Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

poslední dvě STK jsem měl po známosti ... na té první se ještě nečekovala ŘJ a readiness, tak to bylo v pohodě, ta druhá byla loni, to ještě nebyl kamerový systém, tak to taky ještě nějak šlo, ovšem pokud to nebude příští rok v létě už možné, bude to pro Fábču asi konečná. A ty roky před tím, kdy byl EGR zaslepen, jsem vždy před vraty mázl přes kabel chyby a měl jsem vyzkoušeno, že to vždy 60-80km vydrželo, než se znovu rozsvítil, takže to přes linku STK, vždy v poho vydrželo :)

Vloženo

Btw Zaslepení se řeší jak? A je to vůbec nutné? Aktuálně mám jen vytahnutou elektroniku a zbytek je normálně zapojený... Spotřebu nějakou extra navíc nevidím, ale jistě budu vedet až vyjedu komplet nádrž. 

Vloženo

no já musel svůj první měněný EGR zaslepit, protože v nezaslepeném stavu brutálně cukal motor v určitém režimu otáček. Pak už jsem dával záslepku ze setrvačnosti, aby to nedělalo neplechu, neboť konektor jsem měl trvale zapojený. Záslepka se vyrábí dle těsnění, které se standardně dávalo mezi EGR a přírubu, jen nebylo s otvory (pouze pro šrouby) pouze plná.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...