Sport. Věděl by někdo ze zkušených diagnostiků (třeba Ferda) takhle z patra poradit, kde může být problém? Našel jsem na internetu akorát nějaké doporučení pro Superb, že pokud to nezmizí po 5 nastartováních, tak je třeba vyměnit řídící jednotu DCC. Zítra to vezu do autorizáku na načtení diagnostiky, ale po pravdě se docela bojím toho, co mi řeknou, že to bude stát. Našel jsem řídící jednotky za 12.6 nejlevnější, autorizák bude minimálně za 15+. :( Editováno: 8. Prosinec 2021, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 8. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2021 To by mě také zajímalo, co mě jednou možná nemine... Pokud to již nebude problém dalšího majitele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 9. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2021 (editace) Tak opraveno, Byl to přerušený kabel k levému zadnímu tlumiči. Uff, aspoň že jen tak. Editováno: 9. Prosinec 2021, autor: mp390 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petous22 Vloženo 9. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2021 Kuna? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 10. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2021 V 4. 10. 2018 na 8:28, 15degren napsal: To má stejné podvozky jak ho může tedy superb deklasovat ? Srandista. Ma Superba tak napise, ze to je podvozok ako v S-Class. A pritom je v tom hluk ako v Octavii. Urcite by VW nedovolil, aby nejaka Skodovka bola lepsia... V Golfe je mensi hluk ako v Superbe. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.