Publikováno Červenec 24, 20169 r Servus hoši, vykazuje se mi stále tahle chyba " slabá účinnost katalyzátoru (1. řada válců)" po smazání vydrží jak kdy. Někdy 10km někdy 60km.. Už nevím v čem může být problém, nastavoval jsem readliness kod přes vag, viz příloha. 2 chyby zmizely, ale to není komplet. Nevíte co s tím? Chci to dát dokupy, abych to novému neprodal se zajícem v pytli. Díky
Červenec 28, 20169 r Autor Tak jsem byl na emisích a emise OK. Tím pádem je to na přehrání řidící jednotky nebo ne?
Červenec 30, 20169 r Mám zkušenost, že emise neodhalili propálený kat ... ale druhá lambda za katem ano, a to vždy po vymazání chyby malé účinnosti. Bude to na 99% katalyzátor ... Upraveno Červenec 30, 20169 r od rayx
Červenec 31, 20169 r Autor Nejlepší možnost to bude asi odvézt do autorizáku, aby mi přesně řekli co s tim je abych si to udělal sám doma :-)
Srpen 1, 20169 r Hlavně někomu, kdo tomu bude rozumět, ani autorizák není garance, že nebudou jen tápat a ty platit ... Soudím, že na budíkách se tedy pravidelně po vymazání chyby rozvěcuje kontrolka systému kontroly emisí (žlutý "vrtulník") Co se dělo s autem před tím? Ono zase propálit kat není z ničeho nic, takže šlo to někdy na míň válců, musely se měnit cívky atd?
Srpen 1, 20169 r Autor Dělala se váha vzduchu, problém v kabeláži. Asi měsíc nejela, tak to dělá od té doby, pak se měnil obtokovej ventil na turbu a tuhle jsem koukal, že na diag to ukazovalo na 3. válci počet vynechání zapalování 3. Upraveno Srpen 1, 20169 r od Alfasamec
Srpen 2, 20169 r Koukám z příspěvků, že slabou účinnost to hlásilo už v lednu, takže ani dlouhodobé ježdění a samodiagnostika pro readiness to nevyhodnucují jako OK. Takže podle mě je jasno, kat na výměnu. Přesto, jak vypadaj svíčky, hlavně ta na 3tím válci? To samé cívky, nemá ta na třetím válci uvnitř oxidaci? 3 vynechání není problém, ale odpojením baterky či nevědomým smazáním jste mohli přijít i o předchozí výpis, navíc 50 startů a následné zahřání bez opakování závady také předchozí chyby maže. Prohodil bych cívku z 3tího s jiným válcem, napíchnul a dal kontrolu zážehu na všech čtyřech, nastartoval a otestoval. Bude-li závada na jiném válci, cívka je na výměnu, bude-li opět 3tí válec, bude to kabeláž nebo ECU. Pak otestuješ lambdu za katem, no a pak nejspíš nezbude nic jinýho než pořešit i ten katalyzátor, protože i ten se nechá otestovat a bude jistě NOK.
Srpen 2, 20169 r Autor A to už se víc vyplatí ho vykuchat a softwerově doladit ne? Upraveno Srpen 2, 20169 r od Alfasamec
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.