Přejít na obsah

Chyby 004759 a 000136


Hanys.cz

Doporučené příspěvky

Vypada to na filtr tedy. Objednali jsme novej. Zitra se vymeni,ale jetse pred tom zkusime odpojit zpetny odvod a pustit cerpadlo. Pak se jeste procisti hadice co vede od filtru zpet do nadrze. Kdyz nad tim premyslim. Hadice poprve praskla ca 2-3 tydny po vymene filtru a prvniho naliti aditiva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl to originál, teď jsme objednali nějaký značkový (nevím jaká, kecal bych). Starý (2 měsíce)  filtr rozřízneme, taky jsme zvědaví. Nicméně po cestě od bratra zase P2293.

 

The P2293 code sets if the difference between specified pressure vs. actual pressure: > +15bar OR < -15bar - ta chyba je určitě tím extrémním tlakem

 

 

Doufám, že se to vyřeší než mi odejde i nové vs. čerpadlo :D

 

Fakt jsme si toho všimli náhodou, potkali jsme se s bratrem u APM a jen jsem mu řekl ať na to koukne a prý, tyvole ta hadice je napěchovaná k prasknutí, už ani nebyla hladká, všude boule a viditelně to prosakovalo. Zítra krom toho filtru vymění i hadici, protože tato je očividně jetá. Zatím se mi OEM ve škodě za 1530,- kupovat fakt nechce když ta stejná jen netvarovaná stojí stovku.....

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi ano, vs.čerpadlo pravděpodobně nedokáže vytvořit dostatečný tlak pro rail, protože na vstupu do vs.čerpadla je pravděpodobně vyšší tlak a i při aktivovaném ventilu N276 a tedy splněné podmínce pro uzavření cesty do nízké větve to její vyšší než předepsaný tlak nechává dýl otevřený ... na logu to vidět nebylo, ale kdo ví ...

 

Než ho vyměníte, udělejte test jaks psal, sundejte z něj zpátečku, píchnětě na něj hadici do kanistru a nastartujte, měl by z ní valit benzín. Nemám odpozorováno, ale ten rusáček z toho odkazu s rozebraným filtrem říká, že slyší jak ten ventil ve filtru při volnoběhu "klape", když má motor minimální odběr benzínu a musí se tak více vracet do nádrže...

 

Je možný že i origo filtr byl padělek ... https://www.drive2.ru/l/10443229/

 

Jasný, než vyřešíte tlakování nemá smysl origo hadici kupovat. Divím se, že si toho nikdo, ani servis, nevšiml, včera byla hadice ješte OK nebo ses toho nevšímal?

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepřišlo mi to dokud to dnes neukázalo tu chybu. Bratrovi se zdálo dost divné že to teče při tak malém tlaku co dává čerpadlo v nádrži, šáhnul na hadici a už říkal, že je hrbatá, nejde ani zmáčknout jaký tam je tlak. A samozřejmě při jízdě na LPG to musí vracet o hodně víc paliva než na benzín a pokud to nevrací vzniká enormní tlak, který narušuje jak vs. čerpadlo a s tím i celý rail a běh motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jedna teorie, pokud je filtr nějak zacpaný, je možné že při prvním ranním startu není čerpadlo v nádrži na krátký cyklus dostat palivo k motoru a proto když otočím klíčkem vícekrát tak se tam palivo dostane a už to jde..... je to jen teorie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidíte, vyměníte filtr a snad nebudete muset hleda dál. Mluvils i o termínu u LPG technika, tam jste něco zjistili? Vím, opakuju se ale do doby než to kompletně dohledáte (špatný první starty, tlakování nízké větve, malej nebo moc velkej tlak na railu) bych LPG uplně vyřadil, aby nemohlo do řízení vůbec kecat, jinak je to pokus omyl ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, hezký, myslím, že to řízení LPG bude hlavní problém. Pokud by nepomohli v Brně a němci si už nic nepamatovali :tnezkusil bys kontaktovat buď český zastoupení BRC nebo přímo italy? A nebo jejich partners u nás pokud mezi ně nepatří to Brno.

Nevím co myslíš únikem kolem hadiček LPG, benzín jistě snad ne, jediný problém může být s montáží vstřikovačů LPG na plastový sací potrubí za klapku a tam by opravdu mohl vzduch/tlak utíkat, zvlášť při zrychlování když škádlíš turbo ...

 

S LPG je opravdu radost ...

https://lpg-agcplus.cz/cs/prestavby-na-lpg/prestavby-fsi-tfsi

https://lpg-agcplus.cz/cs/prestavby-na-lpg/informace-k-prestavbe/dovezena-vozidla

 

a nějak jim blbne web, tak tady souhrn

LPG TSI a dovoz.pdf

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé, viděls sám na tom ruským webu, klasická mebrána tlačená pružinou, po snížení tlaku pružina vrátí mebránu zpět a furt kolem dokola. To že to přestává být průchozí je velmi divné ... To jste zkoušeli s filtrem na autě a nebo filtr volně? A napřímo, vstup/výstup průchozí je?

 

Jinak, ALCO SP2149 není origo ... Co jste teď vybrali jako jeho náhradu?

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu nahradu je nejaky na M. Nepamatujinsi nazev. Starej jsme zkusili na konoresoru a zpetny pruchod se neotevrel. Ani pri 8 barech. Novy jsme zkusili na taky na konoresoru a ten to prepoustel zpet. Na aute jsme ho testovali jen na klicek bez nastartovani a aji sme kompresorem zlusili fouknout do hadice co vede benzin zpet a slyseli jsme de splouchani. Takze pruchozi je. Ono to bez nastartovani asi nejede porad tsk nic neteklo.

Zitra tsm dame novou hadici protoze ji zapomel vyzvednout a nove spony. Tenci. Protoze tyhle maji moc velkou plochu stisku tsk to tak dobre asi netesni plus premyslime jedtli vzit hadici osmicku nebo sestku. Sle original je osmicka myslim

 

Už víííím ..... značka MAHLE

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Užší spony? Proč asi výrobce dává širší pružinový ... Uvidíte, fungovat budou jakýkoli, pokud tam nebude nepřipěřený tlak. Průměr hadice by měl odpovídat koncovkám (na čerpadle i spojce), pokud dáš větší, ani spona to pořádně nestáhne, pokud menší, bude to víc namáhaný a může praskat.

 

Mahle by měl být OK, mohl to být taky Mann :t Jestli tedy kuchnete to ALCO, hoď prosím foto.

 

Ta klapka, uvidíš, pojezdíš. Jdeš do origo nebo nějaká náhrada? Bereš tu z CC? Když to blblo sporadicky, čekal bych spíš problém v připojení.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klapku jsem se díval tu na cc ale bratr se mě podívá za kolik by jí měl on. Určitě nebudu kupovat za víc než ty 3 litry, už to vše stálo strašně moc. Dnes nejsem ani v práci supem, jsem tu služebním, ale pojedu si pro superba. Tak uvidím jak to bude startovat od včera. On je bratr trošku šetřílek a vždy kupuje to nejlevnější, protože je na to zvyklej jak to každej kdo k němu jede chce. Tak se ani neptá a bere repliky atd.... Musím ho teď trošku hlídat. Filtr to je určitě MAHLE. Zkusím to dnes rozříznout, snad ho nevyhodil. Říkal jsem mu, ať ho nechá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, když vemu, že je to jen pár měsíců starý filtr a skoro nic nenajel, a měl by tedy být ten ventil nefunkční, pokud má brašule vztahy s dodavatelem, místo řezání bych ho vyreklamoval.

 

Ta klapka, už máš sice objednáno, ale kdyby byla KO, tak nebudeš jezdit vůbec. Ta sporadická chyba vypadá na kontakt, já bych to řešil opačně, nejdřív vedení a pak klapka. Neznamená to ale, že to tak musí být B) Ceny sou kouzelný, kelly přes 10, další kolem 3-4 papouchů. Sice už nějaký km máš, kdo ví.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak starty porad na stejno. Nasel jsem na jednom foru co tohle taky resili ze jim pomohlo vymena cerpadla v nadrzi. Ze davalo maly tlak a rani start byl jako u me. Pokud ten bordel z nadrze dokazal zadelat filtr nevidim duvod proc by neodeovnal aji cerpadlo. A pokud to startuje kdyz nechal nekolikrat projet cerpadlo otocenim zapalovani tak to asi taky neco znamena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a teď opět P2293

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18725/P2293/008851

 

Možné příčiny.

 

Selhání váčkové hřídele, což se mi zdá velice nepravděpodobné

Příliš nízký tlak paliva

 

Řešení:

Tlak paliva

ohnuté potrubí

těsnost palivového systému

palivový filtr a čerpadlo

množství paliva dodávané čerpadlem

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice to zacalo po odlucivaci, sle filtr to nacal, cerpadlo jelo porad i kdyz nemelo kam tlacit a postupne odpadlo. Ted de skoro nic nevraci pres filtr zpet i kdyz je propustny tak hadam ze cerpadlo uz ani nema tskovou silu vytvaret tlak aby otevrelo prepustny ventil ve filtru a ma treba vypadky paliva kdyz jede motor ve vykonu. A to se mi psave stalo pri pouziti kick down na statni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc to kombinuješ. Filtr určitě nepřestal fungovat proto, že by jeho přetlakový ventil ucpal bordel z nádrže, prohlídni si ho znovu ... Myslíš, že v nádrži je opravdu bordel? Jak přívod k motoru tak zpátečka přes ventil do nádrže zpět jej již z filtrovaného benzínu. Pokud tedy ani po výměně za nový filtr není vyřešeno, do doby, než se někdo podíva na to LPG a tím myslím jeho řízení, tak s tím nepohneš dál. Vsadím se, že řízení LPG kecá jak do řízení čerpadla v nádrži, tak ventilu na vs. čerpadle.

 

Informace z wiki u Ross-Tech ber s rezervou, vždy to chce critical thinking ...

 

Nevím jak to maj italové řešený, jestli maj pojistky, pokud ano, pojistky od LPG ven, odpojit natvrdo a pak můžeš hledat na jinak snad nezměněným motoru. Ale s LPG opravdu nemám naprosto žádné zkušenosti, prostě tohle chce specialistu, jinak se s tím budeš jenom trápit.

 

Myslím si, paradoxně provozování na LPG mohlo vést k většímu opotřebení částí palivového systému (čerpadlo v nádrži a vs.čerpadlo, vstřiky) protože systém je postaven na 100% odběr a díky LPG to jelo max. na 20% a snad jen starty a volnoběh plnejch 100%. A jak to tedy italové "vočurali" aby systém jel podle toho, to by měli vědět právě oni, klucí od BRC.

 

Takže si myslíš, že ani z novýho filtru nejde zpátečou do nádrže nic? To asi ne ... A to, jestli čerpadlo v nádrži sílu má, to bez změření nezjistíš, budete stále jen tápat. Pokud při běžícím motoru na volnoběh nebude ze zpátečky filtru valit benzín na něj ukáže, jinak máš postup na měření v DP.

 

Odlučovač/PCV nemá s filtrem benzínu naprosto nic společnýho ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...