Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, 

rád bych se vás zeptal, co může být za tím, že jde špatně řadit jednička nebo zpátečka při rozjezdu. Přiblížím  vám situaci:

Jednička jde zařadit normálně asi tak cca pouze 2x z 10 rozjezdů. Ve zbylých 8 pokusech prostě nezařadim. Takže postup je následovný. Po sešlápnutí spojky chci zařadit jedničku, zjistím, že to nejde, takže při stále sešlápnuté spojce zařadím dvojku a ihned řadičkou jdu z dvojky na jedničku a to se chytí vždycky. 

Druhá možnost je ta, že při nemožnosti zařadit jedničku mírně uvolním sešlápnutou spojku (ale ne úplně), následně opět došlápnu a jednička tam jde v pohodě. Samozřejmě, že také jde spojku uvolnit kompletně a znova sešlápnout.

Další zajímavostí je, že když stojím například na semaforech, kde musím mít nohu na brzdě a zkusím zařadit, tak pokud se trefím do jednoho z osmi pokusů, tak samozřejmě zařadit nejde, ale jakmile sundám nohu z brzdy a auto se dá do pohybu, tak jednička jde zařadit bez problému. 

Tento problém je obdobný u zpátečky, ale tam to nezlobí tolik. Ostatní převodové stupně jdou řadit bez jakýchkoliv problémů. 

Jedná se o vozidlo Škoda Octavia II, 2.0 TDI 103 Kw, typ motoru BKD, ročník 2005, najeto skoro 200 tisíc km a spojka měněna zatím nebyla.

Potřeboval bych vědět, jestli to reálně může být spojkou/převodovkou nebo třeba nějakou prkotinou u řadičky.

Kdybych měl měnit komplet spojku se setrvačníkem a s ložiskem, tak to neni malá častka, ale pokud by nic jiného nezbývalo, tak se nedá nic dělat a musel bych do toho jít.

Děkuji za odpověď.

Tomáš

Vymeníš spojku vrátane dvojhmotného zotrvačníka , hydraulického ložiska , možno aj hlavného spojkového valca , a keď to bude dole by som vymenil aj prevodový olej a nastavil tiahla radenia , potom to bude na 99% OK ... 

  • 7 měsíců později...

Na nerovnej ceste som nevyšľapol spojku a pri preradzovaní z 1tky na 2jku som spočítal zuby dosť nešetrne.

Následne nejde zaradiť prvý prevodový stupeň. Ostatné zaradiť idú.

Ak sa snažím zaradiť 1tku, tak následne nejde zaradiť 2jka, ale ak zaradim 3jku, tak 2jka ide zaradiť.

Rozbieham sa na 2jku, 3jka, 4rka, 5tka, 6tka a R idu OK.

V čom by mohol byť problém?

jak máš dlouho auto ? 5+ let ? Mě u pětikvaltu šlo R/1/2 za studena přes zuby po ohřátí z tuha ale lépe, po výměně oleje vše vyřešeno, převodovka řadí jak za mlada. Doživotní náplň je na životnost auta, to jest na 5 let, nejde ani tak o km, olej v převodovce natahuje vlhkost a převodovka začne korodovat a jejích chod zhrubne. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.