kastelán Vloženo 8. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2010 Já být tebou tak si radši počkám na tu 1,9ku. Osobně jsem řešil podobný problém. Jak uvádějí kluci, je hodně mýtů o 2litrech. Znám lidi co ty 2litry mají a je fakt že nikdo z nich nemá problémy. Ale za sebe bych doporučoval 1,9. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 8. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2010 V koncernu těch dvoulitrů jezdí mraky a nejenom ve škodovkách, tak si myslím se není čeho bát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chaindler Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 V naší domácí O1 1.6 74kw už doběhal motor, dělat výbrus a vůbec celkovou GO motoru už nám nepřijde jako řešení, tak se rozhodlo pořídit O2, ale jaký motor? Na výběr máme: 1.9 TDI s 50 000km 1.6 75kw s 50 000km 1.6 FSI s 90 000km Spotřeba je rozhodně prima věc, ale priority jsou takhle: 1.) spolehlivost 2.) živost 3.) spotřeba Co byste poradili za motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 Já bych volil FSI, spohlivost a živost plní, a spotřeba je řiditelná nohou. Pokud nejezdíte obden po dálnici a delší trasy, není diesel to pravé. Servisní náročnost je také krapet vyšší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirko66 Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 1.9TDI, vsetky priority splna. 1.6FSI ma u mna minus, ze v nasich podmienkach vyzaduje 98 benzin. Ak kratke trasy a mesto pri malom rocnom najazde, tak 1.6MPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fonci Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 Myslím že tyto parametry spluňují všecky motorizace které jsou na výběr.. každopádně by bylo doré napsat kolik je roční nájezd km,a kde nejvíce jezdíš? město,mimo nebo dálnice.. vybral bych si buď 1,9 TDI prověřený a spolehlívý motor, to sáme mohu říci o 1,6MPI(nenároční na ůdržbu)!! s FSI nemám skušenost tak ho nebudu vyvracet ani doporučovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chaindler Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 (editace) ročně se najede + - 20 000km a jezdí se asi takhle: 1.) město 2.) okresky 3.) dálnice 1.6FSI by mě hodně lákalo, ale to, že má 90k km, tak toho se docela bojím... jak je to s tím s naturalem 98? když se bude brát 95, tak motor bude mít nižší výkon nebo ho to i snad bude ničit? Editováno: 5. Duben 2011, autor: Chaindler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kominor Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 90 tkm určitě není hodně, ten motor musí vydržet minimálně 3krát tolik. Klidně múžeš brát N95, nic se tím rozhodně nezkazí, akorát může být vetší spotřeba a malinko slabší, ale myslím, že to bude tak zanedbatelné, že to ani nepoznáš. Jinak ta spotřeba bude hodně závislá na stylu jízdy. Za sebe rozhodně doporučuji 1.9 Tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chaindler Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 TDIčko mě docela láká, při 20k km za rok, by se to i mohlo vyplatit, ale protože jsem nikdy a ani nikdo z rodiny naftu neměl, tak pořád vidím ty klasická klišé. Na naftu jsou díly dražší. Není to tak živé. Myslíš, že je to pravda? Jak jsem říkal, do teď jsme měli O1 1.6 74kw a určitě by chtělo aby to bylo stejně nebo víc živé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 Mám ročně stejnej nájezd s 1.9TDI a tam už to na úspoře poznáš ale i to je samozřejmě závislý na spoustě faktorů. Každý má svoje výhody a nevýhody (který už se tady i jinde xkrát probírali). Na to aby si zjistil jak to jezdí je nejlepší do toho sednout a vyzkoušet. Taky sem přecházel z benzínu na ropáka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirko66 Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 1.9TDI 77kw je pocitovo vyrazne zivsie nez 1.6MPI, skus sa na tom niekde previezt a porovnaj. 50tis. km nie je nic. Ak je z overeneho zdroja, tak je v podstate ako nove a vydrzi, az kym ho neukradnu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 Z výše uvedených také jednoznačně doporučuji 1,9 tdi sám ji vlastním a upravenou na nějakých 150 koní a neměnil bych jen při častějším využívání dálnice by bodla šestka. Ale to můj případ zatím není. Spotřeba okolo 5l nafty a i při ostré palbě se zvedne max. o 1,5 - 2 litry. Výše uvedené benzíny dle mě nejedou a když se ně šlápne tak to tam zase teče a stejně je to takové velké přemáhání aby to jelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 za si dovez z německa 1.6fsi se 102 000km a to auto co se tice jizdních vlastností jezdí jak kdyby vyjelo z tovarny :-) ale sehnat u nas 1.9tdi se 50 000km nejake 4roky stare bude urco stočene. kolik chceš dát do auta peněz ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chaindler Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Německý trh s ojetinami vůbec neznám, takže možnost dojet si pro auto do Německa padá. Rozpočet je čtvrt milionu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Pokud mohu já radit, tak bych v ČR kupoval auto pouze od dobrého známého-kde bych znal historii vozidla. V žádném případě bych nekupoval auto v bazaru! A o tom Německu: tam si nikdo nedovolí jakýkoliv podvod, protože by byl tvrdě potrestán. Stáčení a svařování z 2 kusů aut je jen "legální" v českém absurdistánu. Asi bych také sahnul po 1,9 TDI - ale 50.tis za 4 roky je SCI-FI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chaindler Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Kupovat auto od dobrého známého je opravdu super, bohužel žádný dobrý známý neprodává druhou generaci octavie ve stavu v jakém požadujeme ad Německo, jak vybíráte? Krom autoscaut.de neznám nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 mobile.de Taky mám dovezený z německa, v místním servisu je dováží syn šéfa. Poptal sem se pár lidí co si od něj nechali auto dovézt a všude spokojenost. Auto si můžeš najít sám nebo mu řekneš požadavky a on hledá, pro auto můžeš jet s ním. Čtyřletý bude kolem 150t km. Mám ho rok a zatím trpělo za těch cca. 20t km u nás hlavně na tankodromu který tu máme místo silnic. Tam jezdí po dobrých cestách a na kvalitní naftu, to jak se k tomu choval předchozí majitel už neovlivníš nikde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 (editace) jednoduše bych to viděl takhle: dle tvých priorit: 1) 1:0 pro 1.6 Mpi - levnější servis, mimo jiné 2) 1:1 - pro ropu tu hraje samo lepší krouťák o tom žádná...ale Mpičko, pokud je dobře zajetý není nijak chcíplé a je tichý, nekouří a nekope ...pokud jsi měl předtím 1.6 74kW v OI pak budeš po přesednutí do OII 1.6 Mpi dynamikou možná krapet zklamanej... 3) 1:2 pro ropu...pokud budeš chtít jezdit v jakým koliv režimu max do 7 pak na benzín rovnou zapomeň...když nepojedeš pilu, vejdeš se s MPíčkem do 7, když pojedeš pak počítej 8 až 9...u nafty do budeš mít podle mě od 5 do max. 7 l Když jsem si vybíral OII tak mi rukou prošlo i FSíčko...nijak mě nenadchlo a tak zvítězila osvědčená kvalita nepřímovstřiku zase bys jsi s tímhle motorem měl takovou raritku mezi OII...fakt jich je jak šafránu... result: pokud tedy najezdíš max. do 15000 km za rok, jezdíš spíš město a okresky (na dálnici citelně chybí 6tka a při 150 už si to bere nad 8...) a chceš aby se ti to v zimě rychle prohřálo a taky topilo =benzín...jinak ropka hodně zdaru při výběru Editováno: 6. Duben 2011, autor: tomcat007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GinBook Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Jako nováček můj názor či skušenost. Řešil jsem taktéž tento problém v únoru letošního roku který motor a co a jak. Sám najezdím něco okolo 18-20 tkm/rok. 70proc mimo město, 20proc mesto, 10proc dálnice A po dlouhém pátrání jsem koupil starší O2 10/2007 1.9TDI (170.000km) za 223.000kč plus prvotní níklady.(Pojistka,havarijko, náplně, atd...) Dostal jsem k tomu i 17" kola. Kupoval jsem to v menším bazárku. Ale chodil jsem okolo toho 3 týdny než jsem do toho šel. Navíc jsem si zašel do škodovky shopu aby mi ukázali historii auta.Vše bylo dle servisní knížky a těsně před prodejem měněny tlumiče a brzdy komplet. Rozvody hotovy v 156.000km , takže taky v cajku. Kolega mi zjištoval přes kabel diagnostiku a skutečné km. vše OK. Zatim spokojenost Za kolik že chceš koupit O2 s 50 tkm na techecu 4 roky staré???? 250.000kč?? takové jsem teda nenašel.(našel ale ......) Hodně štěstí při hledání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chaindler Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Rozvody hotovy v 156.000km , takže taky v cajku. Kolega mi zjištoval přes kabel diagnostiku a skutečné km. vše OK. Jak se daj přes diagnostiku zjistit pravé km? Stačila by na to taková ta diagnostická jednotka s tím mini displejem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Jak se daj přes diagnostiku zjistit pravé km? Z motorový jednotky ale i tam se to dá upravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 jj ale to už si s tím musí dám někdo opravdu práci...nejjednoduší je prostě zněmit údaje pouze počítadla, to pak ale naštěstí ŘJ napráší, že tacho je stočený. Mno ale pokud maj podvodníčci diag. jako, že dneska běžně, pak to půjde změnit i v ŘJ...ale i takovej zásah v km přes ŘJ motoru by teoreticky mohl nadělat paseku v komunikaci s ostatními řj...takže by i z tohohle šlo možná poznat, že s km není něco v pořádku... Skutečnej nájezd lze prej poznat i podle vtřikovačů nebo počtů aktualizací ŘJ - jelikož ty probíhaj v pevnejch intervalech...u těch vstřikovačů konkrétně podle počtů vstřiků...to už asi jen tak zněnit nepůjde stejně jako počty aktualizací ŘJ, takže by se to dalo brát jako pádnej argument....ale prý to jde jen u některejch aut...jako francouzkejch nebo těch od forda, kde se to ale týká nafťáků se vstřikováním delphi. Takže u koncernovejch škodovek to zatím takhle asi nefajčí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chaindler Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Jinými slovy, když to někdo bude chtít změnit, změní to a já to nepoznám. Takže kilometry brát jen jako ukazatel, ale dát na to, v jakém bude stavu auto. Zatím to vidím spíš na tu naftu. Protože jsem naftu nikdy neřídil, máte nějaké tipy jak poznat, že něco není OK? Kdysi dávno jsem jel s naftovým Oplem a před startem to muselo asi tak půl minuty žhavit, to je pořád? Je mi jasný, že by nemělo nic pískat vrzat hrkat, to je klasika. Ale ještě něco? Díky všem za Vaše rady a porady a čas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GinBook Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Naježďené km se dají zjistit ze 3 míst pres diagnostiku.Ale ano, pokud si stim da někdo práci tak i to jde ošulit. Jinak jsme to zjišťovali přes kabel a PC. To stim minidisplejem neznám. Hlavně při koupi nic neuspěchat. Vzít si sebbou někoho kdo Vi co hledá, ideálně komu věříš. Zajít do Škoda shop a ověřit historii. Zvednout to na špalky vlezt pod auto. Ja odmontoval i kryty plasty ze spodu. Provést diagnostiku. Projet se v tom a vyhnat to do otáček. Škoda shop ma akci na auta starší 4 roky a koupené do 2 měsíců z druhé ruky.udělají ti kontrolu myslím zdarma. Podrobně si projít auto okolo a hledat nesrovnalosti (mezery, nepasujici plechy, škrabance,atd...) Kontrola oken čísel. Všechno brát s chladnou hlavou. "Nebute toto co jsem vybral, bude jine příště" A mít štěstí že koupíš dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Jsem také pro naftu. Jelikož ji vlastním,měl jsem možnost projet se i s těmi motorizacemi co jsi psal, ale nejvíce mě nadchla ta nafta. Proti je však faktor nekvalitní nafty v ČR, či údržba nafty v zimě, nicméně vše se dá vyřešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.