matrixak Vloženo 30. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2016 Ahoj všem, chtěl bych poradit...počas dovolený jsem stál v koloně a při pojíždění mi začala strašně stoupat teplota vody.....snížil jsem ji jenom tým, že jsem topil naplno(venku bylo 31 stupňů),ale teplota se vrátila do normálu, taky při normálním ježdění se teplota držela v normálu, jenom počas kolony, se teplota šplhala nahoru.A následně ta spotřeba stoupla hodně vysoko asi 8-9l/100km. Chladící kapalina se neztrácí, tak nevím...Děkuji všem za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 30. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2016 Ahoj tak určitě bych první zkontroloval termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 31. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2016 Funguje ti vetrak na chladici? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 31. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2016 Jako první bych zkontroloval,zda funguje větrák na chladiči.Stalo se mi to samé a byl to nefunkční větrák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matrixak Vloženo 31. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 31. Červenec 2016 Tak větrák nefunguje...tak asi ten větrák a možná potom ten termostat....A ta spotřeba je s tím spojená nebo to je něco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 31. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2016 Vysoká teplota motoru má určitě vliv i na spotřebu. Dal bych do pořádku to chlazení a pak uvidíš co a jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 31. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2016 Vyměnit termostat,i když většinou je opačný problém s tím, že motor neohřeje (je stále otevřený). Propláchnout chladící soustavu, jestli není někde přicpaný a proto pouštěl málo do chladiče, potom kontrola ventiltoru jestli funguje jako takový, nebo má špatné "zapínací čidlo" na chladiči. Další možnost je problém s čerpadlem. Novou správně namíchanou kapalinu. Zvýšená spotřeba , nechci strašit jestli se nevrátila do normálu a opravdu je tam vazba že to začalo až po uvaření tak jestli to není drobet přidřené. Olej asi dostal taky pokouřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.