Přejít na obsah

Chyby 004759 a 000136


Hanys.cz

Doporučené příspěvky

Člověče, ty informace začínají být pěkně zmatený, tohle bude na servis a před tím bude dobrý si sepsat, co se vlastně všechno měnilo. Dosud jsi mluvil jen o odlučovači/PCV, kterej má na starosti pouze "ekologické" odvětrání prostoru klikovky. No a teď z Tebe vypadne info, že bylo měněný podtlakový čerpadlo ... Je jasný, že když měnili podtlakový čerpadlo, tak museli nejdříve sundat vs.čerpadlo. No a to je tedy možný začátek problémů, dodrželi čistotu, naplnili systém benzínem opakovaným zapnutím zapalování (není nikde požadováno ...), atd. ...

Prostě podtlakový čerpadlo nemá s odlučovačem/PCV nic společnýho. Ani jedna z chyb 004759 a 000136 si myslím nemohla asistenta rozjezdu ovlivnit ...

 

viz část z D4B8029FA43 4.2014, strana 108

4.5 Demontáž a montáž podtlakového
čerpadla
Demontáž
– Demontovat horní kryt motoru ⇒ Strana 9 .
– Demontovat skříň vzduchového filtru ⇒ Strana 272 .
Demontovat vysokotlaké čerpadlo „se zdvihátkem s rolnou“⇒ Strana 275 .
– Odšroubovat ukostřovací vedení -3- a vyšroubovat šroub -4-.

 

Se spojkama palivovýho systému je to taky jednoduchý, typů je víc, ale takhle "mokvat" nesmí žádný, to je prostě špatně ... Prohlídni si DP od strany 185, na té nové hadici máš Násuvnou spojku s tahovým odjišťovadlem.

Pro sichr mrkni i na ten palivový fitr, jestli jste neprohodili připojení na straně od nádrže. Podle mě nemožné, ty trubičky jsou dost tuhé a pamatují si tvar, ale člověk nikdy neví ... na středu má být modrá trubička=zpátečka do nádrže.

 

Data s tlakem vs. čerpadla se mi zdají být zcela OK, je tam vidět, že při sundání požadavku/noha z plynu/decelerace chvíli trvá, než skutečný tlak spadne na požadovaný, ale to je normál, takže vs. čerpadlo podle mě OK.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jsem to špatně napsal, podtlakové se neměnilo, jen mě napadlo jestli to tím výt nemůže. Protože se měnil ten odlučovač z důvodu chyby 004759 a 000136. Tím že byla praská membrána tak tam někde něco s tlakem bylo. Tak mě napadlo jestli na to nemůže mít vliv to podtlakové čerpadlo. Měněno nebylo, ale pokud to takto půjde dál tak asi bude :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citovat

Ani jedna z chyb 004759 a 000136 si myslím nemohla asistenta rozjezdu ovlivnit ...

 

Sice asistenta neovlivnila asi na přímo, ale jednotka ABS vykazovala chybu, zkontrolujte jednotku motoru a asistenta vypínala. A ta chyba se objevila vždy když jsem ji smazal a použil asistenta, tak vyskočila znovu a ABS se omezilo

 

Citovat

Pro sichr mrkni i na ten palivový fitr, jestli jste neprohodili připojení na straně od nádrže. Podle mě nemožné, ty trubičky jsou dost tuhé a pamatují si tvar, ale člověk nikdy neví ... na středu má být modrá trubička=zpátečka do nádrže.

 

Filtr byl měněn na konci ledna... Takže až po výskytu tohoto problému, takže hádám že je dobře nasazený

 

Citovat

Data s tlakem vs. čerpadla se mi zdají být zcela OK, je tam vidět, že při sundání požadavku/noha z plynu/decelerace chvíli trvá, než skutečný tlak spadne na požadovaný, ale to je normál, takže vs. čerpadlo podle mě OK.

 

Ano taky mě to přijde normální, takže tam snad problém nebude. Tak už mě napadá jen to čerpadlo od nádrže..... No nechám ho změřit někde ten tlak v nízké větvi.

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle opravdu chce to projít vše, navíc je tam to LPG.

Jasný, asistent je věc kolem brzd, takže chyba v jednotce brzd musela být. Ale jak chyba s poklesem tlaku v potrubí sání, tak sporadicky ten příliš vysoký tlak na railu, to k tomu prostě nepasuje, a prostá výměna odlučovače na motoru prostě nemůže vyřešit problém s brzdama/pumpou ABS. Motor do výměny odlučovače nezdechal, po startu běžel klidně a rovnoměrně, ne?

 

Palivovým filtrem sleduju problém tlaku benzínovýho systému a ne kolem toho asistenta, to s tím opakuju podle mě nemá naprosto co dělat. Jasně, od ledna je dost dlouho, podle mě je taky skoro nemožný, aby to obráceně fungovalo a šlo to vůbec zaměnit, ale tohle vypadá na špek, tak jsem to zmínil, ať je vše na tuty. Sáknoucí přípojka benzínovýho systému u motoru a prdlá hadice u vs. čerpadla jsou prostě věci, po který se musí jít. Změření tlaku na nízké větvi tuhle otázku vyřeší a bude jasno hned, proto se divím, že toto autorizák podle info od Tebe už dávno neudělal, pokud to tedy neměl být ten moment, kdy měli " dát něco na hadice a pak opět startovat"

 

Já už nyní další nápady nemám, budu ale rád, pokud sem hodíš info k dalšímu hledání řešení a přeju, ať se to podaří dotáhnout do zdárnýho konce, když už ses tomu tak věnoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 24.4 jsem objednan k p2p na rozvody, mrkne i na ted odlucovac, pokud jsem spravne pochopil a kdyztak pujci svuj nahradni aby se zjistilo jestli to nedela ten novy. Kolega rikal ze uz taky resil spatne starty benzinu a mel nove rozvody ale spatne serizene casovani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příští týden jsem se objednal na kontrolu LPG, vyžádanou. Napojení na jednotku LPG jestli tam něco není a pán mi potvrdil že jednotka LPG napojená na jednotku auta obchází některé kontrolní systémy. Jako třeba že odpojuje kontrolu lambda sond při přepnutí na LPG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A v tom je právě ten problém, vsadím se, že i to nesvítící EPC má na triku systém od LPG. Pořádně to prozkoumejte, zeptej se na názor ohledně opotřebení benzínových čerpadel díky menšímu než projektovanému odběru.

http://forum.skodahome.cz/topic/46969-skoda-superb-18t-na-lpg/?do=findComment&comment=2184790

 

http://www.brc.it/en/gpl-auto-ad-iniezione-diretta-di-benzina.asp

http://www.lpg-brc.cz/produkty/sdi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě se na to zeptám, i když to neřeší můj problém se startem, ale uvidím u p2p. Pořád se mi zdá že se motor chová divně, jak na benzín tak na lpg. A myslím že to souvisí s chybou v klapce, zítra se podívám znovu na dia jestli tam zase není ta chyba s klapkou.... U prosakovaní hadic jsem zjistil že je ve škodě nedotáhli. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co myslíš dotažením hadic? Jasně, ta svorka u vs. čerpadla, budiž, měla by tam sice být pružinovka ale OK. No a na rychlospojce na tom nic nedotáhneš ... Klapku a konektor přešli specialisti v autorizáku ... Co uděláš, pokud tam chyba klapky opět bude?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím po delší době, startování zatím pořád stejné. Auto mám doma po rozvodech, teď jsem dojel z Brna od p2p. Fotku starých rozvodů zasílám, rozhodně nebyli v takovém stavu jako mě tvrdili ve škodovce..... vyskočeno 5 zubů a 6 byl na cestě. Sice mi řekli že bude mít auto jiný zvuk, ale mě přijde že je tišší než byl. Zítra hned poznám, jestli se změnili starty. Taky jim to ukázalo nějaké vynechání zapalování na 4 válci, když dělali diagnostiku po rozvodech, ale to zkontroluji zítra. Startování zatím přikládají na změnu nějakých tlaků, ale není zatím známo kde. Palivová cest se zdá OK.

Zítra dám další info po raním startu.

 

IMG_20170424_105042.thumb.jpg.833a18d475ade196b7f1f8dd9b22dbf1.jpgIMG_20170424_144619.thumb.jpg.e437eff3fcf56e4825559cfc74b27273.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na ty km to s tím napínákem nebylo nejhorší, ale u těch typů nikdy nevíš - vidím, že to byl první N - , takže teď si myslím že s posledním typem můžeš být v klidu. Vzal sis ten starý dom, že bys jen pro info koukl, jak vypadala rohatka jak na pístku tak na tom zajištovacím protikusu?  A jaks psal info z historie oprav, jak na tom byla nyní ložisková stěna, měla sítko OK? No info od autorizáku, kdyby to skočilo, nic si na nich nevemeš ...

 

Ty výpadky na 4 válci, to bylo hned po startu nebo i po zahřátí? Máš tam svíce pro LPG, o stupeň studenější, třeba to po startu chvilku trvá a ten 4 může bejt slabší. Přesto bych to hlídal.

 

Ráno uvidíš jak start. Mě by každopádně nedalo spát to mokvání na přípojce benzínu u motoru, tam musí bejt naprostý sucho. Nebo toto se vyřešilo? Na ten filtr ste mrkli?

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano napínák byl původní. Teď tam mám ten káčkový. Domů jsem si ho nevzal, sice mě to krásně nachystali do krabice, ale nechtěl jsem to už vidět ... :-D Hele na tu stěnu jsme se neptal, ale nemyslím si, že by něco opomněli....

 

Ten výpadek byl jen po prvním nastartování, teď jsme to byl trošku projet a nic to už neukazovalo. Měl vytáhlé cívky i svíčky, tak možná pro to. 

 

Na ráno jsem zvědav, co se týká té přípojky, je to ten mezi kus mezi hadicí a tím tou spojkou, nemůžeš se mi podávat na číslo toho dílů? že bych to koupil a vyměnil? V brně mi to odpojili, zkontrolovali, očistili a zapojili, ve znojmě jsem to měl zase špinavé. Nevím jestli to nenahradím originální hadicí....s originálními sponami. Filtr v pořádku.

 

benzi.thumb.png.bcffed5e412e3f0f127934ed090e1316.png

 

Jak je možné že to není nikde skladem .... 06J133986R

 

http://www.mihocar.cz/hadice-paliva-skoda-superb-ii-06j133986r/d-74640-p-4/ ale tady mají použité díly, to nechci

 

 

 

TVL že já to nemám pořádně nacvaklé

 

Soubor_002.jpeg.c468782f7f936bd9d175d8e45e0f13fa.thumb.jpeg.5f15ce70c8d60e25d4398f9bed680bcb.jpeg537143_x800.thumb.jpg.fc745921b2e868a79399472a2ddf1edf.jpg

 

Hádám že ten plastový díl má být plně nacvaknutý v té kovové části, nebo naopak se to uvolní když to zacvaknu? Možná už je špatná a proto tam protíká. Pokud objevíš kde to objednat, rád to koupím, nebo zajetu někam do kelly

 

Na kelly chcou za to 1500 :-O ale není to ani na centrálním skladě, tak hádám, že ze to bude někde nějaká náhrada, protože jsme to nikde neviděl

 

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tato hadice, co máš na autě, není origo díl ale nějaká náhrada? Tyhle věci raději vždy v origo nebo OEM výrobce pod svou značkou. Číslo máš správné, u koncernu musíš sehnat bez problému, vsadím se, že bude o něco levnější než v Kelly ... Samostanou spojku koncern nedodává, přestože by šla sundavat, vždy je součástí i hadice ...

 

Návod na rychlospojky jsem Tě odkazoval už tady, koukni do DP, str. 186-187. Kdyby spojka nebyla zajištěná, máš z toho dávno fakuli ... Ale prostě to sákne a to taky nesmí. No a to, že na jejím druhým konci (ještě té původní) to 2x prdlo ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto dnes chytlo celkem v pohodě.... ale to neznamená že zítra to bude stejné.

 

Nicméně další věc. Teď při couvání chyba P2293, zrovna jsem couval k bráchovi tak se hned díval i na ty hadice a zjistil, že ta sice neoriginální hadice čím nahradil tu prasklou benzínovou je úplně brutálně natlakovaná, že se nedá ani zmáčknout, a už se na ní udělali na pár místech boule... proto i prosakují ty konce, ta hadice to nemůže vydržet. za chvíli tam zase a jedu a budeme kontrolovat jestli se vůbec něco vrací nějaký benzín zpět do nádrže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Benzín do nádrže se vrací rovnou od filtru, ventil na filtru má zajistit, aby od něj až k vs. čerpadlu na motoru byl ve vedení správný tlak, cca 1,5-6bar podle SSP132, 3,5-7bar podle DP, od filtru až k motoru je to jen jednocestný/bez zpátečky. Takže jde o to, co to způsobuje, proto Tě stále tlačím do toho, aby jste zkoukli i ten filtr a jeho přípojky, filtr má mít ventil 6bar ... Pročti si DP, je tam vše, jak filtr, tak pumpa v nádrži maj ventily.

 

Za chvíli z toho budeš fakt mít fakuli pokud to nedořešíš. Jestli za to může i to vs. čerpadlo a nebo jeho řízení od ECU, nebo snad řízení čerpadla v nádrži, přestože to by měl ohlídat ten ventil na filtru, kdo ví ... Asi bych LPG uplně elektricky odstavil, vypadá to, že to bude to řízení ovlivňovat.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18725/P2293/008851

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale to má jít jen o velmi malé množství ve fázi zdvihu pístu vs.čerpadla, kdy ani na vs.čerpadle nemá být ten požadovaný tlak pro rail. Takže má spíš jen docházet k pulzaci a ne zpětnému toku do nádrže. A proto je na vs. čerpadle ta membrána ještě v nízkotlaké části, která má tuto pulzaci omezit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...