Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Nevím proč odrazovali od FSI motorů. Nevidím jediný důvod proč nekoupit. Mám ji a jsem spokojený a taky ji nemám novou. Víš co, když budeš číst recenze, tak budeš chodit celý život pěšky. Tam je špatný motor, tam karoserie, tam to, tam ono,...kup co se Ti líbí a hlavně v dobrém stavu a nejlépe od někoho z domu. Vys.r se na bazary. Oškubou Tě, zapláčeš a když něco odpálí Tě právníkama. Najdi si slušného majitele. Objel jsem jich asi 6 než sem koupil. Po celé ČR. To co jsem viděl v bazarech mi zvedlo kufr a nekoupil bych si tam ani destilovanou vodu.

Editováno: , autor: agent007
Vloženo (editace)

Pošli mi mail, něco Ti pošlu. Je to taky ze světa motorů. Byl tam dobrý  článek "Octávky jsou takové, jak se o ně staráme" + hodnocení motorů. Co bych nebral je 1,6 MPI 75kW. Je slabá a ta bytelná a těžká karoserie ji nutí k maximálnímu výkonu. Na úkor spotřeby.

Editováno: , autor: agent007
Vloženo (editace)

Dyk. Já mám 2,0 FSI. Jezdím za 7 litrů a motor má dostatečnou rezervu výkonu....šepot květin. Neboj se toho. Hlavně nedej na RECENZE. 

Editováno: , autor: agent007
Vloženo (editace)

RECENZE je návod jak se dostat postupem času do blázince. Protože, čím víc recenzí čteš zjišťuješ, že si neumíš už koupit ani rohlík bez přečtení recenze na tento rohlík. Zítra se tu sejdem. Idu spat. Čus.

Editováno: , autor: agent007
Vloženo

tak ty recenze bych zas tak nezatracoval - zvlášť negativní postřehy u aut. Vzhledem ke struktuře a velikosti českého mediálního trhu se negativně o autech píše u nás hodně, ale fakt hodně špatně. Hlášky ve stylu top gearu "auto XY si koupí leda idiot" jsou naprosté tabu. Takže když někdo v autě pohaní nějakou technologii, tak nechal vyplout pouze špičku ledovce. A to jen kvůli tomu, že se jedná o tak profláklý nedostatek, že by ho majitelé ukamenovali, kdyby to nezmínil. 

Vloženo

Nechtěl jsem zde tak rozvířit vodu. Ve světě motorů ve speciálu ojetiny testovaly všechny motory dvojkové octávky.Jediný 1.6 FSI tam měl červenou šipku v "žádném případě nebrat".Pamatuju si tam nějaký dovětek "proč to chtít" Budu muset ten časopis vyhrabat a dás eventuélně scan. Nevím, podle čeho jejich technický poradce pan Vaculík soudí, zřejmě z nějaký statistiky ze servisů.Samozřejmě to neznamená že motor se špatnou pověstí nemůže tomu a tomu majiteli sloužit bez problému.

Podívejte se na mého RENAULTA. Blížím se sním k metě 300 000 km, auto po 17 letech bez problému startuje, neškube a nežere olej (dávám tam plnou syntetiku 5W-40) Za 11 let co je v baráku odešlo jednou těsnění pod hlavou a cívka jinak nic. Takže tipická ukazka že asi fakt záleží na konkrétním kusu.

I pověstně spolehlivý 1.9 TDI podle mě umí udělat pěknou díru do peněženky.

Vloženo (editace)

Zábava je sledovat recenze v čase. Nejdříve supr auto, pak auto plné problémů a nakonec auto OK.

Asi to bude tím, že novější modely jsou ještě větší křápy.

Editováno: , autor: motosman
Vloženo

Recenze pri porizovani auta rozhodne necist, nejlepe ani fora, a ten clanek vyse uz vubec ne. To je akorat tak cesta k tomu, jak nekoupit bud vubec nic nebo neco, s cim budu totalne nespokojen.

Vloženo

Asi tak , čítať SM to je koledovanie si o prúser , ak toľko plkov dokážu napísať o známych veciach v koncerne tak potom neviem čo je pravdy na tých neznámejších značkách .. 

Vloženo

jo vsichni jsou blbci jen vy 2 jste jojo.... proč by meli psat plky, problemy popsane v članku jsou vice mene pravda.. to že se to nestalo vam neznamena, že se to nestalo nikomu... ja bych to tak moc nezatracoval... stačí projít vlákna k motorum a vše co autor popisuje se tu řeší, tak nějak nechápu proč kvuli tomu tak prskáte... ma myslím, že většinu lidí zajímá co muže od ojeté a stočené oktávky čekat, když bude stát v bazaru 50 oktávek tak všech 60 bude stočenejch...

Vloženo (editace)

ja si narozdiel od SM neseriem do huby a nepíšem jeden mesiac test motora ako doporučovaný a o mesiac ako nevhodnú voľbu , nehovoriac o tom že je to stále všetko mleté dookola a pritom je tam možno 50% všetkých závad , iné je čítať a prepisovať niečo , iné je tieto problémy denne riešiť , preto si o tom myslím svoje 

Editováno: , autor: suri.
Vloženo (editace)

2 wetter

 

Kdyby jsi malinko zvedl finanční limit tak by jsi mohl mít třeba TOTO. Myslím si že je to pro tebe tak akorát. Moc výbavy to nemá, za to je to skoro nové auto takže náklady na opravy v následujících letech budou minimální. Motor autu dostačuje ( mám s ním osobní zkušenost ) a jistí to i malé povinné ručení. Je pravda že má kosmetické vady, ale vše se dá opravit a vím, že i já zamlada jsem si spoustu věcí udělal sám. A někomu to až tak vadit nemusí. :kol-28:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Vloženo

trošku si nepochopil podstatu ale nevadí , ak niekto chce rozumné jazdenie a nechce nič riešiť kúpi si 1,4 16V alebo 1,6 8V , napríklad pri tom starom osemventile je kopec poloprávd , najväčší nezmysel ktorý som už čítal v nejakom článku aj druhý krát je to že nejdú vymeniť sviečky bez demontáže sania , to môže napísať len niekto kto totálne nemá šajn o čom píše a len to niekde obšlahol ...  inak všetky tie motory majú pre aj proti , aj nesmrtelne 1,9TDI potrebujú zo začiatku poriešiť spodok - ojničné ložiská inak je to riziko , a na krátke jazdenie proste nie sú ... 

Vloženo

a čítal si že toto je téma o OII ? 2,5ky s vydretými vačkami , problémami s mazaním , serúcimi sa vstrekovacími čerpadlami a inými závadmi to je naozaj výhra ... BTW : kde sa dá kúpiť rotačka v rozumnom stave ? 

Vloženo

výhra to nie je ale nemá to chybu , oproti všetkým haťapkám v jednotke fábii je to fajn , keby mám niečo na mojej OII zmeniť tak je to kvalita lakovačky a šírka sedadiel na moju konfekčnú postavu , motoru nechýba nič ak máš rozum a nehľadáš závodenie 

Vloženo

1.4 ma kamoš v II oktavce, najeto kolem 80t km, na LPG a v poho, chorvatsko s plne naloženym autem dava každej rok... prostě každej nepotřebuje 140 koní pod kapotou a jezdit jak hovado...

Vloženo (editace)

Ono to se spolehlivostí těch TSI není zas tak hrozné, sám jsem navýsost spokojený.

Kdyby byl počet "potkaných" motorů tak vysoký, tak na ně dá Škodovka svolávačku.

Před týdnem jsem byl v servisu na svolávačku na DSG a po 6 letech jsem za opravu nezaplatil ani 1 Kč...

Sice mám 1.8 TSI, ale podle všech drbáren je s nimi také relativně hodně problémů.

Přitom mám první, to nejhorší provedení napínáku a nejen, že stále chrastění neslyším, ale auto je v pořádku. Najeto mám ovšem jen 95 tisíc, takže řekněme 15 tisíc ročně místo 10 tisíc.

Bavil jsem se o tom v servisu, technik mi řekl, že pokud se k motoru chovám rozumně (t. zn. při zátěži ho nedrhnu pod 1500 ot/min a podobně), není s nimi problém.

Několik potkání TSI sice také řešili, ale nejčastěji prý šlo o důchodce, kteří opravdu motor podtáčeli.

Pak prý nejen odchází dvouhmoťák, ale také dostává zabrat řetěz, který přemáhá odpory silou, nikoliv dynamikou v otáčkách...

 

Vůbec bych se proto té 1.2 TSI nebál, měl jsem ji v OII na týden půjčenou při opravě svého auta.

Dokud se jezdí po městě a okreskách, je to zlatý motor se slušným krouťákem, takže se na rozdíl od malých atmosfér nemusí pořád řadit a točit motor.

A na rozdíl od mé hladové 1.8 se rychle ohřeje, takže málo žere studený i při popojíždení po městě:

Extrém 2 km po městě: tam kde s mým studeným jezdím za 10, jsem jel s 1.2 za 5.5 litru na 100 km.

Editováno: , autor: milos_s

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...