Říjen 8, 20195 r A prozradíš, jak jsi to vyřešil ty? Změna v řídící jednotce? Stále jsem se ještě nerozhodl, co s tím k všeobecné spokojenosti :D
Říjen 8, 20195 r poslední dvě STK jsem měl po známosti ... na té první se ještě nečekovala ŘJ a readiness, tak to bylo v pohodě, ta druhá byla loni, to ještě nebyl kamerový systém, tak to taky ještě nějak šlo, ovšem pokud to nebude příští rok v létě už možné, bude to pro Fábču asi konečná. A ty roky před tím, kdy byl EGR zaslepen, jsem vždy před vraty mázl přes kabel chyby a měl jsem vyzkoušeno, že to vždy 60-80km vydrželo, než se znovu rozsvítil, takže to přes linku STK, vždy v poho vydrželo
Říjen 14, 20195 r Btw Zaslepení se řeší jak? A je to vůbec nutné? Aktuálně mám jen vytahnutou elektroniku a zbytek je normálně zapojený... Spotřebu nějakou extra navíc nevidím, ale jistě budu vedet až vyjedu komplet nádrž.
Říjen 14, 20195 r no já musel svůj první měněný EGR zaslepit, protože v nezaslepeném stavu brutálně cukal motor v určitém režimu otáček. Pak už jsem dával záslepku ze setrvačnosti, aby to nedělalo neplechu, neboť konektor jsem měl trvale zapojený. Záslepka se vyrábí dle těsnění, které se standardně dávalo mezi EGR a přírubu, jen nebylo s otvory (pouze pro šrouby) pouze plná.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.