Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

"Pokud vozidlo nebudete používat po dobu delší než 3-4 týdny, může se akumulátor vybít. Abyste předešli vybití akumulátoru, odpojte záporný pól z akumulátoru, nebo akumulátor průběžně dobíjejte."

Vloženo
před 4 hodinami, Reeshanek napsal:

Bereš to teda s humorem. Asi bych se trochu hádal a to vyjádření škodovky si vyžádal, to zdůvodnění by mě zajímalo. V návodu k použití nic o dobíjení baterie není. Přijel jsem auto jelo, chci odjet a auto nejede, kde jsem udělal chybu? 

 

Já s tím bohužel nic neudělám :( abych se snimi hádal, nemam čas. Pokud se to stane ještě jednou už budu pes, pokud budu mít k dispozici auto od přítelkyně.

 

před 3 hodinami, havrosh napsal:

Ja nechavam bezne stat auto 2m na letisti a nikdy jsem nemel problem s baterkou... Jednou se mi stalo ze se objevila hlaska o nizkem napeti, ale po dalnici se zpet nabila

Jestli Blue Dynamic EFB (ktera je pro SS stavena) nestaci, tak Silver Dynamic AGM s cenou kolem 3.000 urcite ano, takze cena 5.000 je fakt mordor 

http://www.varta-automotive.com/en-gb/products/start-stop/silver-dynamic-agm/

 

No nevím co se to stalo no :( Autobaterka to bude přímo ze škodováckého skladu tak je to asi dražší(jak to funguje všude).

 

Pokud někdo pochodíl lépe nebo pochodí, hned prosím pište.

 

 

 

Vloženo
před 2 hodinami, Pawouk napsal:

"Pokud vozidlo nebudete používat po dobu delší než 3-4 týdny, může se akumulátor vybít. Abyste předešli vybití akumulátoru, odpojte záporný pól z akumulátoru, nebo akumulátor průběžně dobíjejte."

 

před 2 hodinami, Pavel M napsal:

Je, na straně 153.

 

 

Musím to přečíst až to dovezu domu :) Manuál je v autě. Děkuji

Vloženo

Za lonsky rok jsem to taky nechal 2x po mesici stat pred barakem. Proste jsem musel na sluzebku. Auto pak po navratu bez problemu nastartovalo. S argumentaci SA/AS bych se taky hadal. Kde je psano, ze auto musi stale jezdit?

Vloženo

Taky se mně to zdá pro prodejce nějaké moc jednoduché. Tvrdit: nechal jste např. rozsvícená světla - záruka se nevztahuje.... V tomto případě by na baterku nebyla záruka nikdy. Ale kdo se s nima má dohadovat.

Vloženo
před 10 minutami, McMatej napsal:

Ono jde spíš o to, aby nebylo něco s autem a i z novou baterkou to nebylo za půl roku to samé.

Vím o tom :) proto tam pojedu na 3 měsíce na kontrolu

Vloženo (editace)

V návodu je, že se může vybít, ani čárka o tom, že se může zkurvit. A Pokud baterie skokově neudrží kapacitu, tak je to krytý zárukou 2 roky.

Chtěl bych viděť vyjádření ŠA (třeba to AS jen zkouší jestli se hejhula chytne - to víte, zisk je zisk), pokud by to fakt ŠA neuznala, tak bych se hádal a nedal bych se. Čím více si necháme líbít, tím více zákazníků zkusí odbrat a tím více budou na další generací šetřit při výrobě.

před 13 hodinami, vejbuch napsal:

No nevím co se to stalo no :( Autobaterka to bude přímo ze škodováckého skladu tak je to asi dražší(jak to funguje všude).

Autobaterka bude jen o 50% - 100% předražená, běžná přirážka pro AD.

Jestli se fakt nechceš hádat, pořiď si baterku sám, za vlastní, jinde a levněji a u nich si ji nech jen zapojit.

 

Btw. asi se nám do škodovek vrátí elektroinstalace z hliníku - ušetří se tím par Euro při výrobě a hlavně nám poklesne hmotnost o cca. 3 kg :lol:

 

Editováno: , autor: LiveBomb
Vloženo

Benzínová Fabie má z výroby EFB. Už jsem tady na foru dával komunikaci se ŠA proč tam není AGM. A když se mi vybila tak jsem si zavolal servis a ten mi to natočil a sepsal protokol. No a ta cena, asi je to souhrn ceny baterie, demontáž montáž, nakodování řídící jednotky. Ale i tak pěkná pálka. A musím se podívat do papírů jek je to se zárukou na baterie, normálně obecně jen 6 měsíců.

Vloženo

Baterie by 6 mesicu mela udrzet kdykoli plnou kapacitu, po 6 mesisich ji muze ztracet - tj. technologicke starnuti, bezne opotrebeni. Pokud baterie ale chcipne tak, ze neudrzi vubec nic nejedna se o technologicky starnuti, opotrebeni ale o chybu a vztahuje se na to 2 leta zaruka.

Vloženo

Baterie ti nikdy neudrží nabitou plnou kapacitu 6 měsíců, pokud je připojená v autě, které z ní neustále tahá šťávu... Navíc ve Fabii se SS a rekuperací baterka nikdy není nabitá na 100% kapacity. Mě normálně drží kolem 60% kapacity, maximálně se dostanu na 80% pokud intenzivněji brzdím motorem. Pokud jezdíš krátké cuky se zapnutým SS, rozsvícenýma světla, zapnutým CH a LH atd., tak ji vybiješ ještě na míň. Škodovka dle návodu tvrdí, že s akumulátorem nabitým na minimum, které řj dobíjení povolí vydrží auto odstavené 3-4 týdny. Pokud chcete, aby auto vydrželo odstavené déle, tak je potřeba buď baterku odpojit, nebo jí nabíječkou dobít do plna. To, že se akumulátor vybitý do mrtě a stále připojení k okruhu sesype, je normální jev, na to žádný výrobce akumulátorů záruku neuzná...

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Mně baterie odkráčela po roce. Přijdu do garáže, startér nic, na displeji akumulátor vybitý. Zavolal jsem asistenci, nastartoval přes kabely a ujel cca 50 km. Vypnul jsem motor a po 10-ti minutách opět nic, aku vybitý. Opět Škoda Asistent a rovnou do servisu. Tam se nepovedlo baterii dobít a tak výměna na záruku. Ovšem auto v servisu asi 3 dny, prý kvůli zkontrování veškeré el. instalace.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Ano můžeš tam dát klasickou autobaterii, jen je potřeba diagnostikou deaktivovat S/S ,

ta cena za autobaterii je adekvátní musí se zaplatit lidi ve škoda servisu mechanik a práce diagnostikou kde se zadávají parametry baterie , :huh:

Editováno: , autor: jirka toledo

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...