Přejít na obsah

Kryt pod motor VW UP!


ferokulda

Doporučené příspěvky

před 23 hodinami, danikd napsal:

A slo by me pripravit sadu s tema plastovyma uchytkama a dirama pro ne? Ze nejsou v ose, neva ... Nespecha, dnes rano jsem zjistil ze uz v dohledne dobe pujdu konecne zarucne na novou spojkovou lamelu, takze stejne to tam drive montovat nebudu ... ale koupit to mohu hend ... Diky za info ... D

Šlo, jen  se podivej, zda ctvercove otvory máš alespoň jeden na každé straně.  Už jsem řešil, že byl otvor jen na straně řidiče.  A nez bych delal hranatý otvor ina druhé straně, vyřezal jsem zavit. 

 

Jinak díky krytu je znat téměř zadne spineni motoru, lehce rychlejsi ohrivani a nižší hlucnost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Klucí, vzhledem k tomu, že motor 1,0MPI nemá výměník olej/voda (chladič oleje), byl bych s tim krytem pod motor opatrnej - hlavně pokud jezdíte po dálnici a hlavně v létě - olej může mít i bez krytu přes 120 i přes 130°C - a hliníková vana je jediné místo, kde se olej trochu účinně chladí. Řešení by mohlo bejt sezóní používání krytu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je OK teplota - zvlášť na CNG, který se spaluje při vyšší teplotě hoření (nedali tam náhodou výměník olej/voda jako na TSI?...teda jako nevim o tom, že by tam byl...).

Jak rychle jezdíš? Já většinou na 130-133 navi kopec nekopec, ale když nespěchám, tak klidně třeba 100 - 110, nedavno i kolem 90 - hezky mi při tom spadla spotřeba na 4,2l/100km.

Taky bude mít vliv vnější teplota a třeba používání klimatizace. A pochopitelně to může ovlivnit ten kryt motoru.

 

Chtěl jsem místo výpustného šroubu namontovat čidlo teploty z Š100...120...Favorit a připojit na starej budík - má stejnej závit M14x1,5 - ale je kratší - jen 5 závitů oproti 9-ti na výpustném šroubu (v otvoru ve vaně je taky 9), je to do hliníku, musel bych to utáhnout o dost opatrněji mešim momentem, ale taky to pak neztratit, což si nemyslim, že by se stalo, ale pojedme zrovna dál mimo domov, tak jsem to vzdal/odložil na jindy.

 

Ty máš tedy u CNG zespodu na vaně v prohlubni takovej ten nesmysl s kabelama?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedalo mi to a hledal jsem v on-line Etkách snímač teploty oleje a nenašel v žádném modelu (buď je to neúplné nebo jsem špatně hledal) i když minimálně od FL a MR 2017 ho mít musí, když v návodu k obsluze přibyla info. o snímání teploty oleje - tak jsem myslel, jestli tvoje CNG nemá na vaně ten snímač, co mívají modely s proměnnym servisnim intervalem (Fabia III 1,0MPI ho mívá určitě), ze kterého u jiných modelů bere PP teplotu oleje. Muj Apík MR 2016 čidlo teploty oleje (ať by bylo kdekoli) podle mě nemá vůbec, protože teplotu oleje mi neukáže ani diagnostika...

PS: ani jsem původně nevěděl (nebo zapomněl?), že jsi kupoval CNG...

 

Editováno: , autor: Sir_Jarek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj kolegové.
Po delší odmlce s vozy škoda (naposledy OII 4x4) pořizujeme domů CITIGO jako třetí auto do rodiny pro dceru.
Po přečtení zdejšího fóra (velmi inspirativní) začínám shánět doplňky jako jsou podběhy, kryt pod motor atd.
Máte někdo zkušenost s tímto krytem pod motor? 
https://krytypodmotor.cz/cs/vw-up/3448-vw-up-kryt-pod-motor-plast.html

Předem díky za vaše názory a ať vám to jezdí!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Psal jsem na ten kryt pod motor co sem dal HonzaKLE dotaz 

 

Dobrý den, mám na vás dotaz zda je tento kryt kompatibilní s vozem Škoda Citigo, pokud ano tak zda se montuje i k nárazníku (došlo tam loni k drobné změně rozměrů vlivem faceliftu) a poslední otázka - jaký druh spojovacího materiálu je nutno ke krytu dokoupit ? Seženu ho v každém železářství ? nebo je potřeba speciálních šroubů ? Děkuji .

 

A dostal jsem pozitivní odpověď : 

Dobrý den,
 

Up a Citigo mají stejný podvozek. Jestli se montuje k narazníku nevím, spíš si myslím že ne. V rámci spojovacího materiálu doporučuji všem samořezné šrouby s většími podložkami které se dají koupit v běžném železářství. Ony originální plastové cvočky máloco vydrží a pak kryt "plandá" ve větru při vyšších rychlostech.
Kryt si kupte a v případě kdy vám nebude pasovat máte možnost jej vrátit do 14 dnů zpět.
 

S pozdravem Petr Pach
www.krytypodmotor.cz

 

Takže ho objednám a pak poreferuju jak šel namontovat, jak pasoval, jak funguje,fotky atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ti neim ,ale pozitivni odpoved si nepredstavuji jako, "nevim jetli se to pridelava k narazniku" a u krytu za 6k "v pripade ze Vam nebude pasovat" ... jinak pak pozor na tu lhutu 14 dnu, v jakem stavu se musis zbozi vratit ... kazdopadne at se zadari, ono to tam nejak namontujes :) Sme sikovny ne ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, v pohodě, autíčko ještě nemám, ve čtvrtek se bude vyrábět (doufám že ne o noční směně :D) , týden trvá převoz do Ml.Bol. a počítám tak týden jim bude trvat přihlášení na značky a převzetí... Origo loketka už je doma (za 2000kč) , zimní kola taky, koberce a zástěrky prý budou v kufru a podběhy jsou objednané (jen přejedu 2km na montáž). Pak bude následovat onen kryt pod motor a určitě nějaký vosk na lak (nebude garážované).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem už 3 Citiga (v letech 2012-14) půjčené vždy na 9 měsíců (zaměstnanec) a pod kapotou bylo v zimě plno nafoukaného sněhu a ledu - jezdím do práce jen 12km a motorový prostor se asi nestíhal ohřát natolik, aby sníh a led roztál. Proto zkusím ten kryt pod motor. Loketku prodával pán z Liberce dlooouho na bazoši za 2500,- a když jí slevil na 2000,- tak jsem si pro ní zajel. Chodím pravidelně koukat co mají nového na 8.bráně ve škodovce (prodej nepotřebných zásob) a mrknu jestli je tam nemají (minule jsem tam koukal na loketku do fabie za 1600,-) a teď tam mají kola Apus 14" na zimákach za 5300,- . Kdyby někdo něco sháněl tak pište, mrknu se tam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, kaaka napsal:

Měl jsem už 3 Citiga (v letech 2012-14) půjčené vždy na 9 měsíců (zaměstnanec) a pod kapotou bylo v zimě plno nafoukaného sněhu a ledu - jezdím do práce jen 12km a motorový prostor se asi nestíhal ohřát natolik, aby sníh a led roztál. Proto zkusím ten kryt pod motor. Loketku prodával pán z Liberce dlooouho na bazoši za 2500,- a když jí slevil na 2000,- tak jsem si pro ní zajel. Chodím pravidelně koukat co mají nového na 8.bráně ve škodovce (prodej nepotřebných zásob) a mrknu jestli je tam nemají (minule jsem tam koukal na loketku do fabie za 1600,-) a teď tam mají kola Apus 14" na zimákach za 5300,- . Kdyby někdo něco sháněl tak pište, mrknu se tam...

Mohu se prosim optat zda zminena prodejna je pristupna pouze zamestnancum ci i lidem z ulice? Dekuju :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pouze pro zaměstnance ale pustí tě tam i jako doprovod zaměstnance (řekneš že jseš jeho brácha :D) jinak jsou tam různé díly karoserie,skla,kola,gumy, světla, rádia,tapec, oblečení, startéry, alternátory,lucasy atd... Jen na to Citigo toho moc nemají protože se dělá v Bratislavě a ne v MB. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aleš_BX díky za radu ! , těsnění pod kapotou vyzkouším ;). Pamatuju si jak jsem jednou otevřel kapotu a motor nebyl vůbec vidět - prostor byl úplně plný sněhu !!! Měl jsem za to že to tam nafouká zespodu, ale pár korun za těsnění kapoty mě už nevytrhne a třeba to fakt pomůže :palec2:.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, Mám Upa, tenhle kryt jsem kupoval a předělával. Origo mám kryt na řemenice a ten jsem chtěl nechat a tenhle za 1100 k němu dopasovat. Povedlo se, funguje to. Bylo to půl odpoledne na dílně na heveru, vyvrtány uplně jiné díry, protože ty co jsou na tom krytu nesedí. Nanejtovány matky do nápravnice. Za mě: zbytečně hodně práce, nedomyšlené a na to že jsem z něj pomalu třetinu ustřihl, tak i docela drahé. Ale jiný kryt pod motor jsem neobjevil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HonzikP díky za zásadní informaci, vrtat do nového auta se mi opravdu nechce, takže měním strategii, kašlu na kryt pod motor a raději přilepím těsnění pod kapotou. V zimě zjistím jak moc se bude motorový prostor zanášet sněhem a ledem a pak případně nějak pořeším...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...