Květen 14, 20178 r No vidíš, pročíst DP a bude jasný vše. Takže ty tam máš i Webasto? Ono to fakt asi nic jinýho nebude, odzvdušnění má koukám přípojky jinde. Tím pádem ale asi i to vedení na té první fotce bude souviset s Webastem, jak je to vyvedený nad krycí dekl? Aby to nakonec nebylo Webasto, co blbne čerpadlo a to pak stále tlačí do plna ... Máš tam spoustu fičur, to pak najít problém je chuťovka Ta DP je psaná na obě provedení, u Tebe i když máš jen předokolku platí pro nádrž to, co maj 4x4, holt si to při stavbě SUPů takto zjednodušili. To že ze řidičem vidíš na vrchu nádrže jen kable je OK, hadice přece musí bejt jen uvnitř nádrže viz. str. 216 nebo níže, takže od proudovýho čerpadla jdou dvě hadice, ta zpátečka od něj se píchne přímo do čerpadla, přívod k k němu pak do tý se spojkou na čerpadle, tak jaks to postoval v předposledním příspěvku. Čím budeš mít nádrž prázdnější, tím líp, ale o to víc bude výparů. A bacha na to spínání čerpadla i při otevření dveří řidiče, buď hned před demontáží sundat konektor na čerpadle a připojit až bude vše složené nebo rovnou odpojit baterku. Jaks povolil tu matici/kroužek, to bylo asi fest utažený, nebo se dalo i bez klíče na to určenýho? A ještě poznámka, jestli to čerpadlo v nádrži plandalo a nebylo usazený jak má, tak se asi snažili montéři, co tam namontili to Webasto. To pak taky mohlo systém značně rozhodit. A třeba tady je zajímavý videjko, princip čerpadla zajímavý, turbínový kolečko ... Jen pro info, ne návod abys rozebíral ale ten filtrační pytlík bude vidět i tak, jakpak bude vypadat? https://www.drive2.ru/l/6652845/ Upraveno Květen 14, 20178 r od rayx
Květen 14, 20178 r Autor Hele mám 2 DP jednu od tebe a jednu svoji co jsem měl. Jedna je společná oktavky yeti a ta co jsem mel je jen na supa 2 2008 a tam je to popsano lepe ta demontaz, nez v te spolecne. Skoda ze jsem si to neporovnal. Ta matice byla dost utazena, normálně jako tady (2:20). Šroubovákem a kladivem jinak to nešlo, ale fungovalo to stejně... V pátek se do toho dám znovu, vyjedu to do rezervy a pak vše nafotím, aspoň zkusím. Důležitou věc co jsme udělal, před demontáží jsem jsem odpojil čerpadlo a nastartoval, a počkal až to zdechne, abych odpustil zbytek v hadici. Pak už z koncovky vyteklo jen decko
Květen 14, 20178 r Autor Webasto má vlastní čerpadlo, u čerpadla benzínu je jen hadička do nádrže. Čerpadlo má umístěno vedle palivového filtru. Díky tomu je k filtru super přístup viz DP: Upraveno Květen 14, 20178 r od Hanys.cz
Květen 14, 20178 r Holt některý společný info někdy dokážou věc zamotat. Ano, ve starších DP určených jen pro SUP koukám je uvedená jen dělená nádrž. Ale nic si nepokazil a teď už víme oba Povolení kladivem bych ještě bral, s utažením bych si ale vyhrál víc jak ten video kutil Takže opravdu máš i Webasto? Taky neznám, takže to má jednocestný přívod bez zpátečky do nádrže?edit: Než se zeptám už tu mám odpověď By mě zajímalo, kdo to provozoval a jak, že se mu vyplatilo nezávislý topení na benzínu, nebo to na lpg míň topí? Upraveno Květen 14, 20178 r od rayx
Květen 14, 20178 r Autor No má to nějaké nízkoenergetické čerpadlo, když to jede bez motoru, jinak by to baterku asi hned vymlátilo... Má jen něco málo kolem 1baru
Květen 15, 20178 r No to jsme se nějak nepochopili ... Já měl na mysli to, že si někdo do benzínovýho auta nechal montnout nezávislý topení, tak buď jezdil v Norsku a nebo to byl taxikář Já tedy nepozoruju, že by 1.8 špatně topila, možná to chtěl původní majitel rychlejc ohřívat, aby "šetřil" s LPG
Květen 15, 20178 r Autor LPG bylo dělané ve 30 tis a v 60 to šlo do CZ. Auto je v plné výbavě, jediné co nemá jsou odvětrávané sedačky a TV tuner. Sedačky vzadu jsou nepoužité, jen ode mne...
Květen 19, 20178 r Autor Cerpadlo vymenene. Byl to porod zapojit ty hadice v nadrzi. Nove ma kratsi kabely tak byl spatny pristup. Ale hotovo. Zatim nemuzu posoudit az rano. Jinak musim rict stare bylo hlucne jak vrcelo tohle tichounce prede. A ted prodluzuju zlomene kabely u twindooru. Dalsi porod
Květen 19, 20178 r Autor Výměna kabelů na twindoru - nikdy více..... taková jebačka Hlavně jsme dlouho zjišťovali jak pak zavřít twindoor když jsou zamčené zámky. Vymontovat panty zavřít kufr a nechat twindor odemčít bez těch zarážek. No prostě nikdy více. Ale ušetřeno 5000, to by stála oprava v AS Škoda Ale jinak jak píšu vypadá že čerpadlo nepomohlo, sledovali jsme jestli se něco vrací do nádrže a nic se nevracelo, jen se tlakovaly hadice, přitom filtr je ok. V pondělí zajedu asi do AS Škoda na přeměření tlaku v palivové soustavě. Nebo fakt už nevím ..... BTW prodám čerpadlo nechce někdo Upraveno Květen 19, 20178 r od Hanys.cz
Květen 20, 20178 r No tak ono 6bar na hadici taky není málo, ale pokud je tam víc (asi bude, když i původní origo prdla a tahle náhradní boulovatí), tak to mě fakt bude zajímat kolik tam je a co to způsobuje. Pokud jsou palivový trubky průchozí a ventil na filtru funguje jak má, tak i kdyby to řízení čerpadla v nádrži bylo špatně, tak by neměl systém narůst víc jak otvírací tlak toho ventilu na filtru. Bez měření se nikam dál neposuneš a chtělo to udělat před čerpadlem, to už víš Jinak jsem koukal, že s LPG ses asi taky dál neposunul, zkušenost ze Znojma je opravdu "dobrá". Já chápu, že nechtěj aby se jim v tom kdekdo štoural, ale pokud ani u partnera nedostaneš odpovídající info a doslova ze sebe dělají blbce, to je pak opravdu radost si nechat namontovat na tyhle "moderní" motory další palivovej systém a ten pak musíš "asi" servisovat jen přímo u montážníka. Radost pro prvního majitele, natož všechny následující ... Děkuju nechci Upraveno Květen 20, 20178 r od rayx
Květen 20, 20178 r Autor Z nemecka mi napsali ze chcou vyfotit seriove cislo ridici jednotky. Chteli to ze servisky, tu nemam. Tak jsem mel vyfotit jednotku, jenze sem se nedostal k vymontovani.
Květen 20, 20178 r No pokud si SN umístili tak, že je nutný jednotku vyndat, taky dobrý ... Nevím tedy, proč si jednotku polepili vlastním štítkem s pro ně asi nepodstatným číslem. Evidentně maj nějakej nepořádek v databázi ... Zajímavá info o chybějící servisce, z DE to mělo přijít v hodně málo km, 60tkm, ty jsi první majitel v ČR? Upraveno Květen 20, 20178 r od rayx
Květen 20, 20178 r Autor Pomud mi pak udelaji unlock nebo jak to funguje aniz bych tam musel jezdit. Tak to klidne vysroubuju [emoji3]
Květen 20, 20178 r Vzdáleně asi jen přes jejich partnera, třeba toho Boscháka ve Znojmě A rovnou to spojíš s každoroční revizí na plynová zařízení Upraveno Květen 20, 20178 r od rayx
Květen 20, 20178 r Autor Nee jsem druhy. Nj nebylo to u toho. Ale rekl bych ze to tak byva ze se proste neco nedoda nebo ztrati. Se strakonicema jsem taky jednal, teoreticky by to pry mohli odblokovat vzdalene kdyz se na to pripravi nez dojedu. Jenze me se tam tak nechce [emoji3] naposledy jsem tam byl za ferdou, je to streka. Ale asi to tak udelam no. Jeste pockam na vyjadreni nemecka
Květen 20, 20178 r No a co myslíš, že Ti nabídne německej importér BRC? Že to píchneš na tvoji diag a oni to vzdáleně odkodujou a nebo řeknou kod? No nejspíš se spojí s českým protějškem a dopadne to na AGC Plus . To že tlačím Strakonice (200km místo 800km jedna štreka ...) neznamená, že to musí být přímo oni jako zástupce BRC u nás, minimálně jim Tvoje informace pomůžou si udělat pořádek ve svej síti, prostě info ze Znojma a jejich posouzení je strašný... Takže pokud to s nimi telefonicky probereš, třeba maj na Moravě lepší specialisty než ve Znojmě. Zásadní je jednotku odkodovat a zkontrolovat, zda funguje jak má. Se vsadím, že od doby kdy to GasDrive v Deutschlandu namontil to servis nevidělo/nemělo ... A pokud se do Strakonic vydáš, třeba to spojíš se služebkou pokud ještě nemáte v jč odběratele Upraveno Květen 20, 20178 r od rayx
Květen 20, 20178 r Autor To nemáme respektivně máme, ale jezdíme tam náklaďákem... Já totiž nejsem nadšenec dlouhých jízd začínám se pak moc nudit a blbnout. No uvidím, třeba mě pošlou do MB za panem Bartákem nebo nevím... určitě minimálně těsnost všech hadic co jsou navrtané v sání by nebyla na škodu včetně kontroly reduktoru
Květen 20, 20178 r O těch navrtanejch hadicích jsi už mluvil, nevím ale, co jiného než 4 díry ve věnci sání za klapkou by mělo být navrtáno. Zkus to nafotit, vím, místa málo. No a i když jezdíte nakláďákem, ono ne vždy se musí taky zavážet, objíždění partnerů pro zjištění jejich spokojenosti při osobnímsetkání a získání dalších kontaktů se taky počítá
Květen 20, 20178 r Autor Hele teď hlídám prcka, žena někde poletuje. Až přijde zajdu to vyfotit, abys viděl jak je to tam vše navedené a navrtané.
Květen 20, 20178 r Autor Jinak ještě tady obrázky z výměny čerpadla Celkem špinavé, ale není to bordel co by tam spadl, je to spíš taková zažraná špína Jedna ze 2 hadic v nádrži. Tahle šla zastrčit celkem v pohodě, ale ta druhá, na nacvaknutí, to byl masakr, jednou rukou to nešlo, 2 tam nedáš, je to tak 20cm pod plechem za otvorem....
Květen 21, 20178 r Nevím, ale ten divnej zvuk co se objevoval na tom minulým strašným zahřívání po startu je i tady, cca 19 a 25 vteřina, to není OK. Dokážeš rozeznat, odkud to jde? Dělalo to i s původním vs. čerpadlem? A slyšíš to i někdy jindy, ne ihned po startu jako tady na videích? Stejně, jestli si tyhle dlouhý starty začal pozorovat až po vrácení auta ze servisu, kde vyměnili jen ten odlučovač/PCV, fakt by mě zajímalo, do čeho ještě rejpali když to měli x dní na pokusy, na to přijít, možná by to pomohlo. To ale neznamená, že nemusíš dořešit to LPG, pokud nebudeš vědět, že je OK, tak se s tím dál nepohne. Jinak, koliks měl toho benzínu v nádrži když jsi dělal ty fotky výše, to asi nebylo na rezervě, že? Upraveno Květen 21, 20178 r od rayx
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.