Přejít na obsah

Chyby 004759 a 000136


Hanys.cz

Doporučené příspěvky

Tak zásadní info, díky starýmu K musíš vyměnit nejen ten 1 adaptér, ale i vedení paliva za 06J127501AB a další adaptér na rail 06J127065B, to ve Znojmě ví nebo ne? To je ten rok 2009, od 11.5.2009 už to měli jinak ... Prostě místo aby se měnil jen jeden mezikus, oni toho musí vyměnit víc ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, tak to měli jak vedení/tlakovou trubku tak druhej adaptér skladem B) Jo, máš stěstí na olej, ale ono si to vybírá jinde ... :_icon_smich2:

Prosím, jestli tam pojedeš s tím dílem na kafe sám, měj pro sichr připraven fotomobil, rád bych z montáže viděl reakce zúčastněných :t kdybych se "vyjímečně" nepletl ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak auto mam doma. Prvni start nekolik hodin stojiciho auta byl okamzity, sle poznam zitra.

Faktura me trosku prekvapila.

300 vymena cerpadla
600 diagnostika
540 kontrola motoru

Kontrolou motoru byla myslena kontrola svorkovnice a kabelaze klapky ktera je pry v poradku

No jiste vim ze pokud auto bude startovat dobre asi tam uz nepojedu.

Takze 1700 korun. No neber to. Na to ze jsem tam byl s tim papirem a ukazal ktera chyba to je. A chtel jsem udelat tu kabelaz. Tak pry jsem donesl postup na jine auto ze tam jak je na obrazku ts klapka neni a ze to se tyka jineho modelu. Nechtel jsem se smat ale hadat jsem se uz nemel chut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No s tim TPI k přívodu ke klapce jsem to přesně tak čekal... Nevím teda, jak kontrolovali, měřili, rozebírali konektor nebo jen diagnostikovali? Podle info od ferda25 se měli zaměřit na cínování, jenže holt na to nemaj postup...

 

S tím čerpadlem, jestli tedy kromě jednoho adaptéru nic neměnili, tak to vypadá, že zkombinovali nový adaptér s původním vedením. Byls u toho, nebo mrknul jsi na to, jak to tam nyní vypadá?

 

Viz info z jejich koncernových podkladů ...

měls pozici 3, z Brna dostals 4

DP.thumb.jpg.265cdbffe82b9a27950bb00f65e9751a.jpg

 

viz jejich ETKA, jak pro SUPa tak A3, kde jsou vždy přesnější info. Pokud lze skutečně kombinovat nový adaptér+staré vedení, proč v ETKA podle potřeby mění ještě za nové vedení a snad adaptér na railu? To je další "pořádek" ...

SUP.thumb.jpg.5ed1aba471eff713259994853557223e.jpg  A3.thumb.jpg.4c70d63125d47d10662e99870293256d.jpg

 

S autama jako s ostatním je to složitý, kdyby aspoň vždy zaplacený peníze za servis splnili účel. Snad od toho máš tedy nyní pokoj, teď akorát nevím, kdo Ti vyřeší, bude li se řešit, to EPC.

 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prvni rani start byl na skrknuti jak tvrdi zena ktera mi nadrzo zebrala rano auto na nakup (i kdyz ma svoje potvora:-D)

No nechce se me do toho poustet samotnymu do cinovani, asi navstivim nejakeho autoelektrikare. Dam mu pozadavek nebude nic zjistovat. A udelam to tak ze si koupim novy konektor a necham si od nej vymenit tech par kabliku s novym konektorem. Pokud to nepomuze koupim klapku. To uz me nezruunuje. Aspon budu vedet ze mam na cas klid.

Hledal jsem tu chybu na internetu a nasel par navodu jak zmerit ten potenciometr klapky. A taky priciny te chyby.

Vsiml jsem si ze kdyz pustim zprudka plyn tak ne vzdy ale nekdy dostanu skubanec jako bych seslap brzdu trosku a taky ze v nizkych otackach me auto jemnoucce poskakuje jako by to nedrzelo stabilne plyn. To by taky mohlo znacit problem s klapkou.

Pred vycistenim klapky v servisu to taky nedelalo [emoji3]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestlis nikdy nepájel, tak by sis akorát přidělal starosti. Je třeba prohřát, ale nespálit/neroztavit vše kolem spoje. To samý s rozebráním konektoru a vypícháním pinů. Protože to blblo a diagnostika autorizáku podle mě nemohla vyřešit, asi bych někoho vyhledal. Novej konektor/piny je taky cesta, ale to už je o volbě řešení. Pokud by toto nezabralo, bylo by to na klapku.

 

To pocukávání v nízkých, to asi není ojedinělý, pokud se tedy neděje jen na určitým zařazeným stupni, ty škubance ale nemusí souviset s klapkou, ale DSG.

 

Manipulace s konektorem klapky při čištění mohla rozjet to blbnutí klapky.

 

No tak SUPa nech ženě a jezdi jejím :_icon_smich2: nebudeš řešit problémy B)

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to si děláš prdel ... Jak dlouho to stálo včera před tím, než to ráno startovala žena? Na škrtnutí vypadá zcela jinak než dlouhý start, to by snad poznala, ale jde o to, co se dělo před tím, opravdu jen nastoupila, zapla a startovala? Tohle musíš ohlídat sám, všechny zproztředkovaný info budou zkreslený. Kouknul jsi teď na motor, nesákne to čerpadlo nikde?

 

Zatím jsem nikde nenašel vysvětlení, proč se podle ETKA mělo měnit i to vedení mezi vs. čerpadlem a railem, nejen ten nutnej adaptér na čerpadle ...

 

Jen pro vyloučení všech možností, hadice na vs. čerpadle tedy praskala až po výměně filtru nebo i před tím? A v jakým režimu tedy ta hadice 2x praskla, myslím že vždy když to bylo studený a nezahřátý hned při startu, jinak by z toho byla ohnivá koule, nebo snad při jízdě?

 

A klapku a číslo už jsem řešili taky, jestli "houpe" klidně to může být jen to vedení k ní, pokud by její výměna nic neřešila, budeš zas zbytečně kupovat věc. http://forum.skodahome.cz/topic/136220-chyby-004759-a-000136/?do=findComment&comment=2233171

Ale z toho co píšeš, jen na jedničku a malý otáčky, nejsem si jist ale nepopisoval to tu někdo ohledně DSG? Ona právě 7DSG tohle popojíždění nemá moc ráda ...

 

Jsou to jen stroje, nic není 100%, cukání bych zatím neřešil. Důležitý jsou občasný výpadky klapky a pak jen nouzouvý mod, to prostě na klapku samotnou nevypadá.

 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt si prdel nedělám, auto stálo od 8 večer do té doby než jsem sem napsal. Psal jsem to v autě hned po nastartování. Potom jsem jel do nemocnice s prckem tam stál do teď a když jsem chtěl nastartovat tak zase.....

 

Nicméně mám doma teda aspoň jedno čerpadlo do zásoby :D

 

Hadice praskla po nějaké době po výměně filtru, filtr tam byl od výroby tak jsem dal nový. Poprvé praskla přítelkyni, jela za kamarádkou 15km na benzinu na kafe a když chtěla odjet tak jí nešlo nastartovat a vyběhla za ní paní z benziny že jí z auta něco teče, to praskla spona na té hadici, bratr hadici pro jistotu zařízl a dal novou sponu. Cca po týdnu jsem byl jen asi 2 km někde po městě dojel k baráku a jeden pán co šel okolo říkal že mi strašně smrdí benzín z auta, tak jsem se divil podával pod kapotu a z té zařízlé hadice na místě spony kapal benzín, tak jsem dojel 300 metrů za bránou do servisu a jeli jsme koupit novou hadici, protože ta původní zařízlá byla na místě pod sponou roztrhnutá.....

 

Dali jsme novou hadici a byl klid, pak jsem měnil spojku, brzdy a vymyslel jsem si kontrolu toho tlaku mezi turbem a klapkou co to pořád hlásilo, po 3 dnech mi auto vrátili s novým odlučovačem že tam byla vadná membrána. Druhý den na to špatné starty.

 

Nový adaptér na čerpadle:

Soubor_000.thumb.jpeg.1564a691a282ad92f88c3e1e2c126e3a.jpeg

 

Palivová hadice na novém čerpadle:

Soubor_003.thumb.jpeg.c61f9029eb0c8355519d3651eea4d820.jpeg

 

Po kontrole teď se mi zdá, že je to trošku okolo od benzínu.

 

Ještě jsem vyfotil druhou stranu palivové hadice, její napojení, jestli to tak má být.

Soubor_002.thumb.jpeg.0e398500b708f6fb37effd4ceb6d6e9d.jpeg

 

 

Ještě mě napadá jedině nějaký senzor tlaku na palivové cestě, nebo palivové čerpadlo od nádrže. 

Všiml jsme si ještě jedné věci a to že včera při 250km cestě se mi teplota oleje na maxidotu pohybovala mezi 94-96 stupni, mám dojem že se mi vždy držela mezi 90-93. Nevím jestli to má na něco vliv, ale je pravda že teplotu jsem pozoroval hlavně v zimě, před tím v létě mě to nějak nezajímalo.....

 

 

 

 

 

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, píšeš, že dnes nebyl ani opakovaný start OK, a tos u tý nemocnice jistě nestál víc jak 2-3hod , ne? Předtím byl problém vždy jen první start, pak už jsi přes den startoval bez problému, ne? Zkus si přes diag mrknout, kolik tlačí to nový čerpadlo, ta skupina 106, 140 a vyzkoušej prosím 230.

 

To že tedy hadice praskala až po výměně filtru, možná náhoda, možná ne. Říkals, že jste dali origo filtr, z autorizáku nebo nákup jinde? Je možný, že brácha zcela neodřízl poškozenou část a prdlo to při nasazování, proto to teklo i podruhý. No, hlavně že se nic jinýho nestalo, s tím není prdel ...

 

To místo připojení hadice na vedení od nádrže, to je vlhý nebo co to tam je? Otři to dosucha a sleduj dál, omrkni to, když běží motor.

 

Olej a jeho teplotu neřeš, to jsou uplně normální hodnoty, tohle s tím startovacím problémem a výpadky klapky nemá co dělat.

 

Prosím ještě písni číslo co máš na tom připojení od čerpadla k railu, na první fotce není vidět celé. Ď

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přímo odlučovač nemá s benzínovým vedením nic společnýho. Jde o to, co s autem všechno dělali ... Už motosman tu dal video, že vyměnit odlučovač neni nic komplikovanýho, prostě kromě dvou cívek nic sundavat/odpojovat nemusíš.

 

Ten stav, kdy sis auto po odlučovači přebíral a kdy to tedy po startu začalo blbnout/trhat, tak to je začátek problému. Ale co to způsobilo musíš najít. Já si tedy stále myslím, že je to něco kolem zásobení benzínem a jeho tlakem, prostě prasklá hadice na přívodu není normální. A to, že opakovaný zapnutí zapalování a natlačení systému čerpadlem v nádrži problém prvního startu, a jak to dnes vypadá nyní i opakovanýho startu, řeší, by to jen potvrzovalo.

 

Teoreticky, pokud čerpadlo v nádrži a filtr-jeho regulační ventil- nejsou schopni vytvořit v systému požadovaný tlak při 1-2 sepnutí (dveře+zapalování), možná je problém tam a vs. čerpadlo bylo OK, a hadice tedy praskla jen díky tlaku vytvořeným čerpadlem v nádrži a "nesprávně" fungujícímu ventilu na filtru ... je to jen úvaha.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže jsme teď hodinku strávil u auta a dopadlo to následovně:

 

Připojení palivové hadice - jemně prosakuje benzín - utřel jsem dosucha po 20 minutách volnoběhu jsem utřel trošku benzínu:

Soubor_002.thumb.jpeg.ca5a29cd4a4216934127a22cd986c8c3.jpeg

 

U čerpadla to stejné, utřeno do sucha, dotáhl jsem šroub a po 20 minutách jemně zašpiněno benzínem.

Soubor_003.thumb.jpeg.7e5c9fe1c405dfea44146810003b4d38.jpeg

 

Nová chyba v motoru:

 

delphi_lista.thumb.png.2946c022e8f15864c55212ceb5750230.png

 

VCDS:

 

Citovat


                Address 01: Engine       Labels: None
Control Module Part Number: 3T0 907 115 G    HW: 1Z0 907 115 F
  Component and/or Version: 1.8l R4/4V TFSI     0040
           Software Coding: 0203000C24070160
            Work Shop Code: WSC 03521 003 1048576
                      VCID: 3561C75F5CB4ADB6775-8060
1 Fault Found:

000136 - Fuel Rail/System Pressure 
               P0088 - 000 - Too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 178537 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2025.14.23
                    Time: 15:35:04

             Freeze Frame:
                    RPM: 2469 /min
                    Load: 49.8 %
                    Speed: 93.0 km/h
                    Temperature: 91.0°C
                    Temperature: 36.0°C
                    Absolute Pres.: 980.0 mbar
                    Voltage: 13.589 V


Readiness: 0000 0000
 

 

Čtení požadovaných bloků:

 

BEZ NASTARTOVANÉHO MOTORU:

 

58e0d2eb97370_diastojocimotor.thumb.png.628bc8ce4d998a0054e4142df2f2d330.png

 

S NASTARTOVANÝM MOTOREM NA BENZÍN:

58e0d2ea3519d_dianastartovano.thumb.png.8d35c793cd145d495dba09518b5e6987.png

 

NASTARTOVANÝ MOTOR JEDOUCÍ NA LPG:

58e0d2eaf19fa_diastartplyn.thumb.png.f363c8f356c6d7d793b50392a70acc1d.png

 

 

Co na to říkáš?

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chyba výše:

 

https://www.obd-codes.com/p0088

 

"Delayed startup, especially when the engine is cool" 

 

Zajímavé, ale je také to, že tohle se mi už párkrát objevilo, cca 3x za rok už dříve a udělalo to né úplně hladké přepnutí z benzínu na LPG. Včera mi to udělalo, udělá když se podaří trefit přepnutí benzínu na LPG při prudší akceleraci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To LPG ... je jasný, že když jedeš na benzín, akceleruješ a systém tedy je pod zatížením a vytváří na railu větší tlak, až 150bar/15MPa, tak při přepnutí na LPG to přestane asi okamžitě odebírat benzín přes vstřikovače ale čerpadlo tlačí stále, takže dokud to čerpadlo nezreguluje/vstřikovače neodeberou při 20% benzín z railu, tak holt vzniký tlak na railu je vyšší než přípustný tlak ... Jinak si to nevysvětluju.

 

https://translate.google.cz/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-16472.html&edit-text=

 

To sáknutí, na obou koncích hadice, to není dobrý, ukazuje to na vyšší tlak na nízké větvi než by měl být ... A zároveň tím přicházíš o tlak před prvním startem.

 

Zkus to načíst ještě při vyšších otáčkách, tak se liší požadavek od reality, stačí ta 106, a porovnávej první dvě pole, první je požadavek, druhý je realita. Druhé pole by se nemělo výrazně lišit od požadavku, a mělo by být lehce pod.

 

Je zajímavý, že před startem to ukazuje cca 76,5bar skutečný, což je asi až moc, ale jde o to, jestli to tak opravdu je. Zkus se na to podívat před startem po delší odstávce, a také když  počkáš, až čerpadlo v nádrži opakovaně systém dotlačí. Bude to asi na kafe, ale dnes je hezky B)

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já dnes prvně zapojil delphinu a projížděl jsem tam bloky, jenže tam je to číslování nějaké vadné :D tak jsem vytáhl vag ale udělal jsem výpis tlaku tam, ještě než jsem nastartoval, ale měl zaplé zapalování a vyvrácené dveře tak 5 minut. Hodnoty zajímavé.

 

Citovat

Je zajímavý, že před startem to ukazuje cca 76,5bar skutečný, což je asi až moc, ale jde o to, jestli to tak opravdu je. Zkus se na to podívat před startem po delší odstávce, a také když  počkáš, až čerpadlo v nádrži opakovaně systém dotlačí. Bude to asi na kafe, ale dnes je hezky B)

 

58e0dadc8c76e_delphitlak.thumb.png.6f7d0251ce140e141332e5369d3f7d19.png

 

Vyšší hodnota před prvním startem a druhá po.

 

Když vypnu motor a nechám zapnuté zapalování a otevřené dveře tak tlak postupně leze až ke 100, když nastartuji a zhasnu motor klesne na těch 40

 

Při přidávání plynu a vytáčení při stojícím autě je tlak v prvním poli a druhém skoro totožný. Nejsou tam téměř rozdíly.

 

 

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, podle SSP a DP má být na nízké větvi, kterou VAG nezměříme jen maximálně 4-8bar, dle DP 3,5-7bar, a to i po opakovaným zapínání zapalování. Jde o to, co tam je ve skutečnosti.

Koukni do DP, je tam celý postup na měření nízkotlaké větve, snad jste neprohodili koncovky na filtru, ale to by asi nefungovalo ... B) A teď vidím, že kromě omezovacího ventilu na filtru má omezovací ventil i čerpadlo v nádrži ... Bude to na větší testování.

 

Čidlo tlaku na railu snímá jen vysokotlakou větev, která má mít 50-150bar. Když to po startu spadne na 40, na kolik se dostaneš ve zvýšených otáčkách?

 

Prostě něco není OK, ten průsak u motoru je třeba odstranit. Nejsem si jist, ale správně se prej maj používat jen pružinový svorky, ty šroubovací natvrdo mohou prý zlobívat...

 

Jezdi dále jen na benzín a LPG nech odstavený, tím to jenom nabourává systém.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co podtlakové čerpadlo, celý ten odlučovač se měnil proto že ukazoval motor chybu jako je název tohoto vlákna. Ta chyba uváděla mimo provoz asistenta rozjezdu do kopce. Když motor chybu neobsahoval tak asistent fungoval, ale jen jednou, ihned po uvolnění brzd vyskočila zpět chyba. Takže hádám že ten tlak co měl systém udržet pro brzdy unikal jinudy (odlučovačem?), nemůže teď unikat někam jinam?

 

Ale možná to je kravina, nebo spíš...

 

 

K obrázku:

 

Soubor_002.thumb.jpeg.830dc90ebd7bcf5f95924b3394a3f31d.jpeg

 

Všude v dílenském manuálu jsou plastové spojky a tahle je kovová, je taková divná, jako by povolená, vůbec netuším co to je, na druhé straně je na to napojená hadice. Tlak v nízké větvi změřím jen pomocí nějakého zařízení, které samozřejmě nemám, ,a pochybuji že brácha ano. Takže budu muset zase do škody :D Já jim neuteču......

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si udělal krátké měření. Obrázek grafu a excel v příloze.

 

MODRÁ - POŽADOVANÁ HODNOTA

ORANŽOVÁ - AKTUÁLNÍ

graf.thumb.jpg.711ca6024b5c51e4d12f905a1f7140b4.jpg

 

LOG.xlsx

 

Ty obří výkyvy jsou když jsem sešlápl kick down, jinak cesta z města ven a zpět.... průměr 40 - 120km v hodině

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...