Hanys.cz Vloženo 25. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Vypada to na filtr tedy. Objednali jsme novej. Zitra se vymeni,ale jetse pred tom zkusime odpojit zpetny odvod a pustit cerpadlo. Pak se jeste procisti hadice co vede od filtru zpet do nadrze. Kdyz nad tim premyslim. Hadice poprve praskla ca 2-3 tydny po vymene filtru a prvniho naliti aditiva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 25. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Jinak zapojeni filtru je spravne. Jen asi umrel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 A to byl origo nebo aftermarket? Jakej chcete dát nyní? Pak ten snad mrtvej nech od bráchy kuchnout. Pokud byl na nízkej větvi stále vetší než předepsaný tlak, je asi jasný, že to muselo ovlivnovat vs. čerpadlo/ventil N276, který to museli přetlačit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 25. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 (editace) Byl to originál, teď jsme objednali nějaký značkový (nevím jaká, kecal bych). Starý (2 měsíce) filtr rozřízneme, taky jsme zvědaví. Nicméně po cestě od bratra zase P2293. The P2293 code sets if the difference between specified pressure vs. actual pressure: > +15bar OR < -15bar - ta chyba je určitě tím extrémním tlakem Doufám, že se to vyřeší než mi odejde i nové vs. čerpadlo Fakt jsme si toho všimli náhodou, potkali jsme se s bratrem u APM a jen jsem mu řekl ať na to koukne a prý, tyvole ta hadice je napěchovaná k prasknutí, už ani nebyla hladká, všude boule a viditelně to prosakovalo. Zítra krom toho filtru vymění i hadici, protože tato je očividně jetá. Zatím se mi OEM ve škodě za 1530,- kupovat fakt nechce když ta stejná jen netvarovaná stojí stovku..... Editováno: 25. Duben 2017, autor: Hanys.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 (editace) Asi ano, vs.čerpadlo pravděpodobně nedokáže vytvořit dostatečný tlak pro rail, protože na vstupu do vs.čerpadla je pravděpodobně vyšší tlak a i při aktivovaném ventilu N276 a tedy splněné podmínce pro uzavření cesty do nízké větve to její vyšší než předepsaný tlak nechává dýl otevřený ... na logu to vidět nebylo, ale kdo ví ... Než ho vyměníte, udělejte test jaks psal, sundejte z něj zpátečku, píchnětě na něj hadici do kanistru a nastartujte, měl by z ní valit benzín. Nemám odpozorováno, ale ten rusáček z toho odkazu s rozebraným filtrem říká, že slyší jak ten ventil ve filtru při volnoběhu "klape", když má motor minimální odběr benzínu a musí se tak více vracet do nádrže... Je možný že i origo filtr byl padělek ... https://www.drive2.ru/l/10443229/ Jasný, než vyřešíte tlakování nemá smysl origo hadici kupovat. Divím se, že si toho nikdo, ani servis, nevšiml, včera byla hadice ješte OK nebo ses toho nevšímal? Editováno: 25. Duben 2017, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 25. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Nepřišlo mi to dokud to dnes neukázalo tu chybu. Bratrovi se zdálo dost divné že to teče při tak malém tlaku co dává čerpadlo v nádrži, šáhnul na hadici a už říkal, že je hrbatá, nejde ani zmáčknout jaký tam je tlak. A samozřejmě při jízdě na LPG to musí vracet o hodně víc paliva než na benzín a pokud to nevrací vzniká enormní tlak, který narušuje jak vs. čerpadlo a s tím i celý rail a běh motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 25. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Ještě jedna teorie, pokud je filtr nějak zacpaný, je možné že při prvním ranním startu není čerpadlo v nádrži na krátký cyklus dostat palivo k motoru a proto když otočím klíčkem vícekrát tak se tam palivo dostane a už to jde..... je to jen teorie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Uvidíte, vyměníte filtr a snad nebudete muset hleda dál. Mluvils i o termínu u LPG technika, tam jste něco zjistili? Vím, opakuju se ale do doby než to kompletně dohledáte (špatný první starty, tlakování nízké větve, malej nebo moc velkej tlak na railu) bych LPG uplně vyřadil, aby nemohlo do řízení vůbec kecat, jinak je to pokus omyl ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 25. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Vyhledal. Za tyden jedu do Brna. Mam zakodovanou jednotli musi ji odblokovat. Ted se snazim spojit s nemcama co to delali. Je tu moznost uniku tlaku okolo hadicek lpg. Dokonce sem v brne u Jurecka resil uplne odstraneni lpg systemu z auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 (editace) No, hezký, myslím, že to řízení LPG bude hlavní problém. Pokud by nepomohli v Brně a němci si už nic nepamatovali nezkusil bys kontaktovat buď český zastoupení BRC nebo přímo italy? A nebo jejich partners u nás pokud mezi ně nepatří to Brno. Nevím co myslíš únikem kolem hadiček LPG, benzín jistě snad ne, jediný problém může být s montáží vstřikovačů LPG na plastový sací potrubí za klapku a tam by opravdu mohl vzduch/tlak utíkat, zvlášť při zrychlování když škádlíš turbo ... S LPG je opravdu radost ... https://lpg-agcplus.cz/cs/prestavby-na-lpg/prestavby-fsi-tfsi https://lpg-agcplus.cz/cs/prestavby-na-lpg/informace-k-prestavbe/dovezena-vozidla a nějak jim blbne web, tak tady souhrn LPG TSI a dovoz.pdf Editováno: 26. Duben 2017, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 26. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Někde jsou navrtané hadice, zkusím to vyfotit a popsat. Problém je že nemám vůbec čas jezdit po servisech a potřebuji jezdit jinde... To je prostě v čudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 26. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Test 8barovym kompresorem nebylo zpetne vedeni filtru nepropustilo pretlak.Coz je zahada novy filtr testem pretlak pustil, ale ted po zkousce nepousti taky nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 26. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Ted bude kontrola zpetneho vedeni do nadrze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 (editace) Zajímavé, viděls sám na tom ruským webu, klasická mebrána tlačená pružinou, po snížení tlaku pružina vrátí mebránu zpět a furt kolem dokola. To že to přestává být průchozí je velmi divné ... To jste zkoušeli s filtrem na autě a nebo filtr volně? A napřímo, vstup/výstup průchozí je? Jinak, ALCO SP2149 není origo ... Co jste teď vybrali jako jeho náhradu? Editováno: 26. Duben 2017, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 26. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 (editace) Tu nahradu je nejaky na M. Nepamatujinsi nazev. Starej jsme zkusili na konoresoru a zpetny pruchod se neotevrel. Ani pri 8 barech. Novy jsme zkusili na taky na konoresoru a ten to prepoustel zpet. Na aute jsme ho testovali jen na klicek bez nastartovani a aji sme kompresorem zlusili fouknout do hadice co vede benzin zpet a slyseli jsme de splouchani. Takze pruchozi je. Ono to bez nastartovani asi nejede porad tsk nic neteklo. Zitra tsm dame novou hadici protoze ji zapomel vyzvednout a nove spony. Tenci. Protoze tyhle maji moc velkou plochu stisku tsk to tak dobre asi netesni plus premyslime jedtli vzit hadici osmicku nebo sestku. Sle original je osmicka myslim Už víííím ..... značka MAHLE Editováno: 26. Duben 2017, autor: Hanys.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 26. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 A taky jsem objednal novou škrtíví klapku Jen tak pro sicher.... už mě párkrát zablbla, tak to nebudu pokoušet a prostě ji tam dám.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 27. Duben 2017 Sdílet Vloženo 27. Duben 2017 (editace) Užší spony? Proč asi výrobce dává širší pružinový ... Uvidíte, fungovat budou jakýkoli, pokud tam nebude nepřipěřený tlak. Průměr hadice by měl odpovídat koncovkám (na čerpadle i spojce), pokud dáš větší, ani spona to pořádně nestáhne, pokud menší, bude to víc namáhaný a může praskat. Mahle by měl být OK, mohl to být taky Mann Jestli tedy kuchnete to ALCO, hoď prosím foto. Ta klapka, uvidíš, pojezdíš. Jdeš do origo nebo nějaká náhrada? Bereš tu z CC? Když to blblo sporadicky, čekal bych spíš problém v připojení. Editováno: 27. Duben 2017, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 27. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2017 Klapku jsem se díval tu na cc ale bratr se mě podívá za kolik by jí měl on. Určitě nebudu kupovat za víc než ty 3 litry, už to vše stálo strašně moc. Dnes nejsem ani v práci supem, jsem tu služebním, ale pojedu si pro superba. Tak uvidím jak to bude startovat od včera. On je bratr trošku šetřílek a vždy kupuje to nejlevnější, protože je na to zvyklej jak to každej kdo k němu jede chce. Tak se ani neptá a bere repliky atd.... Musím ho teď trošku hlídat. Filtr to je určitě MAHLE. Zkusím to dnes rozříznout, snad ho nevyhodil. Říkal jsem mu, ať ho nechá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 27. Duben 2017 Sdílet Vloženo 27. Duben 2017 (editace) No, když vemu, že je to jen pár měsíců starý filtr a skoro nic nenajel, a měl by tedy být ten ventil nefunkční, pokud má brašule vztahy s dodavatelem, místo řezání bych ho vyreklamoval. Ta klapka, už máš sice objednáno, ale kdyby byla KO, tak nebudeš jezdit vůbec. Ta sporadická chyba vypadá na kontakt, já bych to řešil opačně, nejdřív vedení a pak klapka. Neznamená to ale, že to tak musí být Ceny sou kouzelný, kelly přes 10, další kolem 3-4 papouchů. Sice už nějaký km máš, kdo ví. Editováno: 27. Duben 2017, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 27. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2017 No já ty klapce prostě nevěřím, ještě jsem koumal i čidlo podélného zrychlení, ale to ukazuje správně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 29. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2017 Tak starty porad na stejno. Nasel jsem na jednom foru co tohle taky resili ze jim pomohlo vymena cerpadla v nadrzi. Ze davalo maly tlak a rani start byl jako u me. Pokud ten bordel z nadrze dokazal zadelat filtr nevidim duvod proc by neodeovnal aji cerpadlo. A pokud to startuje kdyz nechal nekolikrat projet cerpadlo otocenim zapalovani tak to asi taky neco znamena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 29. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2017 Tak a teď opět P2293 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18725/P2293/008851 Možné příčiny. Selhání váčkové hřídele, což se mi zdá velice nepravděpodobné Příliš nízký tlak paliva Řešení: Tlak paliva ohnuté potrubí těsnost palivového systému palivový filtr a čerpadlo množství paliva dodávané čerpadlem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 29. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 29. Duben 2017 Sice to zacalo po odlucivaci, sle filtr to nacal, cerpadlo jelo porad i kdyz nemelo kam tlacit a postupne odpadlo. Ted de skoro nic nevraci pres filtr zpet i kdyz je propustny tak hadam ze cerpadlo uz ani nema tskovou silu vytvaret tlak aby otevrelo prepustny ventil ve filtru a ma treba vypadky paliva kdyz jede motor ve vykonu. A to se mi psave stalo pri pouziti kick down na statni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 30. Duben 2017 Sdílet Vloženo 30. Duben 2017 Moc to kombinuješ. Filtr určitě nepřestal fungovat proto, že by jeho přetlakový ventil ucpal bordel z nádrže, prohlídni si ho znovu ... Myslíš, že v nádrži je opravdu bordel? Jak přívod k motoru tak zpátečka přes ventil do nádrže zpět jej již z filtrovaného benzínu. Pokud tedy ani po výměně za nový filtr není vyřešeno, do doby, než se někdo podíva na to LPG a tím myslím jeho řízení, tak s tím nepohneš dál. Vsadím se, že řízení LPG kecá jak do řízení čerpadla v nádrži, tak ventilu na vs. čerpadle. Informace z wiki u Ross-Tech ber s rezervou, vždy to chce critical thinking ... Nevím jak to maj italové řešený, jestli maj pojistky, pokud ano, pojistky od LPG ven, odpojit natvrdo a pak můžeš hledat na jinak snad nezměněným motoru. Ale s LPG opravdu nemám naprosto žádné zkušenosti, prostě tohle chce specialistu, jinak se s tím budeš jenom trápit. Myslím si, paradoxně provozování na LPG mohlo vést k většímu opotřebení částí palivového systému (čerpadlo v nádrži a vs.čerpadlo, vstřiky) protože systém je postaven na 100% odběr a díky LPG to jelo max. na 20% a snad jen starty a volnoběh plnejch 100%. A jak to tedy italové "vočurali" aby systém jel podle toho, to by měli vědět právě oni, klucí od BRC. Takže si myslíš, že ani z novýho filtru nejde zpátečou do nádrže nic? To asi ne ... A to, jestli čerpadlo v nádrži sílu má, to bez změření nezjistíš, budete stále jen tápat. Pokud při běžícím motoru na volnoběh nebude ze zpátečky filtru valit benzín na něj ukáže, jinak máš postup na měření v DP. Odlučovač/PCV nemá s filtrem benzínu naprosto nic společnýho ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 30. Duben 2017 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2017 A dalsi p0121 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.