Srpen 29, 20223 r No, znám bráchu, dost pochybuji, že bude kolem auta běhat s několika štětkami. Berte to pohledem obyčejného uživatela auta, ne detailera, co kolem toho pořád lítá a něco leští. Nehledě k tomu, že v zimě to na ulici není zrovna to pravé ořechové.
Srpen 29, 20223 r před 2 hodinami, JirikHL napsal: Z těchto určitě Antares. Neuvažoval jsi třeba o stříbrno/černých Cepeus? To jsou ale 19 " ne ?
Srpen 29, 20223 r Ano pouze 18" menší ani větší nechci. S řetězy nepočítám, při těch našich zimách musí stačit pohon 4x4.
Srpen 30, 20223 r Z tejto trojice hlasujem určite za Antares. V tejto farbe sú viacmenej raritou, určite to bude dobre vyzerať na aute, a potom auto na cestách. Čo sa týka umývania, vzhľadom na farbu by som to moc neriešil, ten brzdný prach nebude až tak vidieť. Každopádne mne sa osvedčilo omývať disky Antares kefou (vyzerá skôr ako metla) ktorá je na samoobslužnej umyvárni. U nás jedna tlačí nenormálne množstvo peny (ružovej, s vôňou višne!) a za euro s tým dokážem umyť kolesá viac než dôkladne, väčšinou ostane ešte čas aj na postriekanie auta to penou.
Srpen 30, 20223 r Za mě jako majitele Sportline taky Antares, resp. z těchto 3 by se mi na mém autě líbily nejvíce, sám nemám zimní origo Škoda...
Srpen 30, 20223 r Já ty Antaresy ještě naživo v antracit odstínu neviděl, natož na červeném Superbu - tedy kromě fotek co má @Adam Rýparzde na fóru https://forum.skodahome.cz/topic/161029-staronový-klasický-s3-2020-style-extra-20-tdi-evo/#comment-2583117
Srpen 30, 20223 r před 53 minutami, stanmar napsal: Já ty Antaresy ještě naživo v antracit odstínu neviděl To je možná i dobře ne? Budeš unikát :). Já se antracitové barvy taky bál, protože taky nebyly mnou vybrané kola nikde vidět v realu, jen tady na fóru... ale na živo (zatím jen vedle auta) vypadají antracitové Perseus fakt dobře. A k té červené se budou Antares určitě hodit, viz fotky od @Adam Rýpar... Upraveno Srpen 30, 20223 r od JirikHL
Srpen 30, 20223 r Dej vědět, jestli je chceš vidět naživo:)) Čistě černé (např Zenith) vypadají naživo hrozně podle mě. Jinak údržba je ještě fajn, dá se s šikovností žít s jedním kartáčem na kola. Brzdný prach není tolik vidět, velká výhoda proti stříbrné. Cassiopea vypadá dobře, byla ve výběru na 2. místě. Je ale pravda, že antracit a Antares jsem krom našeho ještě neviděl, bohužel ani Perseus. Upraveno Srpen 30, 20223 r od Adam Rýpar
Říjen 14, 20222 r Také jsem docela řešil disky na zimu, aby vydržely a zároveň vypadaly hezky i když nebudou zrovna čisté ( což je v zimě skoro pořád ). Chtěl jsem origo rozměr, abych nemusel řešit přepis v TP ( jen ET jsem dal menší ). Nakonec jsem vybral Brock B37 DS - 8Jx18H2 - ET35 - 5x112 - Ø66,6/57,1 - 12,5 kg/ks. Mají za sebou první zimu a jsem spokojený.
Říjen 15, 20222 r Ano, ale zatím to asi řešit nebudu. Rozměr sedí, to se dá poznat hned, ale ET - 9 mm není tak vidět, to by se v tom musel někdo hodně šťourat...
Leden 30, 20232 r Ahoj, máte někdo zkušenost právě se změnou ET? O kolik se dá posunout, mám rozdíl -15 mm. Jestli už nehrozí kolize s lemem blatníku. Díky.
Leden 30, 20232 r tak zalezi, kolik tam mas ted a jakou mas sirku disku ... mi pri sirce 8'' vejde vepredu ET 29 (ET44-15) a vzadu ET 34 (ET44-10), aby to vypadalo podobne ... vzadu uz bych JA pro nenapadnost a normlani jezdeni urcite vic ven nesel ono to na fotce nevypada, ale zas tak moc mista uz tam neni ...
Leden 31, 20232 r Mam origo 19" et 44 a 15mm podlozku a auto mam este snizeni a niceho se nedotykam. Akorat letni. Spis nez kontaktu kola s lemem bych se bal od bordelu na silnici kteryho je pres zimu vic. Vidim to i ores leto po deti co je na dverich nachytanyho za kaminky, pred tim bylo bez podlozek a bordel tam nebyl
Leden 31, 20232 r Tiež mám origo R19 a chcelo by to trochu von. Nebude problém pri nehode ak budú na aute podložky?
Leden 31, 20232 r zadek s mym ET je na "omlaceni" uplne ok, pro predstavu pridavam foto, jak se chova predek ... je to pekne videt :) (pri normalnim pocasi je to auto v pohode, zadny binec nikde neni ... ) Upraveno Leden 31, 20232 r od hamoun
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.